Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני בתהליכי תביעה מול חברת הביטוח של הקטנוע (תאונת עבודה) , בזמן האחרון (לאחר הגשת התיק לחברת הביטוח ובקשה לפיצוי) , חוקרים מטעמם לא מפסיקים להטריד את הסובבים אותי (מעסיק, חברים , עובדים איתי), מה ניתן לעשות במקרים כאלו? (בצורה חוקית).

עריכה אחרונה על ידי yager4
פורסם

אתה מחויב לתת לחברת הביטוח את כל המידע הרלוונטי.

אם יש לך עו"ד - תפנה אותם אליו לקבלת תשובות.

כל תגובה אחרת - עלולה להיראות כניסיון להסתיר משהו ועלולה להזיק לך בתביעה

פורסם

האמת לא מזיקה אף פעם

 

לכן אם תביעתך כזו אין לך מה לחשוש.

 

אם זו תאונת עבודה, גם הביטוח הלאומי צריך להיות בתמונה.

 

אולי זה חוקרים מטעמו?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
האמת לא מזיקה אף פעם

 

לכן אם תביעתך כזו אין לך מה לחשוש.

 

אם זו תאונת עבודה, גם הביטוח הלאומי צריך להיות בתמונה.

 

אולי זה חוקרים מטעמו?

 

לא נראה לי , עדיין לא פניתי לביטוח לאומי

פורסם

למה אתה מחכה?

 

גם אתה וגם המעביד צריכים להגיש את התביעה הזו רצוי בהקדם!!

 

ראה את הטופס שיש למלא

 

https://www.btl.gov.il/%D7%98%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9D%20%D7%95%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D/Documents/t211.pdf

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
למה אתה מחכה?

 

גם אתה וגם המעביד צריכים להגיש את התביעה הזו רצוי בהקדם!!

למה להגיש את התביעה לבט"ל ? הוא לא יקבל פיצוי כפול.

כאשר יש מספר גורמים מבטחים - יש צורך לבחור באחד מהם.

במקרה המדובר - יש לבחור בין תביעה כנגד בט"ל לבין תביעה כנגד חברת הביטוח.

כיצד מחליטים איזה גורם לתבוע ? כל מקרה לגופו. אין החלטה גורפת.

 

במידה ותתבע את 2 הגופים - כאשר תזכה בתיעה כנגד שניהם, יקרה 1 מ-2 אפשרויות :

1. יקזזו לך מהסכום שתקבל מגוף1 את הסכום שקיבלת מגוף2.

2. תידרש להעביר לידי גוף1 את סכום הפיצוי שקיבלת מגוף2 כתנאי לקבלת הפיצוי מגוף1.

 

זה נובע מתנאי בסיסי בביטוח - אין כפל פיצוי (למעט מקרים ספציפים )

פורסם

להיות מכוסה בכל מקרה מכל הכיוונים

 

ראה סעיף 6 בטופס.

 

למלא את הטופס עדיין לא עולה כסף

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
למה אתה מחכה?

 

גם אתה וגם המעביד צריכים להגיש את התביעה הזו רצוי בהקדם!!

 

ראה את הטופס שיש למלא

 

https://www.btl.gov.il/%D7%98%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9D%20%D7%95%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D/Documents/t211.pdf

 

אתה מדבר על דמי פגיעה , 3 חודשים ראשונים לפגיעה מקבלים 75 אחוז מהמשכורת שלך? או אחוזי נכות?

פורסם
למה להגיש את התביעה לבט"ל ? הוא לא יקבל פיצוי כפול.

כאשר יש מספר גורמים מבטחים - יש צורך לבחור באחד מהם.

במקרה המדובר - יש לבחור בין תביעה כנגד בט"ל לבין תביעה כנגד חברת הביטוח.

כיצד מחליטים איזה גורם לתבוע ? כל מקרה לגופו. אין החלטה גורפת.

 

במידה ותתבע את 2 הגופים - כאשר תזכה בתיעה כנגד שניהם, יקרה 1 מ-2 אפשרויות :

1. יקזזו לך מהסכום שתקבל מגוף1 את הסכום שקיבלת מגוף2.

2. תידרש להעביר לידי גוף1 את סכום הפיצוי שקיבלת מגוף2 כתנאי לקבלת הפיצוי מגוף1.

 

זה נובע מתנאי בסיסי בביטוח - אין כפל פיצוי (למעט מקרים ספציפים )

 

בוודאי שיש כפל פיצוי, אין כפל שיפוי

במקרה של תאונת דרכים בעבודה צריך לתבוע גם את הביטוח וגם את ביטוח לאומי

×
×
  • תוכן חדש...