Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. בתקופה האחרונה אני נתקל בתופעה שמאד מאד מפחיה אותי. אני רואה על הכביש משאיות, בדרך כלל 12 טון + שכמעט כל הגלגלים שלהם רוקדים! בצורה קיצונית. אני לא איזה אחד שמחפש ליקוים.. אבל זו תופעה שמאד מפחידה אותי. האם גם אתם נתקלים בתופעה? ולמה בוכני תנועה לא מעיפים אותם מהכביש?!?

אני חושב שזו פשוט סכנת נפשות.

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

פורסם

אני מעריך שיש מבצעים נגדם.

 

אגב, זה לא רק זה, זה גם אבנים קטנות וכל מיני חלקים שמתחילים לעוף ברוח או לא יודע מה.

 

בכלל, כשיש משאית בעיר היא גורמת למיליון פקקים ובעיות, אי אפשר לראות כלום, לא זזה.

 

פשוט זוועה. חבל שאין נתיבים רק למשאיות, הכלי הכי שנוא עליי בעולם.

פורסם

אני רואה משאית = מאט את הרכב ותופס מרחק - יותר מדי אבנים עפו לי על הצבע של הרכב ורואים נקודות קטנות.

או שאני פשוט עוקף כמה שיותר מהר.

כבר נתקלתי בצמיג שהתפוצץ במשאית בזמן שאני משתלב בנתיב מקביל וכמעט הבחור הוריד אותי בזמן שירד לשוליים.

Opel Adam S 2017

פורסם

אולי מה שאתה רואה זה משאית שנסעה בצבע/סיד/בוץ שנדבק לגלגל ונוצרת אשליה אופטית שהגלגל רוקד ובעצם הוא בסדר?

אם כ-ל הגלגלים היו רוקדים כדבריך, הנהג היה מרגיש את זה מייד ולא נראה שהוא היה ממשיך לנסוע.

בכלל אני מעדיף לא לנסוע מאחורי משאית ואם אין לי ברירה אלא לנסוע מאחורי אחת אז לשמור מרחק גדול יחסית ממנה. נגיד בגלל דברים כאלו:

 

[video=youtube_share;0zonXqMFGBQ]

פורסם (נערך)

בהחלט מנהג טוב לשמור רווח גדול ממשאיות וכמובן לשאוף לעקוף אותן ובזריזות.

 

עם זאת, רק כדי להוריד את מפלס החרדה, גם במידה וגלגל ניתק ממשאית או שנופל ממנה מטען - הוא לא נעצר על הכביש באחת.

 

למעשה, גלגל חופשי או מטען מייצרים פחות חיכוך עם הכביש מאשר גלגל הנבלם בחוזקה (על ידי בלמי רכב) ולכן אם שומרים רווח סביר ניתן להימנע מפגיעה בהם.

 

אם יש משהו קטן על הכביש שניתז מגלגלי המשאית (ולא על ידי האוויר סביב גוף המשאית הנוסעת) לאחור זה מצב שונה, אך אם רחוקים מספיק הוא ייפול חזרה לארץ טרם שרכבכם יגיע אליו.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

חן, צריך להזכיר לך את התאונה הנוראית שקרתה לפני מספר חודשים בה נהרגו שתי נשים מגלגל משאית שעף על מכוניתם בכביש 6?

פורסם

שמח מאוד שיש אכיפה על כלי רכב כבדים. מילא שהרכבים לא תקינים מכאנית- גם הנהגים לא הכי תקינים: עובדים כמו חמורים מסביב לשעון, חלקם נוסעים כמו פרייבט, עוקפים בשמאלי, חוצים צמתים באדום ומה לא- דבר שיוצר תמונה עגומה. לאמי יש כמה שקעים באוטו שנגרמו כתוצאה מאבנים שעפו עליה. והיא הייתה ברכב האצ׳בק עם חלונות סגורים, לא רוצה לחשוב מה יקרה אם יעוף על נהג ברכב קונבירטבל אבן לפרצוף ממשאית שעקפה אותו בדרך המהירה.

אישית, רוב העקיפות של המשאיות שלי נעשות עם הרבה גז, אבל עדיים עם רזרבות מסוימות.

×
×
  • תוכן חדש...