Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזה זמן רב, עוד מהילדות רציתי לבנות קארטינג ממנוע של מכסחת דשא ועכשיו שאני אבא הרצון חזר. נפלה ביידי מכסחת דשא עם מנוע בנזין 4 פעימות מוצנע בעל 3.5 כ"ס. אני מחפש תוכניות לבניית קארטינג פשוט ולא מסובך מידי אך לשווא. אשמח לקבל תוכניות, שרטוטים ומידות לקארטינג בסיסי one seat.

פורסם

לבנות שלדה זה לא בעיה.

הבעיה העיקרית היא לבנות מערכת היגוי, לקארטינג לרוב יש ציר אחורי שמניע אותו, במילים אחרות אין דיפרנציאל אחורי.

המערכת היגוי למעשה בפניה גורמת לגלגל האחורי הפנימי לשחרר אחיזה מהכביש.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

קארטינג להשכרה מגיע לרוב עם שילדה מחוזקת (לפחות פי 2 יותר כרומולי ממה שנדרש) ומקומות עיגון למיגון ההיקפי ותושבות (כיסא, מנוע, ציר אחורי) מחוזקות וכמובן מיכל דלק מוגדל ואגזוז עם משתיק וממיר גדולים יותר.

כל זה יכול בקלות להכפיל את משקל הקארט.

מה שאני אומר זה שאם בונים שילדה טובה ומינימלית לפאן האישי גם 3.5 כוחות סוס יכולים להספיק בכיף.

 

בזמנו נסעתי על קארט מיושן 4כס ולמעט פודים בצדדים לא היה לו שום מיגון והוא עדיין קארט השכרות מחוזק וביצועיו היו טובים יותר משל קארטים מודרניים עם 6.5 כוחות סוס

 

ובכל מקרה גם בבניה עצמית מעבר לשילדה ולמנוע עדיין ידרש מבונה הקארט לרכוש הרבה חלקים שמיוצרים ספציפית לקארטינג.

הגה, קלאץ, מיסבי ציר, ציר אחורי, צירים קדמיים ומיסבי ציר קדמי והיגוי, מוטות היגוי, הגה ועוד אקסוסוריז קטנים שלא פשוט ליצר לבד

 

ושוב אני רושם, צריך להבין ולתת דגש על המערכת היגוי, היא עובדת בצורה אסימטרית ופספוס קל בתכנון ובניה שלה ויש לך מכונה שנוסעת רק ישר בלי יכולת לפנות

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...