Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גרסה 7.1.2 לא פרוץ

 

חיבור לאייטיונז מאפשר שחזור/מחיקה, לא מעוניין באפשרויות האלו אלא רק לשחרר אותו מהנעילה

 

ססמת הנעילה לא ידועה אך יש בידי את האפל id והססמא שלו

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

סירי לא מופעלת

 

בכל אופן הצלחתי לבטל את הבקשה לחיבור אייטיונז (בעזרת כניסה לdfu וחיבור לאייטיונז) ויש לי עכשיו גם אפשרות להזין קוד.

 

ניסיתי את ה 379...0000 לא הלך

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

נשאר רק לעקוף את הססמת כניסה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אייפון 4 הוא האייפון האחרון שכן אפשר לקבל גישה לתכנים שלו אפילו שנעול.

ואפשר גם להריץ תוכנה שמזהה את הקוד.

אני לא זוכר את שמה אבל עשיתי את זה כמה פעמים.

נסה לגגל

פורסם

פתחתי את האשכול אחרי שלא צלח מה שמצאתי בגוגל/יוטיוב

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם אצליח לפחות לגבות את אנשי הקשר אז לא אכפת לי לעשות ריסטור למכשיר

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ניסית את זה

http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456/read-passcode-iphone-4-ios-7-1-2-a-1844215/

 

זה עושה הכל רק לא מגיע לשלב כמו שרואים את מסך המכשיר

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

האייפון פרוץ במקרה? במידה וכן אתה יכול להוריד את קובץ הסיסמה למחשב או לחלופין פשוט למחוק אותו פלוס את קובץ ההגדרות שקובע שיש לבקש סיסמה בהדלקה.

 

לחלופין זכור לי שניתן להפעיל SSH דרך PWNED DFU , ואז פשוט אפשר להעתיק את קובץ האנשי קשר או שוב למצוא את הסיסמה.

עריכה אחרונה על ידי Ave

אודי A4

דימה.

פורסם

האיפון לא פרוץ.

בהגדרות הגיבוי אייקלאוד במכשיר כיביתי בכוונה את סנכרון אנשי הקשר והפעלתי סינכרון אנשי הקשר לגימייל.

באייקלאוד אכן לא רואים את אנשי הקשר ואת כל השאר כן ובפועל משום מה אנשי הקשר לא גובו לגימייל

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ניסית את זה

http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456/read-passcode-iphone-4-ios-7-1-2-a-1844215/

 

זה עושה הכל רק לא מגיע לשלב כמו שרואים את מסך המכשיר

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

בחלק מהמקרים כשזה לא עבד ניסיתי את זה -

 

If your iPhone Is Disabled,

 

jsut ssh to your iphone via https://sites.google.com/site/msftgu..._rd_rev04b.jar

 

it only works with older yava version 6,5 i think.. so you need to delete your java 7,x and install older one,, you can find it OldVersion.com i think.

 

once you done, you can turn on WinsCP Download WinSCP and login in to iphone.

 

just enter localhost as host,, port number will be 2022

username will be root

password alpine

 

than press black square (terminal simbol) and write mount.sh and press enter, wait a few moments and close this little window,.

 

Go to File location:

 

mnt1/System/Library/Preferences/com.apple.springboard.plist just edit this file with plist editor Download plist Editor

 

just change plist file entry about 'Failed Attempts' from what you have (it will be about 8 or 10 if its Disabled...) so just change it to something bellow 5, make it 1 or even zero. and save. than restart iphone, you will be at recovery mode, kick out from recovery mode with tinyumbrella and you will boot normally

בדיוק הודעה למטה ממה ששלחת לי

זה נתן לי גישה לתכני המכשיר

 

×
×
  • תוכן חדש...