Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה אני כרגע אני בתהליך של החלפת סט קומפוננט...

יש לי כרגע סט קומפוננט של JL AUDIO מסדרת VR הסט נקנה לפניי כארבעה חודשים בארה"ב

לאחר ארבעה חודשים של "עבודה" ברכב על מגבר אוריון 8004 המספק 100RMS לערוץ

נשרף וופר המידבאס השמאלי...אולי בגלל כיוונים לא נכונים ואולי בגלל חוסר התאמה בין מגבר לסט קומפוננט בסט הוצהר על 40 RMS...מה דעתכם הסיבה ??...אגב עכשיו אני שומע בסט עם מידבאס שמאלי חילופי...והינה עוד בעיה הטויטר השמאלי החליט שהוא התעייף והוא מנגן פחות חזק מהימני ואין איזון בדקתי הכל אם זה בלאנס ואם זה חיבורים פשוט הכל...יש למישהו רעיון בקשר לזה...??

ועכשיו לנושא העיקרי...בכל מקרה אני רוצה להחליף סט קומפוננט למשהו יותר רציני וחזק...

מבחינת סגנון המוזיקה אני שומע הכל...ואני לא הולך להתחרות לא ב SQ ולא ב SPL פשוט מחפש מערכת טובה שנשמעת יפה ואיכותי אבל נשמעת בעוצמה....

כרגע יש לי ברכב רדיו דיסק אלפיין CDA-9831 את המגבר של אוריון 4X100 RMS

וסאב JL AUDIO W6AE הסאב הוא 300 RMS , המגבר מחזיק אותו בצורה מעולה אני ממש מרוצה...יש באסים יפים עמוקים בדיוק כמו שאני אוהב...אני מחפש עכשיו סט קומפוננט שישתלב לי טוב עם המערכת התקציב שלי עומד על 2000 ש"ח חשבתי על FOCAL Poly-Glass שאותם אני יכול להביא ב 1500 ש"ח חדשים כמובן....

וחשבתי גם על הסט הזה של אוריון...

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=526&CatCode=191

אשמח לקבל את עזרתכם ואת דעתכם...

נ.ב מחר (20.2.05) אני טס לברצלונה...אולי שווה להביא משם משהו??

יש למישהו שמות של חנויות או כתובות??

תודה רבה לכולם מראש...צחור

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

ציינתי את זה...אני שומע את כל סוגיי המוזיקה...

 

כן שמעתי על ה FNQ של רוקפורד אבל לא יצא לי לשמוע אותם....כמה הם צריכים לעלות ?

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

אם התמודדת עם ה JL , הפוקל יהממו אותך. אך ע"מ להפיק מהם את מה שהם יודעים,

תצטרך איטום רציני שיהווה תחליף לתיבת MDF.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

לי יש phase evolution cfs 165.25 שמוגבר ע"י phase evolution rs4 עם איטום, סט מאד איכותי לטעמי, עולה בארץ בסביבות 1800 ש"ח, יכול להיות שבאירופה יעלה פחות מכיוון שהוא תוצרת גרמניה, שווה לך לבדוק :wink:

פורסם

איזה איטום לעשות דיינמיט אורגינל בשתי הדלתות יספיק???

 

ומישהו אולי שמע משהו על הסט של אוריון ?

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם

יש לך אולי איזה לינק של הדגם של הקומפוננט שלך ??

והאם זה הדגם הגבוה ביותר של החברה??

HU: Alpine CDA-9831 -=- F.Amp: Orion- 8004 -=- Mono: Rockford-p300.1

Comp: Morel Dotech 6 -=- Rear Sp.: Infinity 62.7i -=- Sub: Kicker 07CVR124

פורסם
איזה איטום לעשות דיינמיט אורגינל בשתי הדלתות יספיק???

 

ומישהו אולי שמע משהו על הסט של אוריון ?

אתה מוזמן לבוא לשמוע

אני אישית אוהב אותו מאד .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אני יודע שהמגבר של אוריון הוא בין הטובים בארץ היום (עולה גם לא מעט כסף, מעל 3000 שקלים), שמעתי אותו גם, מצדיק את המחיר, אחד המגברים היותר טובים ששמעתי, הוא איכותי מאוד עם הספק מטורף אז אם יש לך עודף כסף - שווה. דברתי על הדגם: מונובלוק class d, orion 600d

×
×
  • תוכן חדש...