Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה הולך על סופרב חדשה.

הבעיה- מנוע 1.4 נשמע לי קטן מדי

מנוע 1.8 שמעתי שמועות שהגיר לא משהו.

מנוע 2 יקר מדי.

מישהו מבין בסופרב ויכול לעשות לי סדר? היא מגיעה עם 3 מנועים וגם גירים שונים (6/7).

 

הייתי שמח להסתפק ב 1.4 השאלה אם חזק מספיק.

תודה

פורסם

הגיר ב1.4 וב-1.8 אותו גיר. תעשה נסיעת מבחן בשתיהן ותחליט מה מתאים לך.

 

DSG6 זה רק במנוע 2 ליטר

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אפילו יותר מ 2.0 ליטר אטמוספרי כמו שתראו בחתימה שלי.

מה שכן כל המנועים של VW בעלי מומנט נדיב ונגיש בסל"ד נמוך.

בשידוך לתיבת DSG מהדור החדש אלה רכבים זריזים ונמרצים מאוד ועם זאת חסכוניים בדלק, לא כמו השתיינית שלי.

רק להשתדל לברר עם זה גיר יבש או רטוב כי אם כבר DSG אז הכי כדאי רטוב.

הזול עולה ביוקר

פורסם

"נשמע לי קטן מדי" - מנוע טורבו בנפח 1.4 ל' (150 כ"ס) של הסקודה סופרב,



מקביל בעוצמתו למנוע 2.0 ל' אטמוספרי.

 

יש לי פאסאט 1.8 אז כן, 1.4 נשמע לי קטן

פורסם (נערך)

יוסי - איזה מנוע קיים בפאסטט 1.8 ל' שברשותך?

 

תשווה נתוני הספק/מומנט/משקל רכב.

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
פורסם

אין ממש הבדל בגודל והמשקל בין פאסאט לסופרב. לכן כתבתי שאני חושש כי הפאסאט שלי בעלת מנוע 1.8

אבל אשמח ללמוד ,אם אתה אומר שלסקודה במנוע 1.4 עוצמה כמו ה 1.8 בפאסאט שלי אז סבבה

פורסם
אפילו יותר מ 2.0 ליטר אטמוספרי כמו שתראו בחתימה שלי.

מה שכן כל המנועים של VW בעלי מומנט נדיב ונגיש בסל"ד נמוך.

בשידוך לתיבת DSG מהדור החדש אלה רכבים זריזים ונמרצים מאוד ועם זאת חסכוניים בדלק, לא כמו השתיינית שלי.

רק להשתדל לברר עם זה גיר יבש או רטוב כי אם כבר DSG אז הכי כדאי רטוב.

מה ההבדל בין יבש לרטוב?

פורסם

אומרים שברטוב אין את כל התקלות שהיבש סבל מהן והוא תומך ביותר מומנט בצורה אמינה יותר. את זה אף אחד לא יכול לאשרר כי הגירים האלה רק התחילו להגיע לארץ.

בגדול, ה1.4 מעיף יפה מאוד את הסופרב וה1.8 יתן עוד תוספת כח נחמדה אבל לא משהו שיגרום לך להגיד וואוו. אתה תמיד יכול לשים תוכנה על ה1.4 ולקבל הספק גבוה יותר. קח בחשבון שגם ברכבים החדשים, במיוחד ב1.8 יש צריכת שמן מוגברת.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם
אומרים שברטוב אין את כל התקלות שהיבש סבל מהן והוא תומך ביותר מומנט בצורה אמינה יותר. את זה אף אחד לא יכול לאשרר כי הגירים האלה רק התחילו להגיע לארץ.

בגדול, ה1.4 מעיף יפה מאוד את הסופרב וה1.8 יתן עוד תוספת כח נחמדה אבל לא משהו שיגרום לך להגיד וואוו. אתה תמיד יכול לשים תוכנה על ה1.4 ולקבל הספק גבוה יותר. קח בחשבון שגם ברכבים החדשים, במיוחד ב1.8 יש צריכת שמן מוגברת.

איך ניתן לדעת אם המצמד שלי הוא יבש או רטוב? (איביזה 1.0 2016).

בנוסף ברטוב מחליפים שמן גיר (בשונה מהיבש)?

פורסם

נהגתי באוקטביה 1 ליטר, ונראה לי שהיא תספק את רוב עם ישראל.

הבעיה היחידה היא בגיר שבמצב רגיל נמצא בשני הילוכים גבוה מידי.

(מצב ספורט פותר את הבעיה - מעלה את הצריכת דלק)

×
×
  • תוכן חדש...