Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוקר ניגשתי לטסט, הכל עבר חלק מלבד פס לד אחורי, שלא דולק.

 

בקונקטור עצמו של הצמה עובר חשמל, כך שהבעיה היא לא משם.

 

ולגבי הלד עצמו, אני לא רואה איזה נגד שרוף או ריח של פג תוקף.

 

לקחתי את הרכב לחשמלאי, ואמר לי שאין לו פס לד אדום, אמר לי

 

"תקנה פס 2 מטר, אני אעשה לך את העבודה-300 ש"ח."

 

עכשיו, לחבר פס כזה גם אני יכול. הלחמה פשוטה וגמרנו.

 

השאלה האם יש מצב שנגד שרוף/שרופים והעניין פשוט יותר?

 

רוצה לסיים עם זה עוד היום, אשמח לתשובות/עצות מעשיות.

20170702_094900.jpg

20170702_094848.jpg

פורסם (נערך)

קניתי פס לד 12 וולט ומגיע עם דו"צ 3M

 

(35 ש"ח למטר)

 

העפתי את כל הלדים והנגדים המקוריים

 

הדבקתי +טיפה ציאנו לחיזוק (השמש שלנו גומרת כל שרף כמעט)

 

הלחמתי לזוג השיניים המקורי שיושב על הפס

 

וזהו. עוצמת אור של שלטי חוצות.

עריכה אחרונה על ידי nimo
פורסם

סביר להניח כי הדיודה שעומדת בכניסה למעגל גמרה את התפקידה, בזמנו היה לי בעיה ביחידה הפנימית של המאזדה, איתרתי את הדיודה, בדקתי אם היא מוליכה לשני הכיוונים(נפרצה) קניתי 10 דיודות כאלה מאיבי באיזה 4 שקל הלחמתי מחדש ווואלה, היחידה הפנימית(סלון) חזרה לעבוד כחדשה.

שמור את החלק הפנימי, תפרק את הדיודה ותיראה את הדגם שלה(Nמשהו),חפש באיביי או החנות אלקטרוניקה(יעלה אולי 4 שקל ליח' בחנות אלקטרוניקה) תלחים מחדש והכל יעבוד פיקס(שים לב לא להתבלבל בכיוון ההולכה-פס כסוף).

פורסם

אהלן אילן

 

אתה חפרת קצת יותר ממני, והצליח לך :)

 

אצלי היה אור חלש ביותר

 

עד שלא פרקתי את החיפוי , לא ראיתי אור..

 

בדיעבד היה עדיף להשאיר את הלדים המקוריים,ולנסות לאתר את הדיודה הסוררת.

 

חיברתי לפני זה את שני הפסים לשנאי והעוצמה של החדש היתה חזקה מאוד.

 

לא התקשקשתי עם זה יותר מדיי, פשוט ביצעתי את התהליך עבודה, וכמו חדש.

 

תודה על הטיפ המפורט ומקווה שלא אזדקק לו להבא ;)

פורסם

אם אתה כרגע אם רצוע של 30ס"מ סטנדרטית מחוברת ל12V סביר להניח שזה לא יקרה לך בקרוב.

בכל אופן שמור את היחידה שפירקת ובהזדמנות פשוט תחליף דיודה(אם יהיה צורך בכלל ולא תמכור את הרכב לפני שהפס ימות)

ולא כ"כ חפרתי למען האמת(מגיע מתחום אלקטרוניקה) המבנה של היחידות האלה כ"כ פשוט שאין כ"כ מה לחפור שם.

 

בכל אופן תתחדש על הפיתרון היצירתי:wink:

פורסם

יש עוד 75 ס"מ של רצועה, והיא נחה במגירה.

 

יודע שהרצועה שהלחמתי אמורה להחזיק עוד הרבה.

 

תודה :)

×
×
  • תוכן חדש...