Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי שונא צרפתיות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא בחורות צרפתיות הן לא רעות....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אכן כן.

באתר של VAG בלינק של אודות המועדון, רשום:"וכן לקדם את התרבות המוטורית בארץ ".

אך ההיתנהגות של גיא שם ובאתר של MAX-TUNING היא התנהגות ממש לא ספורטיבית ולא הולמת מועדון, שלא מקדמת כל תרבות מוטורית אלא מקדמת תרבות וולגרית.

לפי דעתי מועדון VAG נכשל נחרצות בליישם מטרה זו, מטרה שהוא עצמו הציב ליישם.

ערן

הוולקן שלי

Banana Racing

בקרוב, על קוואסאקי KLX650R.

פורסם

הכי יפה זה העובדה שהמנהל שלהם לא נועל את התרד...

ולא מוחק כלום...

ויותר מזה... מחפש תירוצים בשביל גיא הזה...

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

פורסם

כמו שהגיבו לכם שם:

אם אחד החברה במועדון שלכם היה נותן בראש לSTI פרודרייב הוא לא היה מתלהב ככה?

(אולי גיא הגזים קצת,אבל אני בטוח שלא היתה לו כוונה לפגוע אישית בחברי PSI.)

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

יצא לי לקרוא את התגובות שלו עלינו בכל אופן אני לא מייחס חשיבות להיתנהגות ילדותית כזו ..שיבושם לבחור המסכן.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
כמו שהגיבו לכם שם:

אם אחד החברה במועדון שלכם היה נותן בראש לSTI פרודרייב הוא לא היה מתלהב ככה?

(אולי גיא הגזים קצת,אבל אני בטוח שלא היתה לו כוונה לפגוע אישית בחברי PSI.)

מה זה חשוב איזו מכוניות ניצחה את הג'ימקאנה?!?!

זה הכל תלוי ביכולות הנהג והניסיון שלו עם הרכב!

 

הנהג שניצח צריך להיתלהב - לא האוטו שהוא נסע בו.

 

התנהגות מחפירה של Baby_T... שכנראה לא מבין את המהות של הספורט המוטורי.

פורסם
אכן כן.

באתר של VAG בלינק של אודות המועדון, רשום:"וכן לקדם את התרבות המוטורית בארץ ".

אך ההיתנהגות של גיא שם ובאתר של MAX-TUNING היא התנהגות ממש לא ספורטיבית ולא הולמת מועדון, שלא מקדמת כל תרבות מוטורית אלא מקדמת תרבות וולגרית.

לפי דעתי מועדון VAG נכשל נחרצות בליישם מטרה זו, מטרה שהוא עצמו הציב ליישם.

ערן

בלה בלה בלה

Oh do me a favor - grow up

גיא בחור שנון וציני ברמה עליונה. זה שהוא הביע דעה אישי שלו בצורה לעגני.....אז מה? זה הסוף לתרבות המוטורי??

הוא לא פנה לאף אדם ספציפי, אלא צחק על מותג מסוים.

במקום שמישהו מאי-אלו המועדונים יענה לו "ראש בראש" ברמה אינטלקטואלי - אתם עוברים מפורום לפורום משמיצים אותו באופן אישי ומקטרים .

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

גם חצי צרפת היו בברית עם הנאצים,וזה ממש לא רלונטי לנושא.

 

חוץ מזה שלצרפתים באמת יש הגיון דפוק(לטעמי).

ובחורות צרפתיות ממש לא משהו.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
בלה בלה בלה

Oh do me a favor - grow up

גיא בחור שנון וציני ברמה עליונה. זה שהוא הביע דעה אישי שלו בצורה לעגני.....אז מה? זה הסוף לתרבות המוטורי??

הוא לא פנה לאף אדם ספציפי, אלא צחק על מותג מסוים.

במקום שמישהו מאי-אלו המועדונים יענה לו "ראש בראש" ברמה אינטלקטואלי - אתם עוברים מפורום לפורום משמיצים אותו באופן אישי ומקטרים .

גיא בחור שנון ברמה עליונה?

לא הייתי אומר שהוא כזה...

מה גם שנראה לי שענו לו בצורה מאוד מכובדת ולא כמו שהוא כתב את דעתו בצורה "מאוד אינטלקטואלית".

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אני חייה להסכים עם mad-max

 

מקריאת הרבה תגובות שלו בפורום בזמן הלא קרוב בכל הוא הצטייר לי תמיד כאדם שנון ורציני עם חוש הומור מפותח.

לא נראה לי שלגיא היתה כל כוונה לפגוע אלא ללעוג למותק הצרפתי האגדי רק בגדר הרוח הטובה ללא כל כוונה לעלבון אישי!

 

קחו את זה קליל יותר אנשם!!!!!!!!!!!!

כולה ג'ימיקאנה...

כל הכבוד לואג שהפגינו נוכחות יפה בג'ימיקאנה...

ולכל הצרפתיות..

בשביל זה יהיה לכם הזדמנות נוספת.. ;)

 

 

אלירן לוק

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם
גיא בחור שנון וציני ברמה עליונה?

לא הייתי אומר שהוא כזה...

מה גם שנראה לי שענו לו בצורה מאוד מכובדת ולא כמו שהוא כתב את דעתו בצורה "מאוד אינטלקטואלית".

אל תשנה לי את הציטוטים.

לגבי ה"ת"....מצטער ,שאני כותב כאן באנגלית רק 14% מכם מבינים בכלל את האותיות.

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

אוקי יכול להיות שאני לא הבנתי את הציניות שלו.

יכול להיות שהוא באמת בחור ציני ביותר פשוט מההודעות הספציפיות שלו בת'רד המדובר לא הבנתי את זה.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

שנון וציני? מצטער, אבל זה לא ציניות, אלא ילדותיות וחוסר הבנה. מילא הוא היה עושה את זה מצחיק, אבל לכתוב 20 שורות של "חחחח" זה לא שנון, לא ציני, ודי מפגר למען האמת.

 

יותר עצוב לדעתי שכולם שם כותבים "האיביזה ניצחה", "האיביזה יצאה" וכולי - באמת, איזה הגיון מטומטם יש לאנשים? אם הם באמת חושבים שלאיביזה מגיע הכבוד, אז הם חיים בסרט, או שמעולם לא עשו ג'ימקאנה. האמת היא שאם קובי היה נוהג בסוזוקי סוויפט (וכבר כתבתי את זה כאן לא מזמן) הוא גם היה עושה תוצאה טובה - פשוט כי הוא נהג מצוין עם הרבה ניסיון באירועים כאלו.

 

בלי קשר - זה נושא דבילי וחבל שהוא בכלל פתח אותו, כי זה ממש לא מוסיף לתרבות המוטורית, אם כמה חמומי מוח מכל מועדון יתחילו לריב עכשיו כמו ילדים בגלל זה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...