שלום.
אני מחפש רכב עד 50,000 ש"ח
רקע:
כבר 10 שנים ברשותי דייהטסו שרייד 97 1300 אוטומט ואני מרוצה מאוד!
בעקבות הזוגיות החלטתי שהגיע הזמן לאוטו יותר בטיחותי.
מטרת הרכב:
נסיעות בתוך העיר בעיקר (בבוקר ובערב מוקדם) ונסיע מחוץ לעיר פעם בשבוע.
על מה חשבתי:
סופר מיני.
פונטו איבו, סקודה פאביה, סוזוקי סוויפט.
יש גם את הI20 ודייהטסו סיריון (שלא ניראה לי אבל אשמח לשמוע את דעתכם)
מה אני מצפה מהאוטו:
מרווח לנהג ולנוסע מקדימה, בטיחות גבוה, תא מטען לא קטן, חסכוני, לא רועש.
התקציב עד 50,000 ש"ח אולי יהיה אפשר להוסיף עוד טיפה בשביל משהו באמת טוב.
תודה מראש לכל העוזרים!!!