Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ...

אם לחלקכם יש זיכרון טוב.. הייתם זוכרים שלפני כמה חודשים התחלתי פרוייקט שקוראים לו מבנה של מגברים :)

וכמובן.. כמו כל דבר אצלי .... מתעקב ומתעקב .. עד שבסוף מחליטים לתפוס את העינינים בידיים .. משהו משתבש ...

רציתי להתייעץ איתכם בנוגע לחיבור של המבנה שיצרתי.

צירפתי תמונות, בתמונה הראשונה ניתן לראות שמדובר "במשטח" שעליו המגבר יחובר.

ומעליו יבוא המשטח שיכסה את המגבר ... תמונה שניה.

בתמונה האחרונה ניתן לראות את המבנה העירום .. כימעט 2ס"מ של MDF לא גלוי.

יש לזכור "שהמעטפת" המדוברת היא חופשייה.. ואיננה מקובעת ברכב.. (בעתיד בעזרת מנעול - לשילדה).

 

על המעטפת יבוא פרספקטס, עם אולטרות מבפנים לכל הצדדים ... ובשני "הסלוטים" שאפשר לראות בפינות .. יהיו כל הפלאגים של חשמל\רימוט\כניסות\יציאות.. כל הפלאגים יהיו מראשים של RCA.

 

הבעיה נוכחית שלי ... זה החיבור בין שני החלקים של הבנייה...

יש לזכור שהבניה עצמה נעשתה על ידי MDF עם גק-סו בסיגנון פריסטייל ..

ולכן אינני משוכנע מה הדרך "החזקה" והבטוחה ביותר לחבר בין הבסיס, למבנה שישב עליו.

(המבנה של הMDF מצופה בספוג 1ס"מ, ועליו מתוח הסקיי)

אשמח לקבל עיצות והמלצות בנושא. תודה מראש. (העדפה לאפשרות החזקה ביותר, ואם תהייה אפשרות ניתוק בין הבסיס לתושבת .. הכי טוב.)

PICT2211.JPG

PICT2213.JPG

PICT2215.JPG

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בניה נחמדה אבל לא תמנע מגנבים לקחת את המגבר @

 

 

הבניה היא לא חזקה בצורה הנוכחית . והמגבר פשוט מבקש לנסות לעקור אותו !

 

 

אבל מבחינת יופי זה סבבה !

 

אם אתה מחבר את החלק התחתון לרכב , ואת המגבר לחלק התחתון , וסוגר מלמעלה עם החלק העליון זה יהיה יפה ותו לא !

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

כשהמגבר יהיה מחובר עם שרשרת למנעול שמרותך לשילדה.. אתה תהייה הראשון שינסה להוציא את המגבר משמה ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
כשהמגבר יהיה מחובר עם שרשרת למנעול שמרותך לשילדה.. אתה תהייה הראשון שינסה להוציא את המגבר משמה ...
אווו זה חדש, לא נראה לי שגנבים יגיעו עם קאטר לאוטו שלך חיחיחי

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

גם אם הגנב יהוא עם קטר, בחיית .... הוא יראה מה הולך שמה הוא לא ידע מה לנתק קודם..

 

בכל אופן בואו נחזור לנושא המקורי בבקשה... החיבורים בין המעטפת לבסיס המבנה.

תודה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
כשהמגבר יהיה מחובר עם שרשרת למנעול שמרותך לשילדה.. אתה תהייה הראשון שינסה להוציא את המגבר משמה ...

בכול אופן - אם אתה באמת מתכוון לרתך בתוך חלל הרכב - דווח קודם למכבי-אש.

מאוד מאוד מאוד מסוכן.

ממליץ שתרד מזה אם בכוונתך להמשיך להתכתב בפורום.

בעת ריתוך עפים גיצים מלובנים מחום. כמה כאלו שיפלו על פיסת בד/ריפוד של התא בהחלט עלולים לגרום לדליקה.

דאג למטף צמוד אלייך.

פורסם

תודה על עיצות הבטיחות ..

אם אפשר לשפוך קצת אור על הנושא המקורי אודה לכם מאוד.

 

כן אדי, אתה תקבע מה טיפשי ומה לא(כל אחד שיקולים משלו אדי..) .. כפי שביקשתי כבר בפעם השלישית ..... נושא מקורי בבקשה.. תודה מראש.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
תודה על עיצות הבטיחות ..

אם אפשר לשפוך קצת אור על הנושא המקורי אודה לכם מאוד.

 

כן אדי, אתה תקבע מה טיפשי ומה לא(כל אחד שיקולים משלו אדי..) .. כפי שביקשתי כבר בפעם השלישית ..... נושא מקורי בבקשה.. תודה מראש.

אינך צריך להגיד דבר, אתה צריך לקרוא ולהבין מה שכותבים לך.

לכל אחד יש העדפות ושיקולים משלו, ואף אחד לא ביקש ממך להגיב בנושא, בפעם הרביעית. (הבנת הנקרא).

תודה מראש!..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אדי אין לי שום בעיה עם יכולות הכתיבה שלך.

יש לי בעיה עם יכולות הקריאה וההבנה שלי.

אם ביקשתי מספר לא מבוטל של פעמים להתיחס לעיקר - לנושא המדובר.

ולא לטפל.

 

כניראה שלזאת היתה הכוונה, ולכן אין צורך התגובה המקורית שלך, ואין צורך בתגובה שנגררה אחריה.

ובטח ובטח שאין צורך בתגובה האחרונה שלך, אם יכולת לערוך אותן ולמחוק אותן , אודה לך מאוד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

רק תחשוב על זה שהגנב (אם יהיה חס וחלילה) יבוא יראה שהוא לא מצליח להוציה או שיהרוס לך תאוטו במקרה הטוב או שיום אחרי יתגרה ויקח את כל האוטו

 

עדיף לך לבטח ואם גם הלחמות אז מה טוב

פורסם

אנטיזחן, ביקשתי שוב ושוב לעזוב את נושא הריתוחים, כי זה לא נתון לשיקול הפורום.

ואינני מעוניין להפוך זאת לשיקול הפורום - אלה לשיקול עצמי שלי בלבד.

 

כשארצה לקחת את שיקול הפורום - הודיע לכם.

 

אם אפשר: בפעם -החמישית- להתמקד בנושא, ולא בטפל. זה יהיה מצויין.. תודה מראש.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...