Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעכשיו תהיה רק גרסת הטורבו או שהמחירים האטרקטיביים הם למנוע הישן? אם זה טורבו, אז המחירים טובים בהחלט. מצד השני לאון עולה פחות (מנוע אומנם חלש יותר, אבל בכל זאת לאון).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מעכשיו תהיה רק גרסת הטורבו או שהמחירים האטרקטיביים הם למנוע הישן? אם זה טורבו, אז המחירים טובים בהחלט. מצד השני לאון עולה פחות (מנוע אומנם חלש יותר, אבל בכל זאת לאון).

מעכשיו המנוע היחידי שיהיה הוא הטורבו עם 140 כוחות סוס בסוזוקי - המחירים הם לטורבו.

הלאון לא באותה הקטגוריה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

הקרוסובר שלהם לא ממש קרוסובר, אלא הצב'ק טיפה "מוגבהת" מבחינה עיצובית, לא רואה למה הלאון לא באותה קטגוריה - זה גם הצ'בק. אם כבר ויטרה יותר בכיוון של קרוסובר (למרות שב4X4 הסרן האחורית ממש נמוך שם).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כי הלאון לא בקטגוריית ה"ג'יפונים".

אף אחד לא מתלבט בין שתיהן כי שתיהן האצ'בק.

הקרוסאובר מתחרה יותר ב-2008 של פיז'ו, ניסן ג'וק וכו'.

פורסם

הסוזוקי קרוסאובר הוא אכן קרוסאובר - אבל לא בין רכב נוסעים לג'יפון כמקובל, אלא בין משפחתית הצ'בק לסטיישן. אפשר להתיחס אליה כאל האצ' ארוך או כאל סטיישן קצר, אבל המבנה הזה שימושי מאד. די לי לציין כי לפני 4 חודשים הובלתי בדבר הזה את המשפחה שלי (5 מבוגרים) כולל 5 מזוודות מחיפה לנתב"ג ובחזרה.

 

בהשואה לדגם היוצא המחירים לא מי יודע מה אטרקטיביים, אני קניתי לפני שנה את הדגם האוטומטי (תיבה רציפה) תמורת 116K כולל אבזור נוסף ורישוי במבצע "הוט", והיו לא מעט מבצעים במחיר זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לזכות סוזוקי יירשם שהם לקחו מוצר טוב ועשו אותו טוב יותר. מנוע טורבו בהתאם לצו האופנה ותיבה פלנטרית 6 הילוכים הם מתכון מנצח מבחינת מר ישראלי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מנוע שנותן ביצועים הרבה יותר טובים, אבזור טוב יותר, איכות פנים גבוהה יותר, במחיר שגבוה ב3000 ש"ח מהדגם המוחלף. זה מחיר מעולה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ההשוואה ללאון לא נכונה - מי שמחפש ג'יפון לא יסתכל לכיוון הלאון, אלא לכיוון האטקה והיא יקרה יותר מהקרוסאובר, על הנייר נשמע אופציה מעולה

פורסם

הסוזוקי בהחלט אינו ג'יפון. הוא רכב משפחתי קצת ארוך מרגיל, ואולי גם טיפה יותר גבוה. לצרכים שלי, ועם הנאמנות לסוזוקי שפיתחתי בשנים האחרונות (בזכות ניסיון טוב עם מספר כלי רכב מתוצרת זו) ניצול הזדמנות שהרכב עלה 114K (ועוד 2000 לרישוי ואבזרים) גרם לי לקנות את הדגם בלי יותר מידי בדיקות של מתחרים.

 

אני לא בטוח שכיום הייתי קונה את הקרוסאובר בלי להמתין קצת לדיווחים על מחלות ילדות. בכל זאת לא מדובר באבולוציה של מכלולים מוכרים אלא בטכנולוגיה שאנחנו לא מכירים אצל היצרן, והיא חדשה גם למכונאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עם מרווח גחון של 18 ס"מ זה יותר מספורטאג' וחצי ס"מ מתחת לוויטארה,זה בהחלט קרוסאובר.

רכב מעניין מאוד,כנראה שזו הולכת להיות המחליפה של הקורולה 09' שיש בבית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לדעתי האישית, כאשר לוקחים רכב מוצלח, אמין מאוד ונמכר בכמויות, משביחים אותי עוד יותר ובמחיר של 125k לפני מיקוח - אין לו מתחרים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

יהיה מאוד נחמד עם לויטרה יכנס אותו מנוע גודש-קטן,חזק וחסכוני .

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

פורסם

גריל של BMW ופס DRL של מרצדס... מעניין..היו משקיעים עוד טיפה בג׳אנט..

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲


×
×
  • תוכן חדש...