Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ציפוי ניקל אלקטרוליטי יהיה יותר עמיד והפיניש טוב יותר.

זה גם לא כ"כ יקר.

 

אין ספק שזה ניראה מדהים אבל השאלה היא כמה זה עולה ?

 

ואיפה ?

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
ציפוי ניקל אלקטרוליטי יהיה יותר עמיד והפיניש טוב יותר.

זה גם לא כ"כ יקר.

 

אין ספק שזה ניראה מדהים אבל השאלה היא כמה זה עולה ?

 

ואיפה ?

 

דוד

 

100% לא בחנייה של תחנת רכבת ירקון כמונו :lol::lol::lol:

פורסם
ציפוי ניקל אלקטרוליטי יהיה יותר עמיד והפיניש טוב יותר.

זה גם לא כ"כ יקר.

 

 

ואני שואל: למה לא לפרגן?? :twisted:

 

 

יצא יפה מאד REDR!!! כל הכבוד!! מקווה שיחזיק לך הרבה זמן מעמד. 8)

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
ציפוי ניקל אלקטרוליטי יהיה יותר עמיד והפיניש טוב יותר.

זה גם לא כ"כ יקר.

 

 

ואני שואל: למה לא לפרגן?? :twisted:

 

 

יצא יפה מאד REDR!!! כל הכבוד!! מקווה שיחזיק לך הרבה זמן מעמד. 8)

 

ל-david הציפוי ניקל עלה לי פחות מ-100 ש"ח והוא בוצע בגלוונומטה ברח' של סוכנות סובארו/יובל מלמד - ספארקו.

 

לערן - זה לא קשור לפירגון, נתתי עצה טובה לפיתרון טוב יותר, עמיד יותר ולדעתי גם יפה יותר.

זה בוודאי טוב מהעצות "המצוינות" שלך כמו להסיר ממיר באלפא ספרינט, מה בפעם הבאה ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
ציפוי ניקל אלקטרוליטי יהיה יותר עמיד והפיניש טוב יותר.

זה גם לא כ"כ יקר.

 

 

ואני שואל: למה לא לפרגן?? :twisted:

 

 

יצא יפה מאד REDR!!! כל הכבוד!! מקווה שיחזיק לך הרבה זמן מעמד. 8)

 

ל-david הציפוי ניקל עלה לי פחות מ-100 ש"ח והוא בוצע בגלוונומטה ברח' של סוכנות סובארו/יובל מלמד - ספארקו.

 

לערן - זה לא קשור לפירגון, נתתי עצה טובה לפיתרון טוב יותר, עמיד יותר ולדעתי גם יפה יותר.

זה בוודאי טוב מהעצות "המצוינות" שלך כמו להסיר ממיר באלפא ספרינט, מה בפעם הבאה ?

 

 

אם הוא חיפש פתרון זול הוא מצא. לא לכולם יש 100 ש"ח לצבוע חלקים בניקל.

ומה הבעיה בדיוק בעצה להוריד ממיר??? או יותר נכון,מי אתה שתחליט אם העצות שלי טובות יותר או טובות פחות??? וכן,אני עדיין חושב שהורדת ממיר רק תועיל לו,מה גם

שהתכוונתי ל"מערכת פליטה קומפלט",אז תלמד לקרוא.

 

אה כן,ואני עדיין מחכה להוכחה שלספרינט לא היה מעולם ממיר....

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
ל-david הציפוי ניקל עלה לי פחות מ-100 ש"ח והוא בוצע בגלוונומטה ברח' של סוכנות סובארו/יובל מלמד - ספארקו.

 

לערן - זה לא קשור לפירגון, נתתי עצה טובה לפיתרון טוב יותר, עמיד יותר ולדעתי גם יפה יותר.

זה בוודאי טוב מהעצות "המצוינות" שלך כמו להסיר ממיר באלפא ספרינט, מה בפעם הבאה ?

 

האמת היא שזה פחות משחשבתי :shock:

אבל בכל זאת זה הרבה יותר יקר מלצבוע עם ספריי , אני ואלי (REDR) קנינו פחית ספריי אחת ב-45ש"ח .

עם הפחית הזאת צבענו את המכסים של שני הרכבים , ועוד נישאר לעוד אחד לפחות .

 

עכשיו רק ניראה עד כמה הוא באמת עמיד בחום :wink:

 

בכל אופן תודה על העצה , יש לי כבר כמה וכמה רעיונות לציפוי ניקל... :lol:

 

בסוף יהיה לי AX "הארלי" עם כל הניקל שרץ לי עכשיו בראש ! :lol::lol:

 

 

אם הוא חיפש פתרון זול הוא מצא. לא לכולם יש 100 ש"ח לצבוע חלקים בניקל.

ומה הבעיה בדיוק בעצה להוריד ממיר??? או יותר נכון,מי אתה שתחליט אם העצות שלי טובות יותר או טובות פחות??? וכן,אני עדיין חושב שהורדת ממיר רק תועיל לו,מה גם

שהתכוונתי ל"מערכת פליטה קומפלט",אז תלמד לקרוא.

 

אין צורך להתרגש :wink:

חבל על כל העצבים ,דיויד רצה לדעתי להאיר את עיניי כל הפורום לגבי האופציות הנוספות שקיימות , אין בזה כל רע .

 

לגבי הממיר אני לא רוצה לפגוע או משהו אבל בספרינט לא ממש קיים ממיר... 8)

הוא מוזן ע"י קרבורטורים , בזמנו עוד לא הרכיבו ממירים למיטב ידיעתי .

ניראה לי שקצת התבלבלת :wink:

 

 

דוד

לילה טוב לכולם !

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

אני אוהב את העובדה שעושים דרמה מכל דבר בפורום ,

 

 

העסק עם הצבע יצא מצויין ויצא זול ,

לא לכולם יש 100 שקל ובעיקר זמן לעשות את זה יותר טוב ...

 

אני אישית חוזר מהצבא בערך ב - 21:00 - 22:00 כל יום , ואין לי זמן לקפוץ ולעסוק בזה ,

מה שאנחנו מציאים ואכן עשינו הינו פתרון פשוט וזול ומהיר .

 

 

ואכן תודה למפרגנים המועטים שפשוט אמרו " סבבה , בכיף , תתחדשו " .

פורסם

ציפוי אלקטרוליטי באותו מקום ...

 

הרכב צריך לעמוד כ 3 ימים...אין מכסה שסתומים

 

הציפוי עצמו כ 150 עד 200 ש"ח ולא מאה שקל.

 

בעל המקום לא עשה זאת במאה שקל והוא טוען שהפירסום "מזיק" לו.

פורסם
ציפוי אלקטרוליטי באותו מקום ...

 

הרכב צריך לעמוד כ 3 ימים...אין מכסה שסתומים

 

הציפוי עצמו כ 150 עד 200 ש"ח ולא מאה שקל.

 

בעל המקום לא עשה זאת במאה שקל והוא טוען שהפירסום "מזיק" לו.

 

עלויות

ציפוי של מכסה השסתומים - 100 ש"ח

ציפוי של מגן חום סעפת - כ-80 ש"ח כולל כמה ברגים

 

בגלוונומטה, לא ברור במה הפירסום "מזיק" לו ועל מה אתה מדבר.

זה תחום המחירים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...