Jump to content

xpboss01

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי xpboss01

  1. אני לא מאמין שקראתי את השרשור הזה
  2. אל תעשה את זה. תמכור ותקנה ידני
  3. בטח ויש, יש הרבה ... ומכוניות שהן גם חזקות וגם איכות חומרים... הבעיה זה לא החברות שמייצרות אלא המדינה שלוקחת 120% מכס ואז אתה לא יכול לקנות אחת כזו
  4. מספיק לחשוב על המשקל השונה שיהיה לך בין חישוק ימין ושמאל וכבר זה מעלה אלף ואחד סיבוכים... אבל אני בעד שתשים כדי שאחרי זה תגיד לנו במדויק למה לא כדאי
×
×
  • תוכן חדש...