Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור נסיונך העדיף בהרבה, על שלי בעניינים אלו, אני מניח שאתה צודק.

 

בכל מקרה (ולאור שאלתו של פות"ש):

כשקיבלתי מעוה"ד את כתב הסילוק מחברת הביטוח (למרות שיפיתי את כוחו לחתום בשמי על כל מסמך כבר ביום הראשון, הוא התעקש שעל זה אחתום בעצמי) ראיתי שהסכום שהועבר לחשבוני נמוך בכמה אלפי שקלים" יפים" ממה ששולם בפועל.

 

אני קיבלתי רק את הוצאותי+ריבית אפסית על הזמן שבין פדיון ההמחאות שלי לתשלום בפועל.

אין לי מושג אם עוה"ד קיבל את כל מה שדרש, או שגם הוא "התפשר".

מרגע שהסכים לשיטת העבודה הנ"ל, זה עניינו בלבד.

 

אני לא כל כך בטוח שחברת הביטוח מטומטמת. נראה לי יותר כמו שיטה שלהם.

אם הייתי הולך לתביעות קטנות, ולא לבית משפט שלום, הנזק שלהם בדחיית התשלום בחצי שנה היה אפסי.

וזה במידה והייתי מצליח להגן על טענותי מול הנציג שלהם, שנסיונו עדיף על שלי.

כך שבהחלט היה להם "שווה לנסות".

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לך יש צילום של התאונה בו רואים את המבוטח שלהם נכנס בך

 

לא רברס ולא ערדליים.

 

לכן לסרב לראות את סרט הצילום זה טמטום

 

אחרי שהיו רואים אותו הם יכולים להחליט ללכת למשפט, או להגיד למבוטח שלהם אל תבלבל את המוח ואנחנו משלמים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
כיסוי משפטי זה למקרה ומישהו תובע אותך.

 

?????

אני תבעתי מנוול שפגע בי מאחור ונעזרתי בעו''ד של חב'

הביטוח שלי שטיפל בי בשיא הנחישות הכל ע''ח חב' הביטוח שלי,

אני מניח ששכר הטרחה חזר לחברה שלי אחרי שזכינו.

גם במקרה של אי זכיה השרות המשפטי אמור להיות בחינם.

 

לפות''ש,

תבדוק בפוליסה כיסוי משפטי בדר''כ יש בביטוח מקיף.

(סיוע משפטי בתביעה כנגד צד ג')

עריכה,

הרגע ראיתי שאתה כותב שלא כלול בפוליסה משמע

שאין לך הרחבה משפטית כזו וחבל.

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
לאור נסיונך העדיף בהרבה, על שלי בעניינים אלו, אני מניח שאתה צודק.

 

בכל מקרה (ולאור שאלתו של פות"ש):

כשקיבלתי מעוה"ד את כתב הסילוק מחברת הביטוח (למרות שיפיתי את כוחו לחתום בשמי על כל מסמך כבר ביום הראשון, הוא התעקש שעל זה אחתום בעצמי) ראיתי שהסכום שהועבר לחשבוני נמוך בכמה אלפי שקלים" יפים" ממה ששולם בפועל.

 

אני קיבלתי רק את הוצאותי+ריבית אפסית על הזמן שבין פדיון ההמחאות שלי לתשלום בפועל.

אין לי מושג אם עוה"ד קיבל את כל מה שדרש, או שגם הוא "התפשר".

מרגע שהסכים לשיטת העבודה הנ"ל, זה עניינו בלבד.

 

אני לא כל כך בטוח שחברת הביטוח מטומטמת. נראה לי יותר כמו שיטה שלהם.

אם הייתי הולך לתביעות קטנות, ולא לבית משפט שלום, הנזק שלהם בדחיית התשלום בחצי שנה היה אפסי.

וזה במידה והייתי מצליח להגן על טענותי מול הנציג שלהם, שנסיונו עדיף על שלי.

כך שבהחלט היה להם "שווה לנסות".

 

תודה על הפירוט בשתי ההודעות! אז רגע, בעצם ויתרת על חלק מהסכום? למה?

פורסם

וגם במקרה שלי יש הוכחות בסגנון דומה וחברת הביטוח של הפוגע שמה פס. אבל אם במקרה של natco הוא התפשר, אז על איזה מקרה למען השם מקבלים את כל הנזק?

פורסם

קיבלתי את עלות התיקונים+שכ"ט שמאי+תחבורה חליפית לימים שהרכב היה במוסך, ששילמתי (וגובו בקבלות).

בעצת עוה"ד לא דרשתי, ולא קיבלתי סעיפים כמו "עגמת נפש" ו"אבדן זמן".

 

בכל מקרה, את מה שדרשתי קיבלתי. לא הפחיתו לי כלום במשפט.

מבחינתי, זה הספיק. לא תבעתי כדי "להתעשר" מהמקרה.

ה"באג" היחיד הוא, שהריבית שאני משלם על האשראי שלי בבנק גבוהה יותר מהריבית המגוכחת שפסק השופט.

(דהיינו, אם נניח לצורך הדיון ש"מימנתי" את התיקון במשיכת יתר מהחשבון שלי- יצאתי "מופסד")

זה קטע שאכן קצת מרגיז, אבל מאחר ומדובר בסכומים זעומים, וברתיעה המובנית שלי מעימותים גוזלי אנרגיה- הנחתי לזה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...