Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני זמן מה פגע בי נהג מבוגר מאחור בעת נסיעה בכביש בין עירוני, פגע וברח ועקב כך גרם לפגיעה גדולה מאחור ועוד שפשוף בצד. הנהג נעצר בהמשך ע"י נהג אחר שראה את שהתרחש, הוגשה תלונה במשטרה.

 

אותו נהג פוגע משקר, מודה אך ורק בשפשוף שנגרם בצד ולכן חברת הביטוח שלו פיצתה אותנו עד כה בחלק קטן מהנזק. דרוש עו"ד מומלץ לניהול תביעה מסוג זה.

פורסם

מה גובה הנזק?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני ממליץ לך לא לבזבז זמן עם עורכי דין אלא לגשת לתביעה קטנה.

 

עורך דין ייקח לך עמלה שמנה - ימשוך את התיק ואת הפיצויים תראה מאוחר יותר ופחות מהם.

 

קח את כל המידע. דוח שמאי, דוח משטרה. תכין תביעה קטנה - זה פשוט ועולה גרושים ותתבע.

פורסם

תודה לכולם.

 

יש עו"ד שאת שכר הטרחה שלהם גובים מהפוגע ולא ממני, כך שזה לא יגבה ממני עמלה (במידה ואבחר בעו"ד שעובד כך). תביעה קטנה לא בטוח שאדע לנהל נכון וזה לא מעט כסף, יחסית. סביבות ה18000, בתביעה קטנה אין אפשרות ערעור.

 

נראה ש

אשר ארבל

עוסק בתעבורה ולא בנזיקין.

פורסם

עו"ד עוזי ארטורה עובד בשיטה שהזכרת ^ . כמובן שהוא יסכים לכך, רק בתנאי שיראה סיכויי זכייה סבירים בתיק.

 

לי הוא סייע מאד, אבל בעיקר בכך שלא נאלצתי להתעסק בכך בכלל.

"זרקתי" אליו את כל החומר, והפעם הבאה ששמעתי ממנו, היתה כשהתקשר לשאול לאיזה חשבון להפקיד את הפיצוי.

במקרה שלי, האנרגיות שהיו גובים ממני העימותים, ואבדן הזמן שלי היו חשובים יותר מהקדמת קבלת הפיצוי בחודש-חודשיים.

אבל אל תפסול על הסף את מה שהציעו לך מעלי לגבי תביעה קטנה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

^ אני לא מבין איך זה עובד, תוכל להסביר? איך עורך הדין יכול לאלץ את הפוגע לשלם לו את שכרו? לפי הבנתי זו החלטה של השופט, והוא יכול לפסוק איזה סכום שנראה לו ולא מה שעורך הדין החליט לגבות.

פורסם

נתחיל שגם פסק דין של בית משפט לתביעות קטנות ניתן לערער עליו למחוזי אבל בניגוד לפסק דין אחר שבו הזכות קיימת אוטומטית, כאן אתה צריך לבקש רשות לערער בפני בית המשפט המחוזי, והוא לא מאשר זאת בקלות.

 

שנית אתה יכול לקבוע עם עו"ד בד"כ כי הוא יקבל X אחוזים מהסכום שייפסק לטובתך, ואת מה שהשופט יפסוק לטובתך אתה תקבל

 

וייתכן שייווצר פער בין שני הסכומים הללו.

 

אני לא מכיר עו"ד שיסכים לקבל את מה שיפסוק השופט לטובתך.

 

אם אין לך יכולת דיבור להסביר את אשר אירע בתאונה, כנראה שהדרך היא לשכור שירותיו של עו"ד.

 

מקווה שיש לך שמאות לגבי הנזק שנגרם לרכבך.

 

ה 18 אלף ש"ח זו יתרת הנזק , כי חלק מהנזק אני מבין קיבלת מחברת הביטוח שלו.

 

תתבע כמובן גם את חברת הביטוח שלו ולא רק את בעל הרכב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עו"ד עוזי ארטורה עובד בשיטה שהזכרת ^ . כמובן שהוא יסכים לכך, רק בתנאי שיראה סיכויי זכייה סבירים בתיק.

 

לי הוא סייע מאד, אבל בעיקר בכך שלא נאלצתי להתעסק בכך בכלל.

"זרקתי" אליו את כל החומר, והפעם הבאה ששמעתי ממנו, היתה כשהתקשר לשאול לאיזה חשבון להפקיד את הפיצוי.

במקרה שלי, האנרגיות שהיו גובים ממני העימותים, ואבדן הזמן שלי היו חשובים יותר מהקדמת קבלת הפיצוי בחודש-חודשיים.

אבל אל תפסול על הסף את מה שהציעו לך מעלי לגבי תביעה קטנה.

 

תודה! תוכל לפרט קצת על המצב שאתה היית בו? נזקי גוף/רכוש? מה שקיבלת הוא מה שתבעת?

 

ואכן מקווה לחסוך זמן (במובן שתארת)

פורסם
תודה! תוכל לפרט קצת על המצב שאתה היית בו? נזקי גוף/רכוש? מה שקיבלת הוא מה שתבעת?

 

ואכן מקווה לחסוך זמן (במובן שתארת)

 

 

ושאלה חשובה נוספת - במידה ויש עו"ד שעוסק במקביל או עד לאחרונה ביצוג חברת הביטוח אותה אנו צריכים לתבוע (ביחד עם הפוגע) האם זה רעיון מוצלח להעזר בו? הוא מייצג גם מבוטחים ולא רק חברות.

פורסם
לפני זמן מה פגע בי נהג מבוגר מאחור בעת נסיעה בכביש בין עירוני, פגע וברח ועקב כך גרם לפגיעה גדולה מאחור ועוד שפשוף בצד. הנהג נעצר בהמשך ע"י נהג אחר שראה את שהתרחש, הוגשה תלונה במשטרה.

 

אותו נהג פוגע משקר, מודה אך ורק בשפשוף שנגרם בצד ולכן חברת הביטוח שלו פיצתה אותנו עד כה בחלק קטן מהנזק. דרוש עו"ד מומלץ לניהול תביעה מסוג זה.

 

בדקת עם יש לך כיסוי משפטי בפוליסה?

פורסם
בדקת עם יש לך כיסוי משפטי בפוליסה?

 

הגדר למה כוונתך. יש ככל הידוע לי כיסוי להגנה משפטית, אבל כשביקשתי מעט לאחר התאונה להעזר בשירותים משפטיים של חברת הביטוח נאמר לי שזה לא בפוליסה.

פורסם (נערך)
תודה! תוכל לפרט קצת על המצב שאתה היית בו? נזקי גוף/רכוש? מה שקיבלת הוא מה שתבעת?

 

לשמחתי, אך ורק נזקי רכוש.

סיפור המעשה: עצרתי ברמזור (צומת פרדסיה לכווןן צפון) מאחורי הגיע שברולט אופטרה עם עגלה ענקית רתומה אליו. לא יודע במה הוא הה עסוק, אך הוא פגע בי בעוצמה וגרם לנזק די רציני.

למזלי, היו לי שתי מצלמות ברכב שצלימו את האירוע.

המצלמה האחורית

 

והמצלמה הקדמית

 

כמו שרואים בסרטון, החלפנו פרטים ונסענו כל אחד לדרכו (אני למוסך...).

תיקנתי את הרכב, הגשתי את המסמכים (כולל הקישורים הנ"ל לסרטונים) והמתנתי לפיצוי, שחשבתי שיגיע במהרה, לאור ה"ראיות" החד משמעיות...

להפתעתי, לקח לבחור 3 חודשים לדווח על הפגיעה (לאחר שחברת הביטוח שלי לחצה, ובינתיים ההמחאות שנתתי למוסך נפדו), וכשכבר דיווח סוף-סוף, כתב ש...

אני נסעתי רוורס ופגעתי בו...

 

למרות הפצרות הבחור שטיפל בתביעה מטעם המוסך שלי (לא ראיתי לנכון לתבוע את הפוליסה שלי במקרה ברור כזה), סירבו בחברת הביטוח שלו לצפות בסרטונים, ושלחו לי כתב דחיית תביעה, בטענה שהם מאמינים למבוטח שלהם.

 

אז פניתי לעוזי (בהמלצת אותו פקיד תביעות של המוסך, בחברת הביטוח שלי הציעו לי עזרה בניסוח תביעה קטנה) וכעבור חצי שנה קיבלתי העברה בנקאית...

 

 

 

^ אני לא מבין איך זה עובד, תוכל להסביר? איך עורך הדין יכול לאלץ את הפוגע לשלם לו את שכרו? לפי הבנתי זו החלטה של השופט, והוא יכול לפסוק איזה סכום שנראה לו ולא מה שעורך הדין החליט לגבות.

 

לא מדוייק. הוא מכניס בכתב התביעה סעיף "הוצאות משפט" מגובה בחשבוניות לתשלום שכר טרחת עו"ד, ומכאן זה כבר תפקידו לדאוג שאכן יזכה בו...

במקרה שלי הוא גזר לעצמו "קופון" נאה. (שכמובן מגיע לו ביושר וללא צל של ציניות)

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

למרות שהחוק מעודד/ קובע קבלת שכ"ט ריאלי ששילם הלקוח.

 

ברוב המקרים אין קשר בין מה ששילם הלקוח לבין מה שפוסק בית המשפט.

 

יש מקרים מיוחדים כמו במקרה של תביעות גוף לפי חוק הפלת"ד שכ"ט נקבע בחוק ובתי המשפט פוסקים על פי זה.

 

חברת ביטוח מטומטמת היה לצד השני.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...