Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דבר אחד לא הבנתי, מה הקשר כתבה על רכב בערוץ5?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הם לקחו רנו סטפווי וגם לוגן והעתיקו כל מה שהיה אפשר מהם וכאילו גם עשו "שיפורים" אבל עדיין לא הצליחו לקבל רכות בנסיעה כמו ברנו.

 

עם איכות הכבישים ברוסיה לא היית מקבל רכות בנסיעה גם עם הייתה לך מכונית מרחפת.

פורסם (נערך)

א) הרכב הושק לפני שנה.

 

ב) כתבה אחת מ2012, כתבה שניה מראה אבטיפוס הרבה לפני ייצור סדרתי (נו, למה אפשר לצפות מאתר שקהל היעד שלו זה הגבר הישראלי מהסוג שחושב על גרעינים, ובחיפוש מידע לכתבה הושקע פחות מאמץ מאשר בבחירת גרעינים בפיצוציה). בפועל הרכב נראה ככה:

 

e71df77fd23895e2a301c33d77da8e60.jpg

 

ג) זה מתבסס על דאצ'יה סנדרו סטפוי, רכב לא להיט בפני עצמו, ועוד עם איכות הרכבה רוסית (רכבים, שבעדה שאני בא ממנה, זכו לכינוי "נקמת המולדת", כשנמכרו פה בשנות ה90)

 

ד) לאדה בארץ... פשוט לא. עדיף כבר דייהולט.

 

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
א) הרכב הושק לפני שנה.

 

ב) כתבה אחת מ2012, כתבה שניה מראה אבטיפוס הרבה לפני ייצור סדרתי (נו, למה אפשר לצפות מאתר שקהל היעד שלו זה הגבר הישראלי מהסוג שחושב על גרעינים, ובחיפוש מידע לכתבה הושקע פחות מאמץ מאשר בבחירת גרעינים בפיצוציה). בפועל הרכב נראה ככה:

 

e71df77fd23895e2a301c33d77da8e60.jpg

 

ג) זה מתבסס על דאצ'יה סנדרו סטפוי, רכב לא להיט בפני עצמו, ועוד עם איכות הרכבה רוסית (רכבים, שבעדה שאני בא ממנה, זכו לכינוי "נקמת המולדת", כשנמכרו פה בשנות ה90)

 

ד) לאדה בארץ... פשוט לא. עדיף כבר דייהולט.

 

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

אוטו ראשון של אבא שלי כשהורים שלי עלו מאוקרינה ב92 היה לאדה, אבא שלי הצטער על ההחלטה הזאת מהר מאוד...

פורסם

הבעיה של AvtoVAZ תמיד הייתה ותמיד תהיה הפועלים ברצפת המפעל.

 

"בעל הבית" (רנו-ניסאן) מנסה להילחם בזה ע"י אספקת רוב החלקים, עיצובים ועזרה נוספת מחו"ל, הם עדיין מצליחים לייצר תקלות שאפילו הסינים היו מתביישים בהם.

 

כל הליין של דאצ'יה לצורך העניין סובל מבעיות איכות ספציפית ברוסיה, בעיות שפשוט לא צצות בשאר העולם אך ולדימיר שמגיע לעבודה ביום שני בבוקר עם הנגאובר מטורף מצליח באופן עקבי למדי לדפוק רכבים חדשים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לאדה של פעם זה היה פעם היום קנו אותם רנו וזה לא אותו דבר....

לאדה זה לאדה. יש דברים שלא ישתנו, גם אם דיימלר בנץ יקנו אותם.

 

זה מפעל ששורד רק הודות לשקיעת כסף מאסיבית מצד הממשלה הרוסית (שחבריה ומקורביהם גוזרים קופון שמן על זה), ועכשיו גם של רנו (שכבר עכשיו מפסידים על זה כסף), רק אנשים שאין להם כסף למשהו נורמלי יותר (כמו דייהולט) קונים את התומרת שלהם, וגם זה כי ברוסיה החלפים של זה זולים (אל דאגה, רנו כבר תטפל במחדל).

 

וגם אם זה השתפר, אני לא באמת רוצה לנסות את זה על עצמי. שפוטין יקנה את Xריי/Xקוד/Xאמו/Xזיבי/Xטיזי וייסע על זה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לאדה זה לאדה. יש דברים שלא ישתנו, גם אם דיימלר בנץ יקנו אותם.

 

דיימלר קנו את המפעל של זופורוז'ץ והחליטו לייצר שם מרצדס. הם הביאו את כל הציוד המתקדם והתחילו בייצור. משערי המפעל יוצא זופורוז'ץ. ההנהלה הבינו שמשהו לא בסדר במפעל, הרסו את המפעל ובנו במקומו מפעל הכי מתקדם בסטנדרטים אירופאיים. שוב התחילו ייצור אחרי השקעה של מיליארדים, שוב יוצא זופורוז'ץ!

פיטרו את המנהל ושמו במקומות את סגנו.

שוב פירקו הכל ובנו מחדש. שוב התחילו ייצור אחרי הכשרת עובדים בגרמניה. ושוב משערי המפעל יוצא זופורוזץ'. פיטרו גם את הסגן.

הסגן יוצא מהמפעל ורואה שמנהל הקודם משקיף על המפעל מגבעה ליד. זה מתיישב לצידו והמנהל הקודם אומר לו: "אמרתי לך, המקום הזה מקולל".

:lol:

 

 

לאדה מודרנית זה לא מה שהיה פעם מבחינת האיכות, האיכות סבירה יחסית והרכבים אמינים. יש ללאדה מנועים לא מרשימים מבחינת נתונים, אבל מוצלחים למדי.

האמת, לא רואה שום דבר פסול ביבוא רכב כזה ארצה. יש להם עוד דגמים מוצלחים שניראים טוב כמו VESTA, יש לה ניהוג מצויין יחסית לקטגוריה.

 

לאור כל הטרנד של LOW COST בארץ, זה יהי מבורך אם יביאו לכאן את לאדה. לגבי אמינות ובעיות, זה בעיקר דיעות קדומות, בדיוק כמו היה עם ד'ציה שאמרו עליה פעם שצריך וישר על השמשה הקדמית בפנים ושני חריצים בגג. ותיארה - המותג מצליח ובינתיים מראה אמינות מעולה.

 

עריכה: אבל עזוב לאדה, אני רוצה בארץ UAZ PATRIOT (שני סרנים חיים על שלדת סולם צבאים קשוחה, הילוך כוח חזק - מה צריך יותר בשביל האושר המוטורי של חובב שטח מושבע?).

3343.jpg

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

^ מה זה "לאדה מודרנית" ?

כל הדגמים שהם מרכיבים מיושנים ברמות, לוקים בבטיחות, בעיצוב ובכל דבר אחר לעומת כל רכב מערבי עכשווי.

רנו-ניסאן עזרו להם עם כמה דגמים מעט יותר סבירים, אבל מה שמגיע מתכנון וייצור מקומי זה זבל שלעולם לא ינוע על כבישי ישראל בגלל מחסור בתקינה.

 

אנשים אוהבים לזרוק באוויר את התיאור השגוי "פלסטיקים כמו ברכב יפני של שנות ה80", וזה עוד לפני שיצא להם לשבת בNIVA או PRIORA.

אני כבר מתאר לעצמי את הביקורות (שלעולם לא יהיו) .. "מה זה הפלסטיקים האלה?! חטפתי שפשוף תוך כדי ליטופם!!!! אבוי כמה ברגים חשופים! אומיגוד שונטל!"

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

צביפר, הקדמת אותי בפוסט אחד עם התרגום של הבדיחה הזאת :lol:

 

עם זאת, כל יצרן וכל מגוון הוא מבורך. במיוחד אם יתומחר כראוי. מה גם שהלאדות החדשות (הווסטה וזאת) לפחות נראות טוב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
^ מה זה "לאדה מודרנית" ?

כל הדגמים שהם מרכיבים מיושנים ברמות, לוקים בבטיחות, בעיצוב ובכל דבר אחר לעומת כל רכב מערבי עכשווי.

זה לא נכון כבר, גם מבחינת בטיחות, תסתכל על VESTA.

1446813238_vesta_sedan_8.jpg

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...