Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

 

קצת רקע על התקלה :

 

הרכב התחיל להתכבות באמצע נסיעה לאחר נסיעה של 5-7 ק"מ.

לאחר שנכבה ניתן להניע אותו ל2-3 שניות ואז הוא נכבה בשנית.

אם נותנים לרכב לעמוד מספר שעות שוב פעם ניתן לנסוע מספר ק"מ ושוב פעם אותה תקלה.

 

בשני מוסכים שבהם ביקרתי נאמר לי שהבעיה היא מזרק הדלק.

 

היום פירקתי את המזרק דלק מהרכב ורציתי לדעת האם יש דרך לבדוק את תקינותו לפני שאני קונה אחד חדש?

פורסם

חבר פורום חיים יוד הסביר בעבר הרחוק את התקלה הזאת בסוויפט עם הזרקה חד נקודתית.

 

לדבריו, אחרי הגעה לטמפ' עבודה סליל של המזרק מפסיק לעבוד והוא לא נפתח. תקלה יחסית נפוצה שעלתה פה בפורום מספר פעמים.

 

במצב קר עובד תקין.

 

 

פורסם

בנוגע לקניית מזרק דלק חדש, בחברה דורשים 1,200 שקל בעבור מזרק מקורי.

ניתן גם לקנות ב400 שקלים מזרק דלק חדש אבל לא מקורי בכמה מקומות בארץ.

וקיימת גם אפשרות להזמין מebay או לקנות מפירוק.

האם ניתן להסתפק באחד חלופי או שמה צפוי להתקלקל כי הוא לא מקורי?

פורסם

מאחר ולמזרק הדלק יש חשיבות מכרעת בכל הנוגע לביצועי הרכב, אמינותו, זיהום האוויר וצריכת הדלק - הייתי משקיע במזרק מקורי. פירוק לדעתי במקרה הזה הוא לא אופציה.

יחד עם זאת, אם המזרק המוצע לך הוא מתוצרת יצרן ה OEM של המזרק המקורי / יצרן OEM מוכר ובגלל פער המחיר אני מאמין שהכל יהיה בסדר גם עם מזרק תחליפי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למיטב זיכרוני המזרק החליפי היחידי שמתאים לרכב זה הוא של פיאט אונו מנוע 1000 אבל איפה תשיג היום מע קדמונית כזו וכל העלויות שמסביב הופך את זה ללא כדאי.

לדעתי לקנות רק מקורי (לא משנה היכן) הרכיב הזה בעם יכשל יתקע אותך תמיד במקום חשוך בגשם וללא קליטה סלולרית.

בהצלחה.

חיים יוד.

פורסם

יחד עם זאת, אם המזרק המוצע לך הוא מתוצרת יצרן ה OEM של המזרק המקורי / יצרן OEM מוכר ובגלל פער המחיר אני מאמין שהכל יהיה בסדר גם עם מזרק תחליפי.

 

איך אוכל לדעת אם אכן מדובר במזרק מתוצרת יצרן OEM מוכר ולא מתוצרת סינית פשוטה?

תודה!

פורסם

פשוט תראה מה שם היצרן שרשום עליו.

אבל אם חיים יוד הציע לקנות רק מקורי אז כנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ידוע למישהו אם ניתן להזמין את המזרק המקורי (BOSCH - DENSO 95500-2160) בעוד מקום חוץ מ'מכשירי תנועה'?

היחיד שמצאתי נמצא בקישור הזה. אני לא מכיר את האתר וגם לא את איכות המזרק.

תקנו אותי אם אני טועה לגבי השם והמספרים של המזרק התקול שאני מניח שמקורי.

×
×
  • תוכן חדש...