Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

כמו שחלקחם ראה צבעתי את הנ"ל באדום לפני כמה זמן , השתמשתי בצבע רגיל , 10.99 בסופר המקומי ...

 

הצבע החזיק לבערך יום וחצי ואז נהפך לשחור אדם - גוון לא מחמיא במיוחד .

 

לכן ...

 

ואני ודוד הלכנו ל - ACE וקנינו צבע כסף עמיד לחום , עד 600 מעלות צלסיוס , מחירו היה כחמישים ומשהו ש"ח + נייר שיוף + כפפות .

 

התוצאות בהחלט מרשימות , הצבע מוכיח אכן מוכיח עמידות לחום .

 

http://www.pbase.com/image/14194799

 

נ,ב : את הצביעה עצמה אתה יכול לעשות בכל מקום , אנחנו אישית עשינו את זה בחנייה של תחנת הרכבת ירקון כי נאלצנו לחכות שעה עד שחברה שלו באה ולכן החלטתי שלא לבזבז זמן פשוט לצבוע שם ...

אז אם שמעתם על שני מופרעים שצובעים דברים בחנייה שם , זה אנחנו .

פורסם

תגיד איך קוראים לצבע?

איזה חברה זה?

אולי זה יתאים לצביעת הקליפרים... 8)

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

אני חושב שהמליצו פה על צבע של המרייט (ככה זה נקרא ?) לצביעת קליפרים או של יעקובי.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

סטריט רייסר אני רואה שגם אתה חיית לילה...

 

אני ישאל מחר אם יש להם בכלל באשדוד

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם
יפה מאד ממש מרשים וניראה יותר טוב.תגיד יש גם בצבעים אחרים :)

 

בעיקרון הצבעים שקיימים (לפחות ככה זה בACE) הם :

 

1.שחור מט

2.כסוף מט

3.לבן

 

 

תגיד איך קוראים לצבע?

איזה חברה זה?

אולי זה יתאים לצביעת הקליפרים...

 

אני לא זוכר את השם של החברה אבל זה לא ממש משנה , כל ספריי יתאים לעבודה הזאת .

העיקר שהוא עמיד לחום !

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
סטריט רייסר אני רואה שגם אתה חיית לילה...

 

אני ישאל מחר אם יש להם בכלל באשדוד

 

תאמין לי מחוסר ברירה.

 

אם הייתי יכול הייתי ישן עכשיו במיטה שלי עם הכלבה שלי.

:roll:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

פששששש יצא יפה מאוד אני רואה

אבל השאלה כמה זה עולה? הציפוי הזה

זה נראה יקר...

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם
אני חושב שהמליצו פה על צבע של המרייט (ככה זה נקרא ?) לצביעת קליפרים או של יעקובי.

 

אני המלצתי.

 

צבעתי את הקליפרים באדום מבריק של המרייט (צבע שלא מיועד לעמוד בחום), צבעתי לאחר שקיבלתי המלצה מחבר אחר להשתמש בצבע הזה.

 

היום לאחר בערך שנה+ הצבע מחזיק מעמד.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
סטריט רייסר אני רואה שגם אתה חיית לילה...

 

אני ישאל מחר אם יש להם בכלל באשדוד

 

תאמין לי מחוסר ברירה.

 

אם הייתי יכול הייתי ישן עכשיו במיטה שלי עם הכלבה שלי.

:roll:

 

חברה שלך לא נעלבת שאתה קורא לה ככה???? :shock:

:lol:

:-)

פורסם
סטריט רייסר אני רואה שגם אתה חיית לילה...

 

אני ישאל מחר אם יש להם בכלל באשדוד

 

תאמין לי מחוסר ברירה.

 

אם הייתי יכול הייתי ישן עכשיו במיטה שלי עם הכלבה שלי.

:roll:

 

חברה שלך לא נעלבת שאתה קורא לה ככה???? :shock:

:lol:

 

זו הכלבה שלי :o

chip.jpg

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
סטריט רייסר אני רואה שגם אתה חיית לילה...

 

אני ישאל מחר אם יש להם בכלל באשדוד

 

תאמין לי מחוסר ברירה.

 

אם הייתי יכול הייתי ישן עכשיו במיטה שלי עם הכלבה שלי.

:roll:

 

חברה שלך לא נעלבת שאתה קורא לה ככה???? :shock:

:lol:

 

זו הכלבה שלי :o

 

אז זה בכלל חולני... :roll:

:-)

×
×
  • תוכן חדש...