Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורטאז' מול טיגואן חדש


markb205
שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי מה החלטת שאין בה התקדמות?

 

היא כבר נמכרת בעולם וראיתי מבחני וידאו.

 

נשארה אותה יחידת ההנעה ואותה הפלטפורמה, למעשה מדובר יותר במתיחת פנים.

 

השינוי הגדול ביותר הוא בעיצוב הפנים וברמת חומרי הפנים שהם כעת ברמת פרימיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים נשארו זהים זה נכון (וחבל), אבל לא הייתי מבטל את הדגם החדש כסתם מתיחת פנים. הם טיפלו בכל מיני נקודות תורפה של הדגם הקודם פלוס העיצוב החדש גם מבחוץ ובעיקר מבפנים נראה באמת מצוין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב שהייתי מחכה לימי מכירות בקיה ולוקח את הGT ב 179 אש"ח.

רכב עם כל התוספות האפשריות.

או, שמחפש ספורטאז יד 2 מהדגם GT וחוסך עוד כמה שקלים.

מחפש רכב עם 10 ק"מ עליו, ומקבל רכב שהירידה הראשונית שלו כבר

התבצעה והדגם כשתמכור יהיה עדיין יותר מבוקש מהדגמים הרגילים.

דעתי היא, שהקיה GT יהיה יותר מבוקש מהדגמים הרגילים ומחירו יהיה

חזק יותר וגם לא יתחרה בשוק הליסינג.

ֿ

 

פשוט מסכים עם כל מילה!! אני ואשתי מתאהבים בו כל יום מחדש!

"Shut Up and Drive"

Kia Sportage Premium GT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל של 33000 שקל בין אורבן 2000 לבין הטורבו.

תודה על ההמלצה, לי זה לא רלוונטי.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה MARKB205, או שתלך על הטיגואן ובסדר גמור הכל טוב, רכב נהדר כשלעצמו.

מרווח נוסע מרשים ואיכותי, אך הפנים שלו בדגם הכניסה פשוט מעליב...אם ראית ומצא

חן בענייך , מצוין, תתחדש, אן כאן טעות, רכב בטיחותי, אלגנטי, מרווח, שקט ונוח, אבל

בפנים קצת עלוב לטעמי האישי, אם אצלך זה עובר, סבבה. מה שכן הוא ייחודי ואן עדיין

כמוהו, כי הוא רק הגיע וחדש בארץ, שזה גם יתרון והרגשה כללית ,שכזה עדיין אין לאף

אחד... גם זה משפיע וחשוב.מה שכן הטיגואן, שונה, אחר.

פשוט הקיה GT כיד שנייה, (לא חדש מהסוכנות) הוא יותר רכב מכל אלה שרשמנו בשרשור...

הכוונה היא, (ושלא יקפצו עליי כולם) שמה שנותן הספורטאז GT לעומת כל השאר כחבילה אחת!

הוא יותר מגובש ושלם ומלא תוספות ,גם מפואר גם תוספות בטיחותיות שלא מוצאים

בשום רכב במחיר הזה, ולא צריך להוסיף לו כלום ואחלה קנייה ודי שומר על ערכו.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמי שאוהב את ה GT על פני הספורטאז' הבסיסי שיהנה אבל שלא יטפח ציפיות להפרש במכירה עתידית. קונים מאבדים את ההבחנה ברכב משומש. תסתכלו מה קורה למזדה 3 ליסינג בת 4+ מנוע 1.5 לעומת דגם הספיריט מנוע 2.0 המקביל . בפועל הן נמכרות בהפרש זעום.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ניקח את המאזדה אז עדיין למי שיש את המאובזרת יהיה לו יותר קל למכור רכב עם נתונים זהים לרכב הפחות מאובזר - גם אם זה באותו מחיר,

לגבי הקיה אי אפשר לדעת, במיוחד לאור העובדה שפה מדובר במנוע אחר גם ולא רק אבזור.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ימים יגידו, אני לא נביא, הקיה GT די שונה משאר הדגמים ויש לה מחיר מחירון משלה.

לטעמי היא תהיה שווה את תוספת המחיר, כי אם אשלם על רכב כיד שנייה, אחפש

את הדגם המאובזר ביותר. ואם צריך לשלם 8-10 אחוז יותר, או 8 אלף או 12 לצורך

הנושא, אשלם. לא לשכוח מנוע אחר וחסכוני יותר שלא לומר חזק יותר משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי רוכש את הטיגואן בגלל הגיר המעצבן/לא אמין שלו אבל כרכב לא ניתן להשוות בינו לבין הספורטאז,אין אפילו מדד אחד שהספורטאז מגיע לרמה של הטיגואן,פחות יותר כמו להשוות בין גולף לסיד.

 

מי שמה שמעניין אותו רק שמירת הערך אז שיהנה,עבורי רכישת רכב צריכה להתאים לצרכים שלי קודם כל,אני מוכן לוותר על עוד 10000ש"ח שבעלי הקיה,הונדה,מזדה,וכו,יקבלו במכירה,כנראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנהג קודם בספורטאז GT ואחר כך נדבר ותרשום מה שתחווה...

אחר כך תעבור לטיגואן החדש.

הטיגואן ממש לא לוקח בגדול ולא בהפרש גדול, רעשי הרוח המעצבנים

ברכב שמתיימר להיות, בוגר אפוי ומגיש יוקרתיות מסוימת ויצרן

שבדרך כלל מקפיד.

אני מדבר על הטיגואן ברמת קומפורטליין ואפילו

אין מושבים חשמליים במנוע 1.4 ליטר.

התמורה לכסף הרבה יותר גבוהה בקיה, רושם לטעמי בלבד אחרי

שנהגתי כמובן...

אני רושם קומפורטליין, אבל פותח שרשור לא רמז על סכומים של 190 אלף...

בדגם כניסה, 165 אלף, פנים הרכב כמו שרשמתי...מעליב.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לעכשיו הטיגואן נפסל בגלל תמורה נמוכה מאוד בדגם הבסיס ופחד מאמינות מנוע/גיר. (לא בוצעה נסיעת מבחן).

בוצעה נסיעת מבחן בקיה עם מנוע 2 ליטר שהשאירה רושם חיובי.

עדיין לא שלם עם ההחלטה, אבל לא מוצא חלופות טובות יותר במחיר הזה (דגם אורבן - 156000 על הכביש כלל מולטימדיה ופויינטר).

ממתין להצעת טרייד אין (מבטיחים מחירון), אם תהיה אטרקטיבית, כנראה שנפתח הזמנה.

אם לא, כנראה שנמתין עם ההחלפה של הרכב עוד קצת (מסקרן אותי ה cx5 החדש והאקליפס קרוס שצריכים להגיע בחודשים הקרובים).

תודה לכל מי שעזר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מנסיון אישי אני מודה, אבל הביקורות ספציפית על הGT מעיתונות הרכב בחו״ל לא מחמיאות במיוחד. קומבו מנוע-גיר לא מוצלח, מנוע רועש, צריכת דלק גבוהה מאוד, והיא לא מהנה במיוחד לנהיגה.

שוב, לא ניסיון אישי שלי בGT, אבל לא יכול להגיד שדגם ה2.0 שכן נהגתי בו הרשים אותי במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון אישי שלי על רכב שעבר 65000 קמ, הרכב לא מהנה לנהיגה

והוא גם לא רע לנהיגה. מגיב היטב להפניית הגה ,לא מתיימר להיות

ספורטיבי, אבל לי היה נחמד מאוד על סיפונו...כמוביל נוסעים, נמרץ

וזריז, מנוע וגיר עבדו מצוין, חלק מאוד ודי משכנע שהעסק עובד נכון.

(הרבה יותר משכנע מהשילוב שבבמווX1 ומנוע 1.5 ליטר 6 הילוכים

...עגלה)

די שקט ויש לי למה להשוות (X3 במוו), חבטות מכפלי הדרך אינם

נשמעות והשילוב אחיזה בולמים די מרוסן ודי נעים לי בנסיעתו הכללית.

לא שמתי לב למנוע רועש יתר על המידה ודי ניסיתי להרעים ולהגיע

רחוק בסל"ד... זו דעתי. לא משווה לתוצרת אחרת, אלה דעתי האישית

מהנסיעה בו, ממשיך ורושם שלקיה אן ממש במה להתבייש ובגדול...

שנייה לפני רכישת X1 1.5 או קיה, הדילמה היתה גדולה וחוץ משקט

בתא הנוסעים וכיף בנהיגה, לבמוו אן ממש יתרון. הבמוו מייצר את אותו

הרעש, גם ב60 וגם ב160 מרשימים (נהיגה בקפריסין כמובן)...שקט

הבווארי מאוד וראוי לציון והרבה יותר כיף לנהיגה, הרבה יותר וממש

מוביל בנושא בקבוצתו (הנעה קדמית , ג'יפון וכו')...אבל עגלתי ביחס

לקיה הנמרץ יותר, הקיה החלטי יותר, זריז יותר ובהפרש ניכר.

בסוף קניתי X3 משומש ונשאר לי עודף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נהגתי בספורטאז GT,נסעתי בה,נהגתי ב2.0 והתאכזבתי מאד מכל הבחינות,נהגתי בטיגואן הקודם והוא הרבה יותר מוצלח מהספורטאז הנוכחי,אני מאמין שהדגם החדש משופר עוד יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...