Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בבעלותי רכב שחור ומצב הלכה שלו במצב בינוני מינוס אין קילופים או משהו כזה אך אצל הבעלים הקודם עמדה הרבה בשמש ולא קיבלה שום טיפול חוץ משטיפה פשוטה,כרגע אני מבצע שטיפה כל שבועיים בערך ומשתמש כרגע בשמפו של Meguiars Gold Class Shampoo & Conditioner,בנוסף כל חודשיים שלוש ווקס ידני Meguiars Gold Class Carnauba Plus Premium Liquid Wax שאני מאוד מרוצה ממנו,אני הולך לקנות השבוע אוטם צבע Menzerna PL שראיתי שמאוד מומלץ בפורום ולבצע פלסטלינה בנוסף,יש לי מספר שאלות

1.האם המוצרים הנ"ל טובים לרכב שחור? אם לא אשמח להצעות אחרות

2.האם שת"פ של המוצרים האלה לפי הסדר על הרכב לא יסתרו אחד את השני?

3.האם אפשרי להשתמש בשמפו שלי של הרכב בדילול כמובן כנוזל לסיכוך הפלסטינה? אם כן כמה?

4.ואשמח לסדר בכל התהליך תקנו אותי אם אני טועה שטיפה-פלסטלינה-ייבוש הרכב-אוטם-ווקס

עריכה אחרונה על ידי yahavz10

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

היי חבר,

הרכב עבר פעם פוליש? לא הייתי ממליץ ליישם אוטם על רכב שלא עבר הכנה מלאה.

נתחיל מלענות

 

1. המוצרים יכולים לשבת על רכב כהה.

2. לא, המוצרים האלו יכולים לעבוד אחד עם השני נהדר. שמפו טוב לרכב לא יכול לבטל\להוריד אוטם וכדומה, צריך משהו קצת יותר אגרסיבי מזה.

3. אם תאמר איזה פלסטלינה רכשת, נוכל לענות.

4. התהליך תלוי בשלבים שאתה מעוניין לבצע.

 

 

תעבור באופן יסודי על השרשור

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?378959

פורסם

מה שאסטו אמר ^^ +1

 

רק בנוגע לשמפו רכב ופלסטלינה, בכללי לא ממליץ על השילוב, ראיתי אנשים שבוכים על זה לאחר מכן על הולוגרמות שזה גורם אבל לא זכור לי באיזו פלסטלינה השתמשו.

אני בסינית משתמש רק לג'אנטים במקרה וחשבת עליה, רכוש משהו טוב יותר כגון כפפה או פלסטלינה מחברה מוכרת ( לא 3M באיביי סביר להניח שהיא גם סינית מזוייפת).

 

לגבי רכב שחור אין ממש הרבה כללים, אבל יש ווקסים שאוהבים יותר רכבים כהים (לא בהכרח רק שחור). המנזרנה טוב להכל.

 

אם אתה לא הולך לעשות פוליש - אני ממליץ על שימוש ב SRP, מאוד אוהב את החומר הנ"ל, הוא ממלא סווירלים בצורה יפה ביותר, מבין הטובים שיש היום וביישום נכון עם הכנה נכונה יחזיק חודשיים שלושה בערך (כולל שמפו עדין).

Opel Adam S 2017

פורסם

תודה רבה על התשובות,אם פוליש זה הכרחי אז אבצע אותו לצערי אין לי מכונה אבל אשמח לבעלי מקצוע באזור השרון מכיוון שהרכב לא עבר פוליש אצלי ובטח לא אצל הבעלים הקודם,הפלסטלינה שרכשתי היא של CG בצבע כחול אני לא זוכר את השם המלא.

מה שאני רוצה בעצם זה כמובן לתת הגנה לרכב שכבר עבר מספיק מהשמש הישראלית וברק.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

פחות אוהב את הפלסטלינה הזו, קשה ביותר למרות שהיא כחולה ואמורה להיות בינונית.

האמת שאני לא יודע אם היא מורידה משהו אצלי היא פשוט הרגישה קשה כמו מסטיק שהתייבש בשמש.

 

אחרי כל הניקוי אם אתה לא הולך על פוליש אז לך על SRP אתה תהיה מרוצה, שים לך מקום להבדל של לפני ואחרי ותתפעל מהתוצאות.

 

אם כן החלטת ללכת על פוליש, תעלה תוצאות לאחר מכן. :)

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...