Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כשנה וחצי עשיתי תאונה קטנה עם הרכב של אישתי (לפני שהתחתנו), הרכב והביטוח היו רשומים על שמה.

בתור ילד טוב, הודעתי לביטוח על התאונה, והם טיפלו בנושא (בדיעבד, היה הרבה יותר משתלם לטפל בנזק בעצמי), ברכב שלי לא טיפלו, כי לא היה נזק ולצד ג' שילמו 8000 ש"ח שלדעתי זה סכום מנופח מאוד בהתחשב שרק עיקמתי את הטמבון הקידמי.

בנתיים קנינו רכב חדש, אבל אנחנו עם אותו ביטוח והוא עדיין על שם אישתי. מדובר בביטוח של AIG.

עכשיו אני מחפש ביטוח חדש ואני אומר להם על התאונה שעשיתי.

 

בנוסף, הרכב רשום על שם אישתי.

 

השאלה, אם כדאי לי לרשום את עצמי כנהג ראשי ואת אישתי כמישני וכך להימנע מתשלום הפרמיה?

כי הטופס ביטוח על תביעות הוא על שם אישתי, ובאתרים על נהג משני שואלים רק על נזקי גוף.

 

בתודה

פורסם

גם אם אתה תרשום אותך ראשון הם יבקשו עבר ביטוחי שלך ואם אין לך, תצטרך להשתמש בזה של אישתך.

 

אם העבר הביטוחי שקיים לך הוא רק על שם אישתך אז תצטרך לשלם קצת יותר בגלל התביעה.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם
אם אין לכם רכב אחר שיש עליו עבר ביטוחי נקי אז לא.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

אני לא בטוח שהתשובה נכונה מבחינה חוקית.

להבנתי אולי ככה תוכל להתחמק מתשלום פרמיה גבוהה יותר אבל חלילה במקרה תאונה וחברת הביטוח תחליט לחקור תצא בשן ועין.

×
×
  • תוכן חדש...