Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת ניסיון על שברולט ספארק החדשה


apex
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הי ,

 

כבר שבועות אני חושב להחליף את הרכב ומתרוצץ פה ושם אבל לא מוצא תחליף.

בנתיים חיפשתי מיני / סופר מיני ראויה, בין היתר נתקלתי בספארק החדשה והתרשמתי לטובה

לפחות מהפרסומים כאשר ברקע, אני נזכר (או יותר נכון מנסה לשכוח) בספראק 1.0 ששכרתי שנה שעברה לאישתי.

אתמול בצהריים מתקשרת אלי נציגת שירות ואומרת שנחתה אצלהם ספארק 1.0 ידנית.

הרמתי את עצמי מהמחשב והלכתי לראות...

 

התרשמות ראשונית:

הרכב נאה, נראה גדול וחוץ מצמיגים ברוחב 165 הכל נראה שרירי וחסון. פתיחה של התא מטען מגלה 185 ליטר

די מאכזב, אבל איכשהו משדר שאפשר לחיות עם זה. נכנס לרכב הדלת דקיקה בעובי (אבל לא קלה בכלל)

כנראה מתוך ניסיון לחסוך במקום. כשיושבים בפנים לפחות בגרסת הLT+ הכל נראה טוב ומשדר איכות לא רעה, דמיינו לכם קרוז קטנה. הגה עור, מסך 7 אינטש וכסאות קטנים אבל טובים.

 

יוצאים לנסיעת מבחן:

איך שאתה נכנס לגרסת LS אתה מתחיל לחשוב שחסכו עליך, יד מושטת לידית כיוון הגובה של הכסא אבל... אין כזאת ואז אתה מסתכל על הגה ו... גם שם אין כיוון לגובה? והמסך כן ניחשתם גם הוא לא שם. טוב מתחילים לזוז.

 

כאן הספארק הקטנה מרגישה בבית מתחילים בנסיעה עירונית ואני מופתע, הרכב מתנהל בזריזות החלפת ההילוכים קלה ולרגע נזכר במוט הילוכים של ה-I20 החדשה. למרות שהרכב קטן וזריז הוא מרגיש בטוח ובוגר יחסית לגודלו, אין זכר לספארק הישנה. עולים לכביש הראשי המנוע שעבד נהדר בעיר צריך קצת יותר להתאמץ כאן. בסל"ד מסויים הוא לא ממש אוהב את זה, אפשר למשוך הילוכים אבל לזמן קצר. לחיצה בריאה על גז והרכב חוצה את ה-100 וכאן אני מוריד הלחץ ומבין שהוא יסע בסדר בבין עירוני אבל לא יותר מזה. חוזר לעיר ההתנהלות בעיר זריזה ואפשר בקלות

להשתלב בתנועה. אני שם לב שהבולמים מצויינים וגם בורות ושברים לא ממש מזיזים לספארק. נכנס לסיבוב קצת

מהר ומגלה זווית רכינה קטנה אבל כמעט לא מורגשת.

 

לספארק גם גרסת 1.4 גיר רציף שאותה לא ניסיתי ויכולה להפתיעה במיוחד עם המנוע החזק בקטגוריה וגיר רציף

וחסכוני.

 

לסיכום:

הספארק 1.0 הידנית הקטנה מפתיעה במיוחד בעיר יש לה מקום מכובד בשוק. לדעתי שברולט יכלו לתת לה תמחור יותר אטקטיבי הגרסה המאובזרת מביאה אותה ל- 70000 ש"ח שבמחיר הזה אני מקבל 208 שהיא סופר מיני עם יותר תא מטען יותר גדול, ומנוע חזק יותר. עם קצת הנחה יכול להיות שאחליט שזו עסקה משתלמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יש לה בעיה,מצד אחד יש את הפיגו ען מנוע חזק יותר ומצד שני את הסנדרו שמציע תא מטען נורמלי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספארק מרגישה גדולה יותר ומודרנית יותר,

אם היינו באירופה הייתי הולך על פנדה, 108, סנדרו כאן יש מצב שלא אצליח מכור אותן במחיר סביר.

 

האפ יקרה והרגע הוצג דגם עם מתיחת פנים, נחכה למבצע חבר של סקודה, אני לא ממהר לשום מקום.

איך הפאביה הידנית מבחינת סחירות או ה-208?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את הרכב בסוכנות בדגם ה LT+ אם אני לא טועה (אחת לפני LTZ).

הרכב נראה נחמד מאוד, ג'נאטים 14' (רק ב LTZ מגיעים 15'), יש מסך מובנה אבל הלוח שעונים נראה קצת משעמם, עושה רושם שגם אין מד טמפרטורה או שזה דיגיטלי.

ידנית מגיעה רק עם מנוע 1000, ה 1400 מגיעה עם ה CVT וחבל שאין כזו ידנית, היתה יכולה להיות אחלה אופציה בשבילי.

 

אבל עושה רושם של רכב נחמד מאוד, המנועים חדשים? מבוסס על הישנים? אמינות כלשהי ידועה?

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...