Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט פחחות עצמאית פיג'ו 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יפה מאוד! הרכב ניראה כאילו ירד מפס היצור.

איך הרכב בפנים?

תודה רבה!

לצערי לא במצב טוב, אבל זה השלב הבא - בעקרון הכיסאות האחוריים הוחלפו לא מזמן, וביצעתי חידוש לחופה (הידוע לשמצה ב205) לפני חצי שנה.

מה שנשאר זה הכיסאות הקדמיים (דיי בלויים), ולהרכיב שטיח חדש שכבר נקנה וצריך לעבור ניקוי יסודי והרכבה.

 

 

תודה רבה לכולם על התגובות והמחמאות!!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרוייקט מעניין, תודה על השיתוף!

 

אי שם כשהייתי ממש צעיר הייתה לנו כזאת בשכונה. 205 3 דלתות בצבע בז' שנת יצור 92' שמורה כחדשה של זוג מבוגר. אוי כמה ריר נזל לי כל פעם שהייתי עובד ליד.

בסוף הם מכרו אותה וקנו 306 סדאן מצ'עממת.

פורסם

וואו, איזה כיף לראות 205 עוברת כזה טיפול.

כל הכבוד, גם על ההשקעה וגם על התוצאה!

 

תוכל לפרט איך ואיפה בוצע החידוש לדשבורד? ומאיפה אתה משיג חלקי פנים, נניח מושבים? מצאת מפירוק?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)
וואו, איזה כיף לראות 205 עוברת כזה טיפול.

כל הכבוד, גם על ההשקעה וגם על התוצאה!

 

תוכל לפרט איך ואיפה בוצע החידוש לדשבורד? ומאיפה אתה משיג חלקי פנים, נניח מושבים? מצאת מפירוק?

 

תודה רבה!

 

את החידוש לחופה בדשבורד ביצעתי עם דבק 3 שניות לחיבור ראשוני, ואחר-כך עם חומר בשם ריפרקויק.

החומר מיועד לתיקונים כללים, הוא מעין פלסטלינה המורכבת מ2 חומרים שיש לערבבם ביחד, לאחר מכן יוצרים את הצורה שרוצים לחיבור, ואחרי 10 דק' החומר מתקשה באופן מדהים ונהיה קשה כמו אבן.

יש גם גרסא לפלסטיק לחומר (קויקפלסט) אבל לא יצא לי להתנסות איתו.

1.jpg

 

2.jpg

תמונה שבמקרה מצאתי מהתהליך, שימו לב לכמה חלקים החופה שבורה, והשלושה חלקים הקרובים למצלמה הם אחרי חיבור בדבק שלוש שניות.

 

טריק נוסף שהשתמשתי בו זה

, יוצר גם חומר חזק מאוד, אך בניגוד לריפרקויק יותר קשה ליצור אתו צורה מעוצבת.

בעיקר שימש אותי כדי למלא חורים קטנים וחריצים בפלסטיק כשהריפרקויק היה גדול מידי.

 

התהליך היה מאוד קשה ודרש המון סבלנות, אבל בסופו של דבר אני מרוצה מהתוצאה, והאלטרנטיבה הייתה לקנות חופה מפירוק בסביבות ה700 שקל, שזה מחיר שלא הייתי מוכן לשלם.

 

 

לגבי החלקים, השיטה הכי טובה להשיג חלקים לטווח ארוך, היא פשוט לקנות רכב שלם לפירוק.

העניין שלי לא היה את המקום להחנות רכב שלם כזה, אז כרגע אני נעזר בחברים בעלי 205 גם, שדאגו לפרק כמה רכבים ויש להם חלקים בהישג יד.

עריכה אחרונה על ידי John1
פורסם (נערך)

עבודה מצויינת,

 

נראה מעולה!

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

יצא יפה מאוד

רציתי לעשות גם אני פרויקט כזה לפני מספר שני

אני התחלתי בפנימי ובאיזשהוא שלב דברים אחרים תפסו עדיפות וכל הקטע החיצוני נשאר כמו שהוא.

יש את השרשור שלי בעמוד פרויקטים, ייתכן וזה יתן לך רעיונות.

פורסם

כל הכבוד על הפרויקט. עשית עבודה טובה והצבע נראה טוב מאוד.

 

כמה שאני מבין לא ביצעת יישור, אלא שמת כמות גדולה מאוד של בונדו?

 

האוטו הוא gti?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה!

 

בהתחלה אכן ניסיתי ליישר את הפח מבפנים (אחרי פירוק הדיפון), אבל הגישה שם מאוד מאוד בעייתית.

הצלחתי ליישר בחזרה החוצה מעט, ואת השאר המשכתי עם בונדו.

 

הרכב דגם FOREVER 1.4

פורסם

מדהים, הכי כיף זה לראות כאלו פרויקטים, מה לגבי הגאנטים אתה מתכוון להחליף אותם?

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

הצגה,

נראה מעולה!

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם (נערך)
מדהים, הכי כיף זה לראות כאלו פרויקטים, מה לגבי הגאנטים אתה מתכוון להחליף אותם?

האמת שקניתי את הרכב עם ג'אנטים ברזל פשוטים, ואת הג'אנטים שיושבים עכשיו על הרכב קניתי וצבעתי אותם גם בעצמי.

 

רציתי להחליף לג'אנטים של GTI 1.6, אבל בפעם האחרונה שהייתי בעמדה 1, לא אישרו לי שום חריגה במידת צמיגים מהסטנדרט.

עריכה אחרונה על ידי John1

×
×
  • תוכן חדש...