Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אישתי נכנסה ברכב בפקק מאחורה לפני חודשיים. היא אומרת שהייתה במהירות אפסית ולא קרה כלום.

הרכב של משרד הביטחון. אישתי נתנה לנהגת את הפרטים.

היום מתקשרים מהביטוח שמשרד הבטחון תובע נזק על סך 4500 שח.

האם יש אפשרות לראות הערכת שמאי גם בלי סירוב והליכה לבית משפט? האם יש מה לריב איתם או לא כדאי להסתבך?

 

Sent from my JY-S3 using Tapatalk

פורסם

לגיטימי בהחלט שתבקש לראות

 

דו"ח שמאי שאליו מצורפות תמונות הנזק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אפשר לבקש דוח שמאי.

לדעתי, אין טעם לסרב לשלם. זה רכב ממשלתי, כך שלא משחקים עם הנושא (לא מנסים "להלביש" נזק מתאונה קודמת על תאונה חדשה).

פורסם

guya - לדעתי האישית זו תמימות, תתפלא שגם יהיו אנשים שינצלו הזדמנויות.

 

פות"ש - יש תמונות של הנזק?

 

וכמו שאמרו מעליי תבקש דו"ח שמאי או סיכום תיקון ממוסך לפני שאתה משלם.

 

בכל מקרה בסכום כזה אולי כבר שווה להפעיל ביטוח מקיף במידה ויש.

פורסם

אין תמונות, אישתי לא צילמה.

הביטוח עידכן אותי עכשיו שקיבלו דו"ח שמאי על הנזק. כך שגם אם זה נזק קודם אין לי מה לעשות.

אפעיל את הביטוח. תודה רבה לעוזרים

 

Sent from my JY-S3 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...