Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת לא נשמע לי סביר שגוגל ייקח כל תמונה שצילמתי בפרק זמן מסויים ויעלה אותה לאלבום משותף בלי שום התערבות מצידי.

זה פתח להרבה מאד צרות - כמו שציין פינדר. בטוח שצריך לבחור תמונות ולעשות SHARE באיזשהו שלב.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני מסכים.

העלאה אוטומטית לקבוצה ציבורית, נראה לי פתח למקרים משעשעים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תגדיר גוגל תמונות (GOOGLE PHOTOS) בחשבון גוגל משותף לכל המכשירים וזהו.

כל תמונה שצילמו באחד המכשירים, תעלה לחשבון המשותף.

יש העלאה אוטומטית דרך WIFI

פורסם

chenrp, קבל סיטואציה: הגעת לאירוע, הגדרת חשבון, צילמת, נהנת, חזרת הביתה, קצת שיכור, שוכח למחוק את החשבון של האירוע, מחליט להשתעשע עם הבתזוג, מצלמים סרטון לוהט, דודה חנה מקבלת התראה על זה שיש סרטון חדש בתיקייה, חומר לשיחות מביכות בדיוק בזמן לליל הסדר.

 

זאת בדיוק הסיבה שאני רוצה אפליקציה שאנשים יצלמו דרכה ודרכה גם יוכלו לראות את האלבום בכל זמן נתון. ברגע שסיימו עם הסיפור הזה, מוחקים אותה.

 

עדיין אל בדקתי את עניין ה-event בגוגל פלוס, אז כרגע אני עדיין על תקן "מחפש".

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

^ זה נראה מעולה! בדיוק מה שאני צריך. אני אבדוק אותן בערב עם עוד מכשיר כדי לראות כמה נוח השימוש.

המקרן ב-Eversnap גאוני! יש מצב שאני אשתמש בזה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...