Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצ'יה סנדרו - ההתרשמות שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גם אני השתעשעתי במחשבה שהסנדרו יכולה, אולי, להוות חלופה משתלמת לסופר מיני חדשה.

 

לקחתי אותה לנסיעת מבחן בשבוע שעבר והאמת - הופתעתי, אבל לא לחיוב.

 

אם נתחיל מהסוף, הרכב מרגיש כמו רכב מזרח אירופאי מיושן מלפני 20 שנה.

 

זה מתחיל מרמת הגימור הירודה של הפלסטיקה שמרגישה הכי זול שיש (כמו במכוניות היפניות של שנות ה-80),

 

ממשיך במתגים ובאביזרים הבסיסיים שנראים כאילו נלקחו מדגמים מיושנים.

 

הנסיעה ברכב מאכזבת גם היא, מהלך ידית ההילוכים רחוק ולא מדויק, דוושת הקלאץ דורשת לחיצה ארוכה ביותר,

 

המנוע עצל ווהשילוב עם הגיר הנחות, ממש לא מצליח לדרבן אותו להתקדם.

 

כל האצה משמעותית מחייבת הורדת הילוך ותכנון מראש.

 

מעל מהירות 90 קמ"ש רעשי הרוח היו חזקים ביותר ולעיתים היה נדמה לי כאילו יש מטען חורג על הגג.

 

מעבר לאמור ידית ההילוכים מעבירה באופן בלתי אמצעי את רעידות המנוע.

 

לצד החיובי יש לציין כי הרכב מרווח מאד ובהחלט נמצא בקצה העליון של הקטגוריה וכן כי הרכב נראה די נאה (חיצונית), למעט צלחות הגלגלים הזולות.

 

לסיכום, מי שמחפש חווית נהיגה ואת ההנאה שיש בגיר הידני - זה ממש לא הרכב בשבילו.

 

למי שמוכן להתפשר (והרבה) על איכות לטובת רכב חדש ופונקציונלי - זה אולי יתאים.

 

אני סבור כי כל סופר מיני ידנית בת שנתיים מהווה חלופה הרבה יותר מוצלחת במחיר דומה.

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
×
×
  • תוכן חדש...