Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוטר עומד בכביש דו נתיבי על השול הימני ומכוון את האקדח כלפי המכוניות שמגיעות לכיוונו.

יש לי כמה שאלות:

 

1. האם הוא יכול לכוון על אחת משתי מכוניות שנוסעות במקביל אחת ליד השניה (למשל אחת עוקפת את השניה)

 

2. אם הוא תפש מכונית, איך הוא עוצר אותה? הרי היא עוברת אותו במהירות.. הוא קופץ לכביש? (איך יעצור את הרכב שנוסע בשמאלי...)

 

3. האם הוא חייב לעצור את הנהג כדי להנפיק דו"ח או שניתן לשלוח בדואר? (ובאופן כללי האם מלבד מצלמות המהירות הקבועות יש עוד אמצעי אכיפה שבהם הדו"ח לא ניתן פנים אל פנים?)

 

תודה

פורסם

1. כן.

2. קופץ לכביש, יוצא למרדף אם כביש ישר או נעזר בשוטר אחר שנמצא כמה מאות מטרים קדימה שיעצור את התנועה/רכב רלוונטי.

3. כדי להכשיל נהג בעבירות מהירות ע"י ממל"ז הוא חייב לעצור את הנהג. ישנם דו"חות שכן ניתן לשלוח בדואר, לא מהירות עם ממל"ז.

 

יתקנו אותי המומחים אם טעיתי.

חג שמח.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
שוטר עומד בכביש דו נתיבי על השול הימני ומכוון את האקדח כלפי המכוניות שמגיעות לכיוונו.

יש לי כמה שאלות:

 

1. האם הוא יכול לכוון על אחת משתי מכוניות שנוסעות במקביל אחת ליד השניה (למשל אחת עוקפת את השניה)

 

2. אם הוא תפש מכונית, איך הוא עוצר אותה? הרי היא עוברת אותו במהירות.. הוא קופץ לכביש? (איך יעצור את הרכב שנוסע בשמאלי...)

 

3. האם הוא חייב לעצור את הנהג כדי להנפיק דו"ח או שניתן לשלוח בדואר? (ובאופן כללי האם מלבד מצלמות המהירות הקבועות יש עוד אמצעי אכיפה שבהם הדו"ח לא ניתן פנים אל פנים?)

 

תודה

 

1.הוא יכול. אחד מהתנאים זה שזה יהיה הרכב היחיד שהוא רואה בעינית של הממל"ז, גם על זה הדעות חלוקות. על רכב מתקרב הוא רואה מספר קמ"ש חיובי ורכב מתרחק הוא רואה מספר שלילי.

2. למשטרת התנועה יש אפשרות לנסוע אחר הרכב כדי לעצור אותו כל עוד נשמר קשר עין רציף עם הרכב. כמו שנאמר מעליי בדרך כלל זה מתבצע באמצעות שתי תחנות.

3.בדוחות ממל"ז נותנים את הדוח פנים אל פנים, המכשיר היחיד שאני מכיר שלא נותנים דוחות פנים אל פנים זה מולטנובה, שזה בעצם מצלמת מהירות שמותקנת בתוך ניידת סטטית. התמונות נשמרות על דיסק ונשלחות לאיפה ששולחים דוחות בדואר. כמובן בתנאים מסויימים.

הניסיון שלי זה שהייתי מ.צ והיו לי משמרות ביחד עם שוטרי תנועה.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם

ממה שאני רואה גם בשטח (יש קטע כביש ביישוב מסויים שאני נוסע דרכו הרבה במסגרת עבודתי )ניידת עומדת והשוטר מכוון אקדח, ברגע שאתה רואה רכב פרטי עומד לידם אתה מבין שעצרו אותו במקום על מהירות מופרזת.

 

גם אני פעם חששתי שמא הם יכולים לתת לך "לברוח" ולשלוח את הדוח בהמשך, אבל בבדיקה כזאת זה עצירה במקום.

פורסם

השוטר מכוון לכלי רכב ספציפי ( גם אם בכביש יש מספר נתיבים ובכל אחד מהם יש רכב. הקרן פוגעת באותו הרכב ננעלת עליו ואז יש קריאה

 

הקריאה היא הן לגבי המהירות , ומהמהירות שהמכשיר מראה מפחיתים 5 קמ"ש וכן מראה את המרחק, הקריאה צריכה להיות נמוכה מ 300 מטרים כדי שתהיה קבילה.

 

בתיאוריה ניתן גם מרחק יותר גדול בתנאי שהאקדח על חצובה , שטרם נרכשה על ידי המשטרה.

 

הרכב הנתפס חייב להיעצר על ידי השוטר שצריך להראות לנהג את נתוני הקריאה במכשיר

 

חייב להישמר קשר עין רציף בין השוטר לרכב הנתפס מרגע הפגיעה ועד לעצירתו.

 

בלילה הקטע הנאכף חייב להיות מואר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא יודע מה איתכם אני כבר זמן רב לא ראיתי את משטרת התנועה עם ממל''ז (איזור ב''ש והסביבה), מ.צ רואה יותר בתדירות יום יומית.

 

 

פורסם

בלילה הקטע הנאכף חייב להיות מואר.

 

ישה, בכביש החוף הם אוהבים לעמוד בלילה עם ניידת קורולה לבנה בלי אורות בסוף ירידה והם עומדים על פס לבן וכמובן אין אורות על הניידת ואין כלום.

 

הניידת יכולה להיות גם שחורה

 

כאשר לוזרים על הרכב הנתפס הוא צריך להיות בקטע מואר, התאורה באה מפנסי הרחוב ולא מהאורות של הניידת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
1.הוא יכול. אחד מהתנאים זה שזה יהיה הרכב היחיד שהוא רואה בעינית של הממל"ז, גם על זה הדעות חלוקות. על רכב מתקרב הוא רואה מספר קמ"ש חיובי ורכב מתרחק הוא רואה מספר שלילי.

הדרישה לרכב בודד - רק בזמן חשיכה. בשעות יום, אין מגבלה על מספר רכבים באזור.

2. למשטרת התנועה יש אפשרות לנסוע אחר הרכב כדי לעצור אותו כל עוד נשמר קשר עין רציף עם הרכב. כמו שנאמר מעליי בדרך כלל זה מתבצע באמצעות שתי תחנות.

יש מספר אופציות - לעצור את הרכב מיד, לעצור ע"י ניידת נוספת בהמשך או לנסוע אחרי הרכב עד לעצירתו. בכל מקרה - חייב קשר עין רצוף עד לעצירה.

3.בדוחות ממל"ז נותנים את הדוח פנים אל פנים, המכשיר היחיד שאני מכיר שלא נותנים דוחות פנים אל פנים זה מולטנובה, שזה בעצם מצלמת מהירות שמותקנת בתוך ניידת סטטית. התמונות נשמרות על דיסק ונשלחות לאיפה ששולחים דוחות בדואר. כמובן בתנאים מסויימים

במולטנובה היה צורך לעצור את הרכב ולתת דוח במקום. אין אפשרות לשלוח לו דוח בדואר.

משלוח דוח בדואר - רק אם משתמשים במצלמה או אם הנהג ברח, אך יש את פרטי הרכב - ואז שולחים את הדוחות לבעל הרכב.

הניסיון שלי זה שהייתי מ.צ והיו לי משמרות ביחד עם שוטרי תנועה

הניסיון שלי עם מ.צ. שמצטרפים לניידות תנועה זה שהם מנצלים את הזמן להשלמת שעות שינה (אך היו גם יוצאי דופן שהתעניינו בתחום אכיפת החוק בתנועה)

.

12345

פורסם (נערך)

אני התכוונתי לרדאר שישב בתוך הניידת. היה אפשרי למדוד איתו מהירות של רכב אחר (לפי רדאר) או למדוד מהירות ממוצעת (לפי זמן נסיעה). הדוח ניתן לנהג במקום.(היה בשימוש עד תחילת שנות ה-2000. אינני יודע מתי בדיוק יצא משימוש).

 

משום מה הייתי בטוח שזה נקרא מולטנובה (ודווקא את השם של המצלמה לא זכרתי... :-( )

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

את המצלמה הכרתי בתור ממא"ל (לא ידעתי שזה השם העברי למולטנובה).

לא התכוונתי ל-VASCAR - זה מכשיר שנכנס למשטרה בערך בתקופה שהפסקתי התנדבות + אין בו אפשרות לרדאר.

האמת זה לא קריטי. סתם קוריוז שנזכרתי במערכת הישנה הזאת

×
×
  • תוכן חדש...