Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו נשי (יחסית)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראי אני מסכים עם החברים פה שטוענים שלרוב אין דבר כזה אוטו נשי יש אפילו משהו יפה בלראות אישה נוהג ברכב ספורט לדוגמא גולף V5 (אגב רוב נהגות בגולף עונות להגדרה "כוסיות" סתם תאוריה שפיתחתי )

 

לדעתי תקני את הרכב שנוח לך מבחינת "לוק" ביצועים תצרוכת דלק והכי חשוב התקציב שיש לך ..

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מחפשת משהו חזק והכי חשוב אמין! ספורטיבי ונמוך - לא אוטומטי!!!!

לא יכולה להשתולל עם מחירים אבל שלא יהיה ישן מידי שאחרי כמה בחינות יכולות שלו אני אשאר עם ההגה ביד-

QUOTE]

h

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

טוב רכב לבנות זה 206 ואם היא CC אמיתית אז 206 CC

 

למרות שפעם אחת ראיתי שתיי בנות (אני חושב שזה היא בנות) בתוך פיאסטה שנת 87 חחחחחח

 

ויש את האמאות שצריכות להביא את הילד מהבצפר והמהגן אז להם מתאים את הג'יפ דיאטסו טירוס (אדום)

או סוזוקי ויטרה (כחול) או פז'רו קצר (שחור מאפיה + חלונות שחורים מאפיה)

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם
כל רכב ממוצע בצבע אדום הוא רכב נשי.
כשאני רואה אדום אני ישר חושב על אלפות ולמבו ....ואינשאללה תביא לי אשה עם רכב כזה...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני מסכים ש 206 זה רכב של צפונבוניות. גולף זה רכב של פרחות לפי דעתי.

אם את אוהבת תשומת לב - במיוחד מילדים קטנים וערסים - סיויק 95-92.

אמרת שאת מחפשת משהו ספורטיבי ואין לך הרבה כסף - לכי על 306 XSI ומעלה. לפי הדעה הרווחת, הצרפתיות לא אמינות אבל את חייבת להתפשר בין אמינות להתנהגות ספורטיבית.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
תודה לכולכם,

הריני להזזכירכם שאני צוחקת - אין באמת דבר כזה רכב נשי אבל אני שמחה שלא כולכם קישרתם את זה לאוטו קטנטן וחביב..

אני מחפשת משהו חזק והכי חשוב אמין! ספורטיבי ונמוך - לא אוטומטי!!!!

לא יכולה להשתולל עם מחירים אבל שלא יהיה ישן מידי שאחרי כמה בחינות יכולות שלו אני אשאר עם ההגה ביד-

אישה או לא אישה- אני חוששת שאין לי מספיק רגש בנהיגה ולפעמים קשה לשים גבולות.... פרייסטייל!

יש משהו כזה ב"יפה"?

אוליי במקום ללכת ראש בקיר תגידי מה התקציב שלך [בשקלים ולא באגוזים..]? לא להשתולל עם מחירים יש מתכוונים לעד 30 אלף ויש מתכוונים עד ל120 אלף ..!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
צריך להבדיל:

 

יש שני סוגים :מכונית של כוסית (יש אישור מהשופט להגיד את זה:-P )

ומכונית של לא כוסית.

לדוגמא אים תראה בחורה ב A3 רוב הסיכויים שהיא כוסית .

ואם תראה בחורה בפיאסטה שנת 84 במצב ריקבון מתקדם אז סביר להניח שהיא לא כוסית.

 

כמובן הכל בהומור.

 

לפי דעתי A3 ,גולף,מיני ,חיפושית,סמארט,206CC,יאריס,וכו' וכו' וכו' אלו מכוניות לנשים.

דבר יפה על הA3 שלי ;)

פורסם

בארה"ב המיאטה נקראת Chicks car

 

זה אוטו של בחורות...

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם
ברק מה בדיוק רכב ספורט בגולף V5?

ליביו

הוא V5 והוא אוטומטי, מה זה לא מספיק ספורטיבי?:|

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
בארה"ב המיאטה נקראת Chicks car

 

זה אוטו של בחורות...

ספר את זה למוטי...

 

 

ולגברת בילבי הג'ינג'ית,

את מוזמנת לבוא ללעוס איתי קצת גת. אני יכול לעזור לך לבחור מכוניות לשדים ושדות.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

רכב נשי זה כל רכב חדש שיש לו חיישנים לחנייה מאחורה, טמבונים מפלסטיק (עדיפות לגומי)

וגיר אוטומטי שמבקש אישור לפני הכנסה להילוך, בזמן ההכנסה להילוך ולאחר ההכנסה להילוך.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני קורא את השירשור הזה ואני מת מצחוק :lol::hihi::roflmao: .....

 

אישה אחת בפורום של גברים, זה כמו דבור אחד בקן של דבורים, מי שקצת מבין בכוורות דבורים ידע למה אני מתכוון :loco::hihi: .

BAMBI,

עוד חודש יש לי שנה בפורום, ואף פעם לא יצא לי להיתקל בקבלת פנים כזאת לאורחים חדשים (קבלי זאת בתור מחמאה), אז אני יושב ותוהה לעצמי האם זה בגלל מה שיש לך בין הרגליים?? או שסתם החבר'ה החליטו להיות פה נחמדים ולהציף את השירשור בתגובות.....

 

ברוכה הבאה!

כן ירבו נשים כמוך, תענוג לראות אישה שמתחילה להרביץ כאן דגמים של מכוניות, בעוד שאם הייתי אומר את אחד הדגמים כאן לידידות שלי הם היו בטוחות שאני מדבר בסינית.

Honda hornet 600

 

פורסם

Moti, maybe your specific "miata on steroids" would be more for this kind of chick

 

j/k

 

In England the refer to the MR2 Spyder as a hairdressers car

 

I personally think there is nothing hotter than a good looking woman in a roadster - with the top down.....and who KNOWS how to drive it

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...