Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

היום נדלקה לי לראשונה נורת abs. ניסיתי לבדוק למה, והתברר שזה קורה כשהמזגן דלוק. כשאני מכבה את המזגן גם הנורה נכבית. ואם אני מדליק אורות גבוהים, המזגן והמערכת שמע נכבים.

זה התחיל ממש לפני שעתיים, לפני זה הכל היה בסדר.

(לאחרונה קרו כמה פעמים שכיביתי את הסוויץ כשהמזגן דולק, לא יודע אם קשור) .

 

מה זה יכול להיות?

כדאי לנתק את המצבר לכמה שעות ולהחזיר?

 

מאזדה 3 2005

פורסם

המצבר התרוקן לגמרי, בדקתי ולא היו מים בכלל. מילאתי והנעתי עם כבלים, האוטו נדלק אבל הבעיה עם נורת abs והמזגן נשארה...

נסעתי שתי דקות והרכב התחיל לרעוד ונכבה (באמצע הנסיעה). שוב הנעתי עם כבלים, נסעתי עוד כמה דקות והשארתי את הרכב דולק (בערך 10 דקות) וכיביתי. ושוב לא נדלק.

כשאני מניע עם כבלים (גם כשהמצבר ריק לגמרי, ואין אפילו אורות חירום), זה מניע בלי בעיות ונשאר דולק לפחות מספר דקות בזמן נסיעה..

 

זה נשמע כמו מצבר או אלטרנטור?

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

פורסם

החליפו אלטרנטור. בנסיעה הראשונה , ברמזור כשהטורים היו נמוכים, היה רעידות והרכב נכבה, אבל הדלקתי אותו בלי בעיה. זה קרה שוב אחרי חמש דקות אותו דבר, טורים נמוכים ברמזור, רעידות ונכבה ושוב נדלק בלי בעיות....

זה נורמלי?

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

פורסם

ניחושים תשמור לפורום קוראים בקפה.

קח פלוק ותבדוק מתח על הדקי המצבר כשהרכב כבוי וכשהרכב מונע (אחרי שניתקת את הכבלים).

 

תעלה לכאן את התוצאות.

ההפרש במדידות יצביע על בעיה במצבר או מצבר+אלטרנטור.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תבדוק שהוא חיזק לך את הברגים בהדקי המצבר, וששני הקטבים נקיים מקורוזיה.

 

כמו כן, תבדוק את שלמות כבל המינוס, ואת ההידוק שלו לשלדה.

 

משהו דופק לך את אספקת החשמל, ומשגע לך את כל המחשבים באוטו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...