Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פז'ו 306 מחברים- כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית - לא הייתי קונה רכב מחבר..

לא חבל להרוס את החברות במקרה שתהיה תקלה באוטו ? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני מכרתי את ה 306 שלי לחבר...אני מאמין שהוא מאוד מרוצה ... שכן הוא בדק אותה ב 7 עיניים לפני שקנה.. ובכלל הוא רומני ..אז מזה חשוב ;)

 

 

העיקר שהוא לא גילה את השאסי שהחבאתי לו בבגאז :D :D

פורסם
באופן כללי מדובר ברכב שלא מראה אמינות מדהימה, אבל מאוד מהנה לנהיגה. חשוב מאוד שהרכב טופל כמו שצריך. ולהשאיר כמה אלפים לתיקונים שעלולים להגיע (זה נכון בכל רכב).

לדור השני של ה-306 ששווק משלהי 98' אין בעיות מיוחדות.

אוטו שטופל היטב לא אמור להיות בעייתי, מנסיון על 1.4 99' XN.

קיימים גם מקרים מיוחדים (אה-לה-צוקי) אבל מקרים כאלו קיימים אצל כל יצרן

שמוכר כמויות של כלי רכב.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
אני מכרתי את ה 306 שלי לחבר...אני מאמין שהוא מאוד מרוצה ... שכן הוא בדק אותה ב 7 עיניים לפני שקנה.. ובכלל הוא רומני ..אז מזה חשוב ;)

 

 

העיקר שהוא לא גילה את השאסי שהחבאתי לו בבגאז :D :D

אדון אורן היקר :

 

זרקתי את השאסי שלך ממזמן , החלפתי לאחד חדש :) הפעם בתא כפפות.

 

ואני מכחיש כל קשר לחברות אליך.

אני לא מכיר אנשים שעברו מ306 לסוויפט.

 

בכ"א לפותחת השרשור , הייתי מעדיף את ה306 בלי לחשוב פעמיים.

אבל זה רק אני , אני משוחד , אבל עדיין זה אוטו מצוין ללא ספק , ונותן את האקסטרה שלו.

 

אפילו בתור סטודנט , מאשר לסוע ב( ויסלחו לי הבעלים ) פחית יפנית שעוצבה אי שם בשנות ה80 וככה היא גם נראית ונוסעת.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בכ"א לפותחת השרשור , הייתי מעדיף את ה306 בלי לחשוב פעמיים.

אבל זה רק אני , אני משוחד.

ליביו

גם אני משוחד וגם אני ממליץ על ה-306. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...