Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי Dynasty - סיכום


sronis
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקר צרפתיות?!

אפשר לעשות סקר קרקושים והתפרקויות:wink:

סתם סתם אל תעלבו .....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

טוב, כמה שכולם צחקו על הקורולה, כמעט כל המכוניות שהיו בסקרים אם לא כולן, לא יגיעו לביתו של אף אחד בשנה שנתיים הקרובות, וזו אולי אחת המכוניות העממיות שהיו בסקר......

אני חושב שכדאי לעשות סקר על מכוניות יותר עמממיות...

פורסם
מישהו פה אולי ראה שאין צרפתיות כאן ?.. מוזר מאוד.

 

אני לא מבין, אתה רומז שצריך לעשות סקר קליאו ספורט דור ראשון נגד דור שני? :wink::-P

 

ולבחור מההודעה מעל שרצה עוד סקרים כמו הקורולה - אין בעיה, בפעם הבאה סקר על מכונות כביסה, מדיחי כלים, מאווררי תקרה... :-P

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
:turn-l:

 

עריכה: תגיד, מה קורה עם הילד, חילקו תעודות היום בבתי ספר, הביא תעודה טובה? :wink:

 

מוטי.

דווקא כן... הבחור הביא ציונים טובים חבלז... רק שהציונים שלו באנגלית יותר טובים מהעברית =\

 

נחמד שעברת לעברית מוטי :)

פורסם

sronis,מה עם סקר על הפורד-RS לדורותיה יש לה שושלת מכובדת במיוחד, 6 דורות לאסקורט ,ועוד אחת לפוקוס...

והמון אתרים של פנאטים בריטים וגרמנים אני יכול לספק לך את הלינקים מה-favorites שלי

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

כמו שכבר אמרתי פעם - אין לי שום בעיה שתשלחו לי לה"פ את ההצעות שלכם לסקרים, כולל שנים של כל אחד מהדורות, מספר נתונים שלהם ותמונה אחת לפחות באיכות טובה וברוחב של מינימום 600 פיקסלים מכל דור. (כלומר - בדיוק כמו שיש בסקרים שאני הכנתי).

 

אם זה יהיה מספיק מעניין לדעתי - אני אעלה את הסקר, עם קרדיט לכותב, כמובן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אותי אישית מאוד מפתיע שאין כאן סקר דורות של 106 ראלי.

שני דורות די נבדלים זה מזה, מוכרים היטב לכל חברי הפורום, ולא שומעים עליהם מספיק פה.

 

רוני, הפעלת שיקול דעת והחלטת שנושא כל כך טעון יביא לויכוחים שיגיעו ללשון הרע, הלבנת פנים ברבים ושפיכות דמים רחימנא ליצלן?

×
×
  • תוכן חדש...