Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת מסובך להסביר את זה, אבל בתכלס זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע.

אני צריך כזה דבר - אפליקציה שאתה נכנס אליה, פותח אלבום ושולח לאנשים לינק אליו. כל תמונה שאותם אנשים מצלמים דרך האפליקציה עולה אוטומטית לאלבום משותף שלכל מי שקיבל את הלינק יש גישה אליו. חשוב חשוב חשוב שהתהליך הזה יקרה אוטומטית - כלומר בלי שום צורך להעלות את התמונות ידנית אחרי הצילום. צילמת דרך האפליקציה - התמונה עולה לאלבום המשותף.

 

ברמת העיקרון מדובר על משהו שדומה לקבוצת וואטאספ אבל עם ממשק של אלבום ולא של צ'אט. רצוי גם לשמור על איכות נורמלית יותר מהזבל ששומרת וואטסאפ.

 

מישהו מכיר משהו כזה?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אפליקציית התמונות של גוגל דורשת העלאה אקטיבית של התמונות.

כלומר אני צריך להיכנס למצלמה בטלפון, לצלם את התמונה, להיכנס לאפליקציה של גוגל ולהעלות את התמונה. או לחילופין לצלם כמה תמונות ולהעלות אותן אחר כך ביחד.

 

אני רוצה משהו שהופך את התהליך הזה ליעיל יותר. ניכנסת לאפליקציה, צילמת, התמונה עלתה לבד ומופיעה באלבום.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לא מכיר אפליקציה שעושה מה שביקשת בדיוק, אבל לגבי גוגל - אם מוגדר סינכרון אוטומטי של התמונות לגוגל, אז ברגע שצילמת התמונה עולה לחשבון גוגל שלך. משם אתה יכול לסמן כמה תמונות שאתה רוצה ולעשות להן שיתוף לאלבום קיים (שמשותף עם אחרים שיכולים גם לעדכן אותו). נראה לי די פשוט וגם עובד בלי תלות במערכת הפעלה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הן עולות לבד לאלבומים הפרטיים שלך. כדי לצרף "בכוח" תמונה לאלבום ספציפי שמוגרים לו כמה משתתפים אתה חייב לעשות את מה שאמר misterb - כלומר לבחור את התמונות ולהכניס לאלבום.

הבעיה שלי היא לא ההעלאה, אלא הצעד הנוסף והמסורבל (מעבר לאפליקציה אחרת) שאני מנסה להוריד מהתהליך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

גם אם תמצא כזאת אפליקציה - תצטרך שהיה תהיה תואמת גם לאנדרואיד וגם לאייפון כנראה.

מעבר לזה ברמה הפרקטית - ברור לך שתצטרך מתישהו לבחור לאיזה אלבום בדיוק לשתף את התמונות, גם אם זה בתוך האפליקציה, מן הסתם היא תדע לעבוד עם יותר מאלבום אחד. חוץ מזה, מבטיח לך שהרבה פעמים אנשים יישכחו לצלם מתוך האפליקציה ויצלמו מהמצלמה הרגילה ואז לא חסכת כלום, רק סירבלת.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

רעיון אחד שכן עלה לי - להשתמש באפליקציה כמו אינסטגרם שמאפשרת לצלם ולהעלות תמונות, הקאץ' הוא - שתצטרך לפתוח חשבון משותף שבו כל המשתמשים יצטרכו להשתמש במקביל. מה שאומר שזה יהיה במקום החשבון הפרטי שלהם, אם יש להם כזה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
רעיון אחד שכן עלה לי - להשתמש באפליקציה כמו אינסטגרם שמאפשרת לצלם ולהעלות תמונות, הקאץ' הוא - שתצטרך לפתוח חשבון משותף שבו כל המשתמשים יצטרכו להשתמש במקביל. מה שאומר שזה יהיה במקום החשבון הפרטי שלהם, אם יש להם כזה.

ניתן לעשות את אותו הדבר עם חשבון גוגל.

המעבר בין החשבונות באפליקציה מצריך בערך 3 קליקים, נשמע רעיון לא רע בכלל.

פורסם

בגוגל הרוב משתמשים כדי לעשות סנכרון תמונות אוטומטי, אז אין הגיון שכל פעם יצטרכו להחליף חשבון לפני ואחרי צילום, אחרת גם התמונות הפרטיות יסונכרנו לחשבון המשותף..

בכל מקרה אם זה דורש להחליף חשבון כל פעם זה כבר לא רלוונטי מבחינת נוחות משתמש, ועדיף להשתמש בשיתוף 'יזום' מהחשבון הפרטי בגוגל.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אפשר להגדיר בגוגל 'אירוע', להזמין אליו אנשים, ואז כל התמונות שיצולמו במהלך אותו אירוע יועלו אוטומטית לShared Album שנוצר עבור הדבר הזה.

עשיתי את זה איזה פעם לפני 4 שנים +-, מניח שזה עדיין קיים היום.

נשמע לי שזה עונה על ההגדרות שהצגת לעיל.

 

עדכון: חיפוש קטן בגוגל העלה את זה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

קח בחשבון שאם תצליח למצוא סידור שעונה על הדרישות האלו, עלולות להיווצר בעיות אחרות.

אחד המשתתפים, שוכח מעיניין השיתוף האוטומטי, מצלם תמונה "רגישה", והופ כולם צופים בתמונה...

לפעמים מצלמים תמונות כאלו גם בלי להתכוון.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אין בעיה עם לוקיישן, מדובר על אירוע אחד.

בגלל הרגישות אני מעדיף אפליקציה ייעודית, שאנשים פשוט ימחקו אחרי האירוע.

 

אפשר להגדיר בגוגל 'אירוע', להזמין אליו אנשים, ואז כל התמונות שיצולמו במהלך אותו אירוע יועלו אוטומטית לShared Album שנוצר עבור הדבר הזה.

עשיתי את זה איזה פעם לפני 4 שנים +-, מניח שזה עדיין קיים היום.

נשמע לי שזה עונה על ההגדרות שהצגת לעיל.

 

עדכון: חיפוש קטן בגוגל העלה את זה.

d0a1b655fc0b93b98074691d4c2a255c_you-had-my-curiosity-but-now-u-had-my-curiosity-meme_625-472.jpeg

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
זה בהנחה וכולם מצלמים באותו לוקיישן באותו זמן, נכון? לא בטוח שזה המצב..

לא.

למיטב הבנתי - ושוב, מדובר בזכרון מלפני 4 שנים אז לקחת בערבון מוגבל - זה פשוט תלוי הגדרה, וההגדרה לדעתי תהיה תלויית זמן ולא מיקום. אני בספק שצריך לאפשר GPS בשביל הסיפור.

אתה יכול לתפור את פרק הזמן עבור המטרה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...