Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדכן: הייתי במוסך היבואן, נאמר לי שעדיך לי ללכת למעבדה שמתמחה במחשבי רכב (כמו זו שהייתי בה) ושמעבר לזה אין להם איך לעזור לי. מוכנים לחבר את הרכב למחשב אבל זה יעלה 280 ש״ח לפני מע״מ ולא יתן שום אינפורמציה מעבר לזו שנתן המחשב במעבדה (שם ד״א לא נלקח שקל על החיבור למחשב שלקח בדיוק דקה).

 

בקיצור, אני די אובד עצות. לא נשאר הרבה מה לעשות, מלבד אולי ללקחת את הרכב למעבדה נוספת לקבלת חוו״ד שניה, אבל אני פסימי בקשר לתוצאות...

פורסם
ברכב כ"כ ישן, כרית האוויר פשוט לא תעבוד ככה או ככה. היא פג תוקף כבר עכשיו.

 

תוציא את הנורה מלוח השעונים כדי שלא תציק לך וסע לשלום.

 

סקרנתם אותי, אז הלכתי לחפש בגוגל. גם אני זכרתי בוודאות שבקסנטיה 95 שהיתה לי היתה הוראה להחליף אחרי 10 שנים.

 

גוגל טוען אחרת: הנה כמה תוצאות חיפוש שנראות סבירות, שבגדול אומרות שאין צורך להחליך כריות אוויר ברכבים מאמצע שנות התשעים.

http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/8078919/Out-of-date-airbags-should-not-need-replacing.html

http://www.autotrader.com/car-shopping/do-airbags-need-to-be-replaced-at-a-certain-age-245010

https://www.edmunds.com/car-safety/do-car-airbags-expire.html

 

ועדיין, גם אם כרית האויר תקינה לחלוטין, יש להניח שאם המחשב שלה לא תקין היא לא תעבוד. בנוסף, לא בטוח שהיא ממש תעזור אם ח"ח תצטרך אותה. לא הגיע הזמן לקפוץ איזה עשור קדימה?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

^ ברוב המקרים הייתי מסכים איתך (להתקדם בעשור וכו׳), אבל פה ספציפית מדובר בצירוף של נסיבות שמביא אותי לרצות להשאר עם הרכב עוד תקופה מספיק משמעותית כך שארצה לתקן את התקלה המדוברת, לפחות ברמה שהרכב יהיה כשיר לנסיעה (יעבור טסט). אבל זה ממש עניין לדיון אחר, בוא לא נכנס אליו פה (אולי בשרשור נפרד, או בפרטי, אם אתה רוצה - אני אשמח).

 

בחזרה לעניין מחשב כרית האוויר - האם יש למישהו הצעה נוספת איך להתקדם בנושא?

פורסם

תנסה בUMI הם התעסקו יותר עם הרכבים האלה

יש לך את סיגמא מוטורס בתלפיות

אני מניח שהיית אצל אלפא מוריס מורשה אופל בירושלים הוא אומנם טוב אבל לא לתקלות כאלה

פורסם
^ ברוב המקרים הייתי מסכים איתך (להתקדם בעשור וכו׳), אבל פה ספציפית מדובר בצירוף של נסיבות שמביא אותי לרצות להשאר עם הרכב עוד תקופה מספיק משמעותית כך שארצה לתקן את התקלה המדוברת, לפחות ברמה שהרכב יהיה כשיר לנסיעה (יעבור טסט). אבל זה ממש עניין לדיון אחר, בוא לא נכנס אליו פה (אולי בשרשור נפרד, או בפרטי, אם אתה רוצה - אני אשמח).

 

בחזרה לעניין מחשב כרית האוויר - האם יש למישהו הצעה נוספת איך להתקדם בנושא?

 

שלח לי מספר השלדה

×
×
  • תוכן חדש...