Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן תומר,

 

0. באיזו צמיגות השמן ששמת? חבל שמילאת חצי סינטטי. להבא תשים יורול PLX 5W30

 

1.מדובר אצלך בפילטר פנימי? אם כן, אז הכלי יתאים. זה מנוע של טויוטה. ואם זה פילטר פנימי אז אל תקנה מקורי של דייהטסו, חבל על הכסף. תקנה של טויוטה.

 

2. חד משמעית ZEREX ASIAN, שים אותו בראש שקט.

 

3.

 

 

https://drive.google.com/open?id=0Bwe2hxLOMN4oT19mWXkzRlJ6ZXc

 

https://drive.google.com/open?id=0Bwe2hxLOMN4oX3FYNEt0NWl5Y2M

 

בוקר טוב!

השמן שהשתמשתי בו הוא LM 10W40 עם תוסף MOS2

הורד.jpg

אין בעיה - ביום שישי הקרוב אחליף אותו לשמן שציינת,תודה על התיקון.

לגבי הפילטר - נרשם לטיפול הבא.(אקנה ריחן בהפרש..:)

האם ידוע לך אם יש בורג ריקון לרדיאטור?יש ניפל לריקון אוויר? (לא הצלחתי לאתר תשובות במרשתת)

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

זה בסדר, כבר תמשוך עם השמן הזה 10K. חבל לרוקן עכשיו.

 

בד"כ בטויוטה יש פרפר פלסטיק בתחתית הרדיאטור, ואין בורג לניקוז אוויר.

Stay Dirty

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בוקר טוב,

 

שמן הוחלף לסינטטי מלא (למסירה 5 ליטר של LM 10W40 בן שבוע) - לידיעתך אסף :lol:

פתחתי את הפרפר של הרדיאטור,רוקנתי את המים האדומים שהיו שם,פירקתי את מיכל העודפים,ניקיתי ורוקנתי אותו ולאחר מכן מלאתי אותו במים חדשים,הפלאש לא היה מלא,לדעתי משהו כמו 75% הוחלף(נותר לי ליטר וחצי במיכל שרכשתי מתוך הגלון)

האם זה מספיק או לבצע שוב פלאש?

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

שלום לכם,

קודם כל, אני חדש פה, מאד מתרשם מהפורום ומהעזרה הרבה שניתנת פה. תענוג.

המדריך המצולם לטיפול 15,000 - מצויין.

 

אשמח לקבל עזרה בכמה שאלות שיש לי:

קניתי דייהטסו סיריון 2007. לפי ספרי מעקב וקבלות נראה ששיגרת הטיפולים של הבעלים הקודמים היתה לפי הספר ממש, במוסך מורשה עד תחילת 2014 (עד אז יש לי קבלות...)

אז אני במצב שאני לא כל כך יודע מתי טופל הרכב לאחרונה ומה הוחלף.

כרגע יש לי 77,000 ק"מ ולפי שגרת הטיפולים נראה שזה או לפי הקילומטראז/ או לפי השנים (המוקדם מבניהם)

לכן, נראה לי שאני אחמיר עם עצמי ואעשה לו טיפול 90,000 כדי ליישר קו וללכת על בטוח.

(אני רוצה לקנות לבד את הדברים שיש להחליף ולשלם למסך על העבודה בלבד.. לא סומך על עצמי לצערי)

 

אז השאלות הם:

1. הדברים שאני רוצה לקנות ולהחליף: שמן מנוע ושמן גיר, מסנן שמן ואטם, פלאגים, מסנן אויר ונוזל קירור.

איפה אני יכול לקנות את כל הדברים האלה? יש לכם איזו חנות מומלצת?

(ירושלים או במרכז, גם תופס)

2. בקבלות הטיפולים תמיד נראה שבמוסך המורשה הם הוסיפו תוסף דלק- מסיר פיח. מה חושבים על זה?

3. מסנן דלק - קיים במודל הזה?

4. בכלל, אם יש למישהו מחשבות או רעיונות אחרים על המצב.. אשמח לשמוע.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי טל_2
פורסם

תעשה הזמנה מאבי חלפים לכל החלפים שתצטרך.

 

http://www.justmotor.co.il/

 

-שמן מנוע יורול PLX 5W30

- פילטר שמן פנימי של טויוטה

-שמן גיר גלון VALVOLINE MAX LIFE

-פלאגים (אבי יתאים לך לפי שנה ודגם מנוע)

-פילטר אוויר רצוי מקורי אבל הוא יקר, תבדוק אם יש לאבי חליפי איכותי של MANN למשל.

-נוזל קירור ZEREX ASIAN אדום

 

תוסף דלק - מיותר.

 

מסנן דלק - פנימי אצלך, וכנראה שאין דרישה להחליפו, כמובן שמומלץ מדי פעם כן להחליף. תבדוק אם אבי מוכר אותם.

Stay Dirty

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

טיפול 90K לסיריון 2007,

תודה לאסף ושני שבאו עם ציוד מקצועי, טיפלו, החליפו, ניקו, בדקו, הסבירו ולא נתנו לי ללכת עד שאדע כל פרט ועד שהם יהיו בטוחים ב100% שהכל פיקס כמו חדש.

היה פשוט כיף גדול.

מקווה להתראות עוד לפני הטיפול הבא, ללמוד, לחוות ולעזור.

הטיפול כלל החלפה של: שמן מנוע, שמן גיר, פלאגים, נוזל קירור, פילטר אויר ופילטר שמן.

 

20170303_114309.jpg

20170303_114843.jpgבורג ריקון שמן מנוע

20170303_114849.jpgפילטר שמן מנוע

20170303_120207.jpgפתיחת הפילטר

20170303_121939.jpg

20170303_132800.jpgהחלפת נוזל קירור

20170303_132804.jpg

החלפת שמן מנוע.jpgהשמן הישן..

עריכה אחרונה על ידי טל_2
×
×
  • תוכן חדש...