Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מצאתי קיה סיד סטיישן LX שנת 2013, 104 אלף ק"מ, יד 3, הייתה רכב חברה בעבר.

הרכב נראה מצב טוב והמוכר מתחייב בבדיקה.

אם בבדיקה ימצא שהוא תקין, שווה 54 אלף ש"ח?

בדקתי והמחירון עומד על 67.

מה דעתכם?

פורסם

לדעתי תלוי,

האם זה יהיה רכב מרכזי בבית? האם הוא יעשה קילומטרז גבוהה או מעט? לכמה זמן אתה מתכנן להחזיק אותו?

 

אם זה יהיה רכב משני שאתה מתכנן להחזיק 10 שנים שיעשה 9,000 קילומטר בשנה זה יכולה להיות רכישה מעניינת(בקיצוניות הראשונה)

אבל אם זה רכב ראשי שיעשה 40,000 קילומטר בשנה ועוד שנה תרצה להחליף לא הייתי רץ על זה ומחפש משהו עם קילומטרז נמוך יותר.

 

בכל מקרה אתה משלם על מה שאתה מקבל אתה מקבל רכב חברה עם קילומטרז גבוהה ומשלם בהתאם - אישית הייתי מחפש רכב אולי ישן או קטן יותר אבל פרטי עם קילומטרז נמוך יותר(ומן הסתם בדיקה מסודרת נקייה יחסית וטיפולים בזמן).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

תודה על התשובה המפורטת!

הרכב יהיה הרכב המרכזי, אבל אני נוסע מעט מאוד, משהו בסביבות ה15 אלף ק"מ בשנה.

מתכנן להחזיק אותו לפחות עוד 3-4 שנים.

האם לדעתך אפשר להוריד עוד במחיר?

איך אדע אם הרכב באחריות?

פורסם

האם אתם חושבים שניתן להוריד אותו יותר במחיר?

הרכב ברישיון רכב כתוב פרטי, אבל אני יודע הוא היה אצל נהג יחיד בחברה...

פורסם
האם אתם חושבים שניתן להוריד אותו יותר במחיר?

הרכב ברישיון רכב כתוב פרטי, אבל אני יודע הוא היה אצל נהג יחיד בחברה...

 

לא הבנתי : מה כתוב בשורה של מקוריות? חברה או ריק?:roll:

בכל אופן רכב שלוש שנים על הכביש לא צריך להיות יד שלישית ,מצד שני אם לא כתוב חברה אתה לא צריך להוריד 15 אחוז מהמחירון...

פורסם (נערך)

יד ראשונה מליסינג עם ק"מ מעט יותר שפוי תעלה לך 56-58 .עכשיו ,תחליט אם בשביל עוד 2 ידיים,בעלות מפוקפקת וק"מ של רכב שלא עבר חיים קלים בלשון המעטה-האם הפחתה של עוד מקסימום 4,000 תעשה לך את זה ?

קיה סיד מליסינג לא חסר ואם אין בחברה הזו עוברים לחברת הליסינג הבאה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בדוק טוב טוב את מערכת הבלימה של הרכב, נתקלתי בסידים עם בלמים תקולים- התברר כמשאבת abs פגומה.

אתה לוחץ על הבלמים, ה abs עובד ללא שום סיבה והרכב ממשיך ליסוע.

 

סתם נקודה...

פורסם
לא הבנתי : מה כתוב בשורה של מקוריות? חברה או ריק?:roll:

בכל אופן רכב שלוש שנים על הכביש לא צריך להיות יד שלישית ,מצד שני אם לא כתוב חברה אתה לא צריך להוריד 15 אחוז מהמחירון...

 

יד ראשונה מליסינג עם ק"מ מעט יותר שפוי תעלה לך 56-58 .עכשיו ,תחליט אם בשביל עוד 2 ידיים,בעלות מפוקפקת וק"מ של רכב שלא עבר חיים קלים בלשון המעטה-האם הפחתה של עוד מקסימום 4,000 תעשה לך את זה ?

קיה סיד מליסינג לא חסר ואם אין בחברה הזו עוברים לחברת הליסינג הבאה.

 

בדוק טוב טוב את מערכת הבלימה של הרכב, נתקלתי בסידים עם בלמים תקולים- התברר כמשאבת abs פגומה.

אתה לוחץ על הבלמים, ה abs עובד ללא שום סיבה והרכב ממשיך ליסוע.

 

סתם נקודה...

 

א) בשורה לא כתוב כלום, זאת אומרת שהכל פרטי...

 

ב)אתה בטוח לגבי המחיר בליסינג? הסתובבתי קצת בחברות ליסינג והכי נמוך שמצאתי זה 67 אלף שקל עם 78 אלף קילומטר... האם יש ליסינג מסויים שאתה ממליץ לי ללכת אליו עם מחירים כאלה?

 

ג)האם התקל בבלמים היא ידועה? משהו שחוזר או דובר עליו בעבר?

 

תודה לכל המגיבים, אוהב את הפורום הזה, אתם אנשים יקרים!

×
×
  • תוכן חדש...