Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בימים אלו אני חושב איך לחבר את המוראל פולס שחברים קנו לי ליום ההולדת (9*6).

הבעיה היא שבמגש יש לי חור גדול באורך וקטן ברוחב. בנוסף אבא שלי לא מרשה לי לנסר שם כי זה כיויכול הפח של האוטו מתחת לשיכבת הריפוד הדלה. הרעיון שחשבתי עליו זה לבנות תיבת ולהכניס את הרמקול בדלתות האחוריות.

מה אתם חושבים על הפיתון הזה?? הוא אמור לפגוע באיכות שמע?

 

(מקדימה אין לי מקום כי קיימים שם רמקולים)

פורסם

האוטו המדובר :

 

impreza שנת 2000

 

התיבות אם הן כדאיות אז אני מעדיף לבנות לבד ולא לקנות.

 

והתמונות שביקשתם זה של הרמקולים עצמם או של הדלת איך היא ניראת?

פורסם

אני ביקשתי של המגש משתי הצדדים.... אפשר לעשות הגבעה של המגש האחורי בכמה סמ כך שרק המגנט יעבור דרך החורים והרמקולים ישבו על פלטת עץ

פורסם

אני יצלם בעוד כמה שעות את המגש

 

ובנוגע להגבעה שמעתי על זה אבל זה לפי מה שהבנתי רעיון נורא לא טוב כי הוא מאבד את כל האיכות

ודבר שני הייתי בונה תיבות כמו חבר שלי על המגגש עצמו הבעיה שהשמשה שלי הולכת בשיפוע ואי אפשר זה לא יכנס שם

תודה בכול זאת...

פורסם

מי שאמר לך את זה לא מבין יותר מדי

אתה לא עושה כלום חוץ מלעלות את הרמקול 3-4 סמ למעלה,לאיפה כל האיכות נעלמת,נבלעת בתוך העץ?

פורסם

זה סתם עץ חותכים בו אליפסה 6*9 מלבשים, בודקים שיש מספיק גובה בכדי שהרמקול לא יגע בפח, בד מלמעלה וזהו....

פורסם

הבעיה הנוספת שיש לי זה שאני לא ממש רוצה שהרמקולים יבלטו על המגש מחשש לפריצה.

 

ובגלל זה אני מחפש פתרון למקום אחר שבו ישבו הרמקולים.

 

אבל תודה בכול זאת אני יחשוב על הרעיון של ההגבעה אם אני לא טועה גם מוכרים את הפלטות שמגביעת.

פורסם

אין לך משהו אחר לעשות בדלתות הם לא יכלו לשבת...

ועם תבנה תיבה תאבד קצת מהצליל...וגם זה יכול להציק למי שישב מאחורה...

או שתגביה או שתחליף ל6.5 ס"מ

פורסם

הסיבה שאני לא רוצה להחליף כי לפי מה שהבנתי זה רמקולים מעולים

דבר שני זה מתנה מחברים ליום ההולדת...היו לי עד עכשיו רמקולים 6 וחצי העברתי אותם לקדימה של האוטו

('jbl 6.5)

עכשיו אני קונה מגבר ל4 רמקולים ואני רוצה שהאחוריים יספקו לי באסים

מה שהג'י בי אל לא עשו קודם לכן. ואני מאמין שגם 6 וחצי אחרים יספקו לי פחות באס.

×
×
  • תוכן חדש...