Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נהגתי פעם ברכב שהוסב מהגה ימני להגה שמאלי. אי אפשר היה לכוון את המראה השמאלית (שהיתה לפני ההסבה מראה של צד נוסע) כמו שצריך, תחום הכיוון של המנגנון שלה לא היה מספיק כדי לכוון אותה עבור נהג שישוב בצד שמאל. לא משהו קריטי אבל זה בהחלט לא אותו דבר.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
הראי עצמו שונה

אולי הראי שונה אבל זה עדיף מראי שבור.

 

אם אני אזמין מראה ימין(שכל מה שמצאתי זה שצד ימין זה צד נהג) היא תעבוד לפחות - תתכוונן בצורה סבירה, ובכלל החיבורים יהיו זהים?

פורסם

רק הזכוכית נשברה או כל המכלול?

לי נשברה לאחרונה הזכוכית הימנית. רכשתי סט של שתי מראות (זכוכית בלבד) 80 שקלים והרכבתי. זול ויעיל.

פורסם
לא מתאים, יש לי מראה חדשה מקורית כזו שיכולה להיות שלך תמורת 300 ש"ח.

אורן

אתה בטוח ב300 שקל? זאת פיג'ו 206CC.

הייתי בחנות חלפים ואמרו שאפשר לקנות מראה קומפלט רק דרך פיג'ו עצמם, ב940 שקל לפני מע"מ.

אני רוצה לוודא.

פורסם

בסוף התברר שהמראה שיש לאורן היא של צד שמאל.

למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות? חרשתי את כל הפירוקיות באזור נצרת - נצרת עילית ולא מצאתי את סוג הרכב שיש לי.

פורסם (נערך)

https://spareto.com/products/6126291-outside-mirror

https://www.autodoc.co.uk/spares-search?keyword=8149JW

 

אמנם המשלוח לא זול, אבל החלק ממש זול.

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

חיפשתי באיביי, יכול להיות שמצאתי צד נוסעים ימין, ולא צד נהג ימין. שלחתי הודעה מחכה לתשובה.

מלטבשי, השאלה אם המראות תואמות לרכב שלי. הבנתי שמ2003 הפלאג שונה.

 

אשמח למק"ט של המראות לדגם שנת 2002 כדי להשוות.

פורסם

אשמח למספר שלדה כדי לעזור יותר.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...