Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפעלתי את האיירובוט ויצאתי מהבית, כשחזרתי ראיתי אותו בעמדת טעינה אבל עם charging error 3 .

מישהו מכיר את התקלה ? יש אפשרות לתקן לבד או שצריך לשלוח לחברה? הרובוט לא באחריות.

פורסם

תנסה לנתק את הסוללה ולחבר, לבדוק מגעים עם המטען.

יש מצב שהסוללה גמורה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

ניתקתי את הסוללה והחזרתי , ניסיתי גם לחבר את המטען ישירות לרובוט ,לא עוזר.

מוזר לי שאני לא מצליח למצוא מידע מדוייק על התקלה באינטרנט.

פורסם

דיברתי עם המעבדה והם טוענים שזה ב99 אחוז מהמקרים תקלה בלוח הראשי שלא ניתן לתקן והציעו טרייד אין עם הנחת 20% על הרובוט התקול.

פורסם

כתבו פה לא מזמן לגבי חברה סינית שמייצרת רובוטים מוצלחים. הייתי בודק אותה במידה ואתה שוקל ללכת על הטרייד הזה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

קראתי את השרשור אבל ההפרש אל מול הרומבה לא כזה גדול כמו שעלה בשרשור.

דגם 615 עולה 1490 ₪ ובאילת אמור לעלות סביבות 1250 ₪ אל מול סביבות ה750-800 ₪ שעולים השואבים של iLife . ולרומבה יש שנתיים אחריות.

פורסם

מקריאה באינטרנט ומשיחה עם המעבדה בארץ הבעיה היא בלוח של הרובוט.

לא היה לי מה להפסיד,עקבתי ביוטיוב אחרי הוראות פירוק עד שהגעתי ללוח, היו עליו סימני קורוזיה.

ניקיתי את הלוח בעזרת מברשת שיניים ישנה ואלכוהול 100%, הרכבתי אותו מחדש- והרובוט קם לתחייה!

פורסם

את זוכר שיש עליו שנתיים אחריות?

לי היתה שגיאה ERROR CHARGING בגלל המטען שנכנסו אליו מים, הלכתי למרכז בגראנד והחליפו במקום בלי לשאול שאלות.

ליאור.

×
×
  • תוכן חדש...