Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

זקוק למכשיר טלפון לקבלת הודעות SMS מהבנק בישראל כאשר נעשות תנועות בחשבון. המכשיר יהיה איתי בחו"ל כל הזמן ורצוי שיהיה עם מסך שחור לבן, סוללה שמחזיקה נצח והכי בסיסי שניתן להיות.

אין לי צורך לקבל ולהוציא שיחות ממנו. הייתי שמח אם היה פיצ'ר שחוסם קבלת שיחות נכנסות ומפנה אותם ישירות למשיבון ולא בעלות הפניית שיחה.

בקיצור Feature phone ולא Smart phone. המלצות יתקבלו בשמחה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

ישנם טלפוניים בסיסיים מדורות קודמים של נוקיה וסמסונג. צריך רק לוודא שהם יקבלו הודעות בחו"ל. ראה למשל http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-cellphone&db175837=4255455. רכשתי לפני כשנה אחד בסיסי של נוקיה מרח' יפו בירושלים ב- 120 ש"ח ואכן יש לו סוללה מדהימה שמחזיקה בקלות שבוע.

פורסם

Nokia 105. זה היורש הלגיטימי של ה-3100 האגדי. אני מניח שמסך מונוכרום כבר לא תמצא.

קרוב לודאי שגם לסמסונג יש משהו דומה.

לשים לב - לקנות בישראל, או לדאוג להתקנת תמיכה בעברית על מכשיר שנרכש בחו"ל. אם אתה ממהר יש בדיוטי בנתב"ג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לך המלצה על שירות כזה?

 

 

מה אתה מסתבך? תרשם למספר וירטואלי שמקבל SMS ושולח לך אותם לתיבת הemail שלך.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

שירות טלפון וירטואלי יותר יקר מקניית טלפון זול. גם אני לא יודע מה רמת האמינות שלו.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

להבדיל מהסמרטפונים הזולים של סמסונג, הטלפונים ה״טפשים״ של סמסונג אמינים להפליא.

קנה מה שאתה מוצא, אפילו סחורה ישנה ששכבה במחסן שנים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הייתי נמנע מסחורה ישנה, הסוללות מאבדות קיבולת מרגע ירידתן מקו הייצור, סוללה של מכשיר ישן תהיה חלשה.

עדיף לרכוש מכשיר חדש, גם אם זה עולה עוד כמה לירות, ובאמת מדובר בסכומים זעירים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש המלצות לדגם ספציפי יותר ?

סמסונג ונוקיה כרגע על הראש שלי.

3100 אפשר לקנות בזול מאוד גם ביד 2 וגם חדש

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

כתבתי לך - נוקיה 105. בזאת מתחיל ב-190 ש"ח. מחו"ל יהיה יותר זול, אבל עלולה להיות בעיית עברית (אם אתה זקוק לה להודעות מהבנק).

תומך רק ברשתות דור 2 בפסי 900 ו-1800 (האירופיים).

לפני כשנה - שנה וחצי קניתי לחמי בדיוטי בנתב"ג (יתכן שזו גרסה קודמת של המכשיר), עד כמה שאני זוכר עלה סביב 40 דולר.

דגם ה-3100 נמכר לפני בערך 13 שנים, כל מכשיר שתקנה היום יהיה ישן עם סוללה לא טריה, מן הסתם תזקק גם לסוללה חלופית שמי יודע מה היא שווה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

קודם כל תודה על הניסיון לעזור.

חזרה למשבצת 1, נוקיה 105 לא עובד בתדר של ארה"ב.

 

אשמח להמלצות נוספות לטלפון סלולרי פשוט ביותר שעובד בתדר 850/1900 לצורך קבלת הודעות SMS בארה"ב

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

חד משמעית לא. אתה צריך תמיכה ברשתות אמריקאיות.

בארה"ב יש בעיה יותר חמורה - מחייבים אותך גם על קבלת SMS (וגם שיחות), ובכלל שירות הסלולר הרבה יותר יקר מאשר באירופה או אצלנו. אני לא יודע איך זה פועל היום במסגרת חבילות, אל אני חושש שחבילה ישראלית בין לאומית תתחסל מהר מאד אם תשתמש ב-SMS רבים. האמת היא שלא בדקתי את פרטי החבילות הבין לאומיות - אני קונה סים מקומי בכל מדינה - אבל צריך לשים לב להבדל העקרוני שבין ארה"ב וקנדה - שבה מקבל השיחה וההודעה משלם תמורת קבלתם - לבין השיטה האירופית (והישראלית) שבה המתקשר או השולח משלמים. בנוסף קבלת שיחות מחוייבות לפי דקה שלמה, והחיוב מתחיל ברגע הלחיצה על send או הגעת השיחה למרכזיה, גם אם לא בוצעה שיחה אמיתית - המקבל משלם גם על צנתוק (האמור לעיל בפעם האחרונה שבדקתי, יתכן שאיני מעודכן).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי כשההודעה מגיעה מישראל ל-קו ישראלי שנמצא במצב roaming אין חיובים עבור ההודעות.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

עד כמה שזכור לי דווקא יש, אבל לא בדקתי לאחרונה.

דרך אגב - זו גם הסיבה שבגללה שיחות למספא סלולרי אירופי מחוייבות בתעריף יותר גבוה מאשר בשיחות לניחים, ואילו לארה"ב (וקנדה, שבה השיטה דומה) מחיר השיחות לנייח ולנייד זהה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...