Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוקפורד: FNQ או T162S


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

FNQ או T162S (פאוור שנת 2005)

מה יותר איכותי/חזק?

מה הייתם לוקחים?

יש מישהו שיצא לו לשמוע את 2 הסטים האלה?

ויש מישהו שיצא לו לשמוע את הX162S (TEPY RF מה יותר איכותי וחזק הסט הזה או FNQ?

ביי

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

FNQ שמעתי אצל בחור אחד מתא, לא יצא לי לשמוע את ה T162S אבל האיכות שיש ל FNQ פשוט מדהימה!

ממליץ בחום כמובן אם יש את הכסף ולא אכפת לך להוציא אותו על איכות שלא מתווכחים עליה כמובן! :)

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

פורסם

כבעלים גאים של הסט (fnq), ממליץ לך בחום. איכותי מדוייק ונעים לאוזן.

 

אבל בכל אופן שווה לך לבקר אצל מתקין ולשמוע כמה סטים.

רוקפורד? אם אתה מאיזור חיפה ממליץ בחום על טופ-סאונד(תרגעו, המקורי) שממוקם בדרך יפו 196 אם תרצה עוד פרטים תוכן לפנות אלי בה"פ.

.Honda- more then a dream

פורסם

קצת קשה להגיד על סט כזה

"איכותי מדוייק ונעים לאוזן"

בכול מקרה את הסט החדש שמעתי כבר כמה פעמים עם הגברות שונות ברכבים שונים ממש לא אהבתי וכמו שאמרתי כבר במקרה של הסט הזה אתה משלם על 2 דברים

1. על המותג

2. על זה שאוטופרט מיבאים אותו לערץ

 

בקיצור אם אתה מחפש משהו באמת איכותי זה לא המקום

זאת דעתי אתה יכול להפנים ואתה יכול "למחוק" בראש את מה שאמרתי

פורסם

אני לא יכול לחלוק אליך מתן כי זו שמיעתך!

 

אבל לדעתי הFNQ זה קומפוננט מדהים...אני מדבר על הFNQ דור ריאשון שנישמעה ממש איכותי וצלול!

לפי שמעתי הFNQ עדיף על ההיבריד שלא מנגן אלקטרוני וראפ יפה כמוהו.

 

בעניין המחיר באמת גבוה אבל שאתה קונה קומפוננט כזה כדי שתיהיה לך אחריות ולאן ליפנות אם משהוא קורה!

ושוב אני אומר המחירים גובהים בגלל השוק הקטן וכמובן השם.

בכול מותג את משלם על השם ומשלם הרבה!

חבל שבארץ באמת עשו מרוקפורד אלוהי המוזיקה לרכב ואנשים לא יודעים שיש עוד חברות בשוק שנימצאות באותה רמה!

פורסם

מתן, זה מוזר מה שאתה אומר כי בסיאט שעליה דיברת בת'רד הבא, היה מותקן הFNQ:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=380710#post380710

 

אה והכי הכי הכי חשוב !

זכיתי לשמוע את המערכת המדהימה שהייתי בסיאט !

זה היה פשוט מדהים !

 

איכות פשוט מדהימה

אם אני לא טועה רק אני ואייל שמענו את זה

ויש מצב גם לגניה

( או שאחרי שהלכתי שמעו עוד ? )

פורסם
קצת קשה להגיד על סט כזה

"איכותי מדוייק ונעים לאוזן"

אני עדיין חושב שהסט הזה לא הכי מדוייק וענים לאוזן

 

אייל מי כמוך יודע שאם התקנה נכונה כול סט יכול להישמע יותר ממדהים !

אתה שוכח שהיה שם סנטר

היה שם איטום ממש רציני והיה שם כיוו פאזות של שעות

וכול מה שיכול להפוך את הסאונד למדהים !

פורסם

אתה מדבר על כיוון פאזות כאילו מדובר באקולייזר 60 ערוצים. היה שם סנטר אבל הוא משפיע יותר על הבמה ולא על גוון הצליל. האיטום משפיע על הבאס של הסט בעיקר, אבל לא על הגוון הכללי שלו.

מבחינת מיקומים מדובר בסט שני חלקים עם וופרים בדלתות וטוויטרים בקורות ולא באיזו התקנה מסובכת. זה נכון שמיקסמו שם את היכולת של הסט אבל עדיין אי אפשר לעשות מסט מסויים מה שהוא לא ולכן אם אהבת אותו שם אני לא מבין איך אתה יכול להגיד שהוא לא טוב, אתה פשוט סותר את עצמך.

פורסם

זה לא ככה

אייל אני שמעתי את הסט הזה בעוד רכבים והוא לא קרוב למה ששמעתי בסיאט נקודה !

בסיאט זה עבר לא מעט משחק

ואני בטוח שאם היה בסיאט את הדוטק שלי הוא היה נשמע לא פחות טוב

והיביריד היה כמה רמות מעל אם מדברים על SQ

פורסם

להגיד לך את האמת איל, בנושא הזה אני חושב שאפשר להבין את מתן.

אנחנו לא מדברים פה על התקנה משודרגת, אנחנו מדברים פה על דולבי דיגיטל בכלל

אני חושב שזה שני עולמות שונים, זה לא רחוק מבשר וחלב במקרה הזה, ואני אומר את זה אפילו מבלי להקשיב לרכב או לשמוע איזה סנטר היה לו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עזוב איל מתן פשוט נגד רוקפרוד עכשיו הוא אומר שהדוטק שלו ישמע טוב יותר(אולי לאוזן שלו כן):wink:

 

אני אישית אומר אם כן שהאוטו שלי יכול לקחת פרארי בלי שום בעיות עם קצת כיוונים ושיפורים במנוע:?

פורסם

אנחנו לא מדברים על דולבי דיגיטל, שמעו בסטריאו, הסנטר נועד רק למרכז את הבמה.

 

בכל אופן יכול להיות שהסט לא מצא חן בעיניו ברכבים אחרים, סתם נראה לי תמוה השינוי הזה של 180 מעלות בדעה.

פורסם

אדי זה לא סוד, רכבים עם "קצת" שיפורים ועם קצת כיוונים של גדישה, יכולים לעשות פלאים, ואנחנו מדברים פה על שינויים אמיתיים ומהותיים בהחלט.

 

לבוא ולהגיד שהקומפוננט שמתן שמע באיביזה, זהה לכל התקנה רגילה של קומפוננט .. זה עירבוב של בשר וחלב.

 

*לפי מה שהבנתי ממישהו שהיה אצלו באוטו, שאכן מדובר במעבד אודיו של דולבי, שיצר את הבמה, ולא רק מירכז אותה ....

אם אתה טוען אחרת אני יאמין לך, עדיין לא מדובר בהשוואה 1:1

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...