Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני מתלבט לגבי להתחדש

כרגע יש לי ספיריט 2008, אחד הרכבים שאני יותר אוהב.

פשוט יצא מצב שיש לי את האופציה להתחדש.

נהגתי על הספיריט החדשה ( 2010 ) אחת עם 80 אלף קילומטר נראית טוב יד ראשונה.

אבל התגעגעתי לרכב שלי.

הרכב שלי מתנהג יותר וגם מרגיש זריז יותר בוודאות.

נראה לי סתמי להוסיף 12 אלף קילומטר בשביל רכב כזה.

האם אני מפספס משהו?

מה לגבי 6 פרימיום?

לגבי צריכת דלק, אני נוהג 35000 30000 קילומטר בשנה בערך ומוכן לספוג צריכת דלק של 1-9 1-10.

מחפש רכב שיידע להתנהג, ויהיה אמין.

לכן כל קונצרן ואג הוא לא אופציה.

אשמח להמלצות

התקציב עד 53 אלף שח ( במקסימום עדיף 50)

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

המחירים הזויים. על ספיריט 2010 מבקשים על רכבים שמורים מעל 60,000 ש"ח לרכב בן כמעט 7 והייתי בודק גם את ה 6 פרימיום.

מנוע 2488/2500 לא יהיו חסכוניים ויובילו אותך לצריכה מעט יותר גבוהה מהספיריט - 1:7 בעיר ו 1:10 בלחץ בחוץ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
המחירים הזויים. על ספיריט 2010 מבקשים על רכבים שמורים מעל 60,000 ש"ח לרכב בן כמעט 7 והייתי בודק גם את ה 6 פרימיום.

מנוע 2488/2500 לא יהיו חסכוניים ויובילו אותך לצריכה מעט יותר גבוהה מהספיריט - 1:7 בעיר ו 1:10 בלחץ בחוץ.

תמיד יש שמגזימים, מצד שני ספיריט טובה נמכרת מעל המחירון ( מניסיון היה לי 2).

בשונה מדגם ה1600 על הספיריט אנשים מוכנים לשלם.

לכן לא אכפת לי לשלם מעל לרכב שמור ולא טחון

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם (נערך)

^ עדיף למי?

 

הבחור לא ציין שום דבר בנושא חסכון, אז כנראה שזה לא בראש סדר העדיפויות שלו.

יתרה מכך, הוא ציין שהוא מוכן לספוג צריכת דלק של אפילו 1:9, כך שאני מאמין שהוא לא מכוון לרכב חסכוני בלשון המעטה.

 

פות"ש- אם אתה מחפש גם תחושת זריזות, הספיריט ככל הנראה תרגיש לך עדיפה על ה- 6 פרימיום.

ההבדל מאוד תלוי באופי הנהיגה שלך.

עריכה אחרונה על ידי תומרובין
×
×
  • תוכן חדש...