Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש גומי בצד ומלבישים את זה על המראה.

 

כנראה שהרכב של אושריקו (אם אני זוכר נכון - קורולה ישנה יחסית) עם מראות קטנות מהמקובל היום אז זה לא יושב טוב.

 

 

אושריקו - תצלם ונראה מה הבעיה.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קח מסקינגטייפ שקוף ותדביק מהצד של הזכוכית של המראה. יותר מכוער מזה זה כבר לא יהיה.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

השטות הזאת היא הוכחה חד משמעית שעבור עם ישראל (מכליל בכוונה, כי מסתבר גם יושבי פורום ששמים את זה) המראות הן ליופי בלבד.

אם זה היה תלוי בי הדבר הזה מזמן היה עמוק מחוץ לחוק.. יחד עם דמוי סאן-רוף מבלסטיק.

יום טוב גם לך

פורסם

את הצד עם הגומיה/חוט השחורה, תכניס קודם.

תעשה מתיחה קטנה לחוט, ואז תסובב תחוט בהצלבה( כמו שעושים קוק לבנות) תמשוך אותו קלפי חוץ מלמטה ואז תלביש בחזרה מלמעלה.

 

לא ההסבר הכי מובן.. מקווה שנתן לך את הכיוון.

 

Sent from my SM-A9000 using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איך להתקין כיסויי מראות:

1. פתח את האריזה.

2. הוצא את כיסויי המראות.

3. גש לפח הזבל העירוני הקרוב אליך.

4. פתח את הפח.

5. הנח בעדינות את המוצר בפנים.

6. סגור את הפח.

7. לך הביתה ותפסיק לעשות שטויות.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
קניתי דגלי ישראל למראות (תחסכו ממני את החסרונות והיתרונות) לכבוד יום העצמאות.

 

הבעיה שהדבר הזה הזה(בטוח מיוצר בסין )פשוט לא מתלבש על התושבת מראה, ניסיתי 1000 טקטיקות ולא רק אני לבד וזה פשוט לא יושב נורמלי\לא יושב בכלל. כמובן שיש לי מראה רגילה של רכב עממי ופשוט ולא אמורה להיות בעיה של תאימות (זה מתאים לכל הרכבים בגדול).

 

איך שמים את זה?

 

תפנה ליצרן (הסיני) ותתלונן.

אותך מעסיקים רק הדברים התפלים - בהמשך לתגובתו של עמיגר.

alfa 156 2.5.

פורסם

מעבר לזה שאני מחזק את המדריך של SLOW RIDE, אני מציע את הדבר הבא:

1. אל תשים את השטות הזאת.

2. תדביק את המדבקה הבאה, כאילו היא יוצרה במיוחד לקורולה ובשבילך:

http://www.ebay.com/itm/Im-Not-LEAKING-Oil-Im-Sweating-POWER-vinyl-sticker-Window-Bumper-Car-Truck-/222105387343?var=&hash=item33b683414f:m:mujJ0lZ6r8LR7YL7ibAkpRA

רועי

פורסם

לא משנה, 15 שקל הלכו לפח.

 

אתם צוחקים אבל רוב הרכבים שאני רואה עם הדגלים האלו במראות+בחלונות.

 

אני לא מוזר בקטע הזה...

 

או שזה דפקט שלהם או שהתושבת של המראה קטנה. לאחר נסיונות גם ברכב העבודה, האופציה הראשונה עדיפה.

 

רועי, יש לי אותיות סיניות, לא צריך יותר.:lol:

פורסם
לא משנה, 15 שקל הלכו לפח.

 

אתם צוחקים אבל רוב הרכבים שאני רואה עם הדגלים האלו במראות+בחלונות.

 

אני לא מוזר בקטע הזה...

 

או שזה דפקט שלהם או שהתושבת של המראה קטנה. לאחר נסיונות גם ברכב העבודה, האופציה הראשונה עדיפה.

 

רועי, יש לי אותיות סיניות, לא צריך יותר.:lol:

 

דפקו אתך.

זה עולה 5₪ בקופיקס (ברצינות.. ראיתי אתמול)

פורסם
med_1443077189_image.jpg

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...