Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכתי היום לראות אכב,

מה עדיף לי?

פאסאט B6 TSI 160 כ"ס קומפורט יד שנייה פרטית 70,000 ק"מ במצב תצוגה, אבל גיר 6 הילוכים או

פאסאט 2010 יש שנייה ליסינג יד ראשונה, 115,000 ק"מ B6 TSI 160 כ"ס במצב טוב גיר DSG7?

 

 

ה2008 נוסע סבבה, אך לא מרגיש חזק כמו ה2010 שממש טס והדביק אותי לכסא.

מצד שני ה2010 ק"מ יותר גבוה וליסינג לשעבר.

שתיהן במחיר זהה.

 

 

מה לעשות??? במה לבחור?

מה יהיה יותר חסכוני, מה יהיה יותר אמין ומה ישמור על הערך שלו יותר? נניח בעוד 4 שנים?

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

תעזוב את נושא ירידת הערך . רוב הירידה כבר מאחוריך. קח את הפאסאט 2008 עם 6 הילוכים.

לצערך הפאסאט מ 2010 אינה שיא האמינות ויש המון דיווחים ברשת על תקלות .

פורסם
תעזוב את נושא ירידת הערך . רוב הירידה כבר מאחוריך. קח את הפאסאט 2008 עם 6 הילוכים.

לצערך הפאסאט מ 2010 אינה שיא האמינות ויש המון דיווחים ברשת על תקלות .

 

 

כן השאלה היא למה ה2008 מרגיש חלש משמעותית ולהערכתי גם יזלול הרבה יותר דלק.

עושה רושם שהגיר ב2008 מסרס את המנוע ולא מאפשר לו להביא לידי ביטוי את העוצמה האמיתית שלו.

או שפשוט יש בעיה במנוע , ככה שהוא הרגיש לי משמעותית פחות חזק

 

מפחיד אותי שייתכן שההבדלים שהרגשתי מעידים על בעיה כלשהי עכשיו או בעתיד

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם
2008 זה ללא טורבו . ברור שמרגיש חלש לעומת tsi . אין בעיה במנוע.

 

 

זה מנוע TSI איך בדיוק זה לא טורבו???

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

אתה טועה, את מנועי הTSI הוסיפו לפאסאט בשנה הזו (2008).

 

פותח האשכול - לא תמצא רכב טוב יותר מפאסאט B6 ועוד TSI. אחלה ק״מ ביחס לאופציה השניה שמה גם נראית קצת קרועה מהליסינג ולא הייתי סומך על הDSG.

 

קח בחשבון שגיר אוטומט לרכבים כאלו עולה המון. אני מכרתי את שלי (2006 FSI) עם 50,000 ק״מ כי הגיר הלך.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

יש לי חבר עם פאסאט 2008 2.0 FSI . ללא טורבו . עד כה 180K ללא בעיות .

אם אכן מדובר על דגם ה tsi בכלל לא הייתי מתקרב ואם חייבים אז את זו עם dsg6

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אתה טועה, את מנועי הTSI הוסיפו לפאסאט בשנה הזו (2008).

 

פותח האשכול - לא תמצא רכב טוב יותר מפאסאט B6 ועוד TSI. אחלה ק״מ ביחס לאופציה השניה שמה גם נראית קצת קרועה מהליסינג ולא הייתי סומך על הDSG.

 

קח בחשבון שגיר אוטומט לרכבים כאלו עולה המון. אני מכרתי את שלי (2006 FSI) עם 50,000 ק״מ כי הגיר הלך.

 

אני לא יודע באזה שינה הוסיפו את הTSI אבל רשום ברשיון רכב שזה 160 כ"ס, אז אין לי מושג אין הרכב מתנהג אחרת לגמרי לעומת הגיר DSG ,

(סחיבה, תחושת כוח, מומנט, )ומי שיוכל לענות על כך בצורה מקצועית, יחכים אותנו מאוד ויעזור לכולם

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם (נערך)

אז דבר ראשון זה 158 כ"ס . דבר שני בפברואר 2008 לקחו את מנוע 2.0 FSI ,שהזכרתי לטובה, והחליפו אותו ל tsi 1.8 מסדרת cdaa המושמצת (חפש במרשתת) . לארץ בטח הגיעו באמצע השנה ההיא.

אולי בדגם שבדקת אין אטימה (בעיית ה PCB הידועה) ולכן הוא מרגיש חלש?

והיה מי שכתב פה שנמכרו פה מספר רכבים עם גיר פלנטרי 6 הילוכים (לא dsg6 ) מה שמסביר את "עצלות" המנוע...

לא חסרות דוגמאות לגירים שיודעים לסרס מנוע כייפי .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אז דבר ראשון זה 158 כ"ס . דבר שני בפברואר 2008 לקחו את מנוע 2.0 FSI ,שהזכרתי לטובה, והחליפו אותו ל tsi 1.8 מסדרת cdaa המושמצת (חפש במרשתת) . לארץ בטח הגיעו באמצע השנה ההיא.

אולי בדגם שבדקת אין אטימה (בעיית ה PCB הידועה) ולכן הוא מרגיש חלש?

והיה מי שכתב פה שנמכרו פה מספר רכבים עם גיר פלנטרי 6 הילוכים (לא dsg6 ) מה שמסביר את "עצלות" המנוע...

לא חסרות דוגמאות לגירים שיודעים לסרס מנוע כייפי .

 

 

חשבתי שההמלצה החד משמעית היא לקנות את ה2008 עם הגיר 6 הילוכים ולא את ה2010 עם הDSG אבל אחרי מה שכתבת אני כבר מבובלבל לגמרי

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם (נערך)

נשארה אותה המלצה. בדגם ה 2008 פחות רכיבים בעייתיים . שיקול קר לטווח ארוך.

אבל אם כבר הולכים ל 2008 אז למה לא תקנה מודל 2007 ותסגור עניין ?

ממילא בלאי טבעי יהיה (בולמים , מתלים וכו) . המזגן , נקודת חולשה ידועה,צריך החלפה אחת בעשור (לא זול) אבל בסהכ שקט נפשי .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

נקודה אחת לגבי ההמלצה. זה יותר דיס-המלצה. שני הרכבים שבדקת אינם שיא האמינות הגרמנית.הרי זו טריפה וזו נבלה.

נראה לי שאתה נעול על הדגם ואז אם אין ברירה תקנה ותתקן מה שיגיע. חיים רק פעם אחת. יעלה כמה שיעלה.

×
×
  • תוכן חדש...