Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,אתמול בערב זה קרה :(,הצ'וק שבק חיים וגם הקרבורטור התחיל להראות סימני רצון לשיפוץ (עשן שחור,הרכב נכבה ברמזורים)

 

רציתי לשאול,משהו מחיר הגיוני,לטיפול בשתי הדברים,קיבלתי הצעה של 500 שקל לשיפוץ קרבורטור ותיקון הצ'וק האוטומטי (הרכב הוא פיג'ו 405 ידנית,אם זה משנה.)

 

האם הסכום הזה ריאלי לטיפול כזה?

 

 

תודה מראש.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

תודה רפי,אני מאיזור הדרום (אשקלון)

ולא דיברתי על שיפוץ קרבורטור לבד,מפני שהצ'וק האוטומטי שלי שבק חיים גם כן...

אבל שוב,המון תודה :)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

לפני 6 שנים קניתי קרבוטרור משופץ לBX (החברה ממוקמת בשדרות יהודית בת"א). עלה כמו שיפוץ

,כלל צוק אוטומטי -ועוד נשאר לי קרבורטור ישן לחלקי חילוף....

פורסם

תסכים איתי שלפני 6 שנים המצב היה אחר..

עכשיו בכסף שאז קנית קרבורטור חדש אתה יכול לקנות BX לחלקים.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

ישנו פה חבר פורום בשם צביקה קרבורטור, הוא בעל מקצוע מעולה ומאד סימפטי והכי חשוב הוא עושה מחירים נמוכים לחברי הפורום.הוא בדרך כלל נכנס לפורום בשעות אחה"צ - ערב.

מאד מומלץ מניסיון אישי ונסיונם של כמה מחברי.

מוטי.

פורסם
תסכים איתי שלפני 6 שנים המצב היה אחר..

עכשיו בכסף שאז קנית קרבורטור חדש אתה יכול לקנות BX לחלקים.

אבל העקרון נשאר זהה: לא כדאי לשפץ-אם אפשר לקנות קרבורטור משופץ שלם באותו מחיר.

פורסם
אבל העקרון נשאר זהה: לא כדאי לשפץ-אם אפשר לקנות קרבורטור משופץ שלם באותו מחיר.
לפאול שלום רב!

מחיר שיפוץ קרבורטור לפזו 405/ 309/ סיטרואן BX , הרבה יותר זול, מקניית קרבורטור משופץ!!

מחיר מכלול הצוק בלבד, יותר יקר מהמחיר שהוצע לשואל המקורי, לכן בעל מכון קרבורטורים,

לא ימכור לך קרבורטור משופץ, במחיר שיפוץ סטנדרטי, כי זה לא משתלם לבעל המכון!

אין להספיד כל כך מהר, את הצוק האוטומטי, בפזו 405, ניתן לשפץ קרבורטור במחיר סביר, בלי להחליף את מכלול הצוק , אך הדבר צריך להבדק קודם, פיזית בעיני בעל המקצוע, לפני שיוחלט , מצבו

של מערכת הצוק האוטומטי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה לכולם,הקרבורטור שופץ ועובד כמו חדש,וגם המחיר יצא בסופו של דבר מחיר טוב.

 

נ.ב-הסיבה היחידה שלא הגעתי לצביקה זה מפני שהוא נמצא רחוק,פעם הבאה ;) (נקווה שלא תהיה).

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
תודה רבה לכולם,הקרבורטור שופץ ועובד כמו חדש,וגם המחיר יצא בסופו של דבר מחיר טוב.

 

נ.ב-הסיבה היחידה שלא הגעתי לצביקה זה מפני שהוא נמצא רחוק,פעם הבאה ;) (נקווה שלא תהיה).

משתתף בשמחתך!

בדוק מחר התנעה, והאם לא יוצא עשן שחור מצינור הפליטה, בעת ההתנעה!

ודווח בפורום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה,עשיתי את הבדיקה בערב...(לא יכולתי להתאפק עד לבוקר,אני ממש נהנה לסחוט את הדוושה עכשיו)

והמסקנות שאליהן הגעתי אחריע הטיפול :

 

התנעה הרבה יותר קלה.

אין עשן שחור,למעשה אין עשן בכלל.

תגובת הדוושה השתפרה פלאות.

המנוע עובד חלק,אין רעידות בכלל.

הטורים עומדים בדיוק כמו שהם צריכים להיות.

 

ועוד משהו,שמתי לב שלא מרגישים בפעולת הצ'וק,גם כשהמנוע קר הוא עובד ולא נחנק ולא נכבה,למרות שלא נשמע צ'וק פעיל וכולי..

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
צביקה,עשיתי את הבדיקה בערב...(לא יכולתי להתאפק עד לבוקר,אני ממש נהנה לסחוט את הדוושה עכשיו)

והמסקנות שאליהן הגעתי אחריע הטיפול :

 

התנעה הרבה יותר קלה.

אין עשן שחור,למעשה אין עשן בכלל.

תגובת הדוושה השתפרה פלאות.

המנוע עובד חלק,אין רעידות בכלל.

הטורים עומדים בדיוק כמו שהם צריכים להיות.

 

ועוד משהו,שמתי לב שלא מרגישים בפעולת הצ'וק,גם כשהמנוע קר הוא עובד ולא נחנק ולא נכבה,למרות שלא נשמע צ'וק פעיל וכולי..

מסקנה לאחר טיפול של קרבורטור מקצועי????

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ועוד משהו,שמתי לב שלא מרגישים בפעולת הצ'וק,גם כשהמנוע קר הוא עובד ולא נחנק ולא נכבה,למרות שלא נשמע צ'וק פעיל וכולי..

רק כדי שאלמד משהו חדש היום.

 

איך נשמע צ'וק פעיל ?:roll:

פורסם

אצל מי שיפצת ?

 

אני גם מאזור אשקלון ....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

שמר,הכוונה שלי שהטורים עולים,הרי כשהטורים עולים אפשר לשמוע ולהרגיש את זה.

בכל מקרה היום בבוקר נסעתי לאוטו מוסך כי משהו לא נראה לי,אחרי כיוון שהוא עשה (אין לי מושג מה)

הכל עובד כמו שעון.

נ.ב-אומי5 שכחתי את שמו,אני אבדוק ואודיע לך בה"פ :)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

×
×
  • תוכן חדש...