Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם אתם יודעים אבל ישראל היא מעצמה של ממש בסכיני גילוח .

סכיני פרסונה Personna הם שם דבר .

יש מפעל גדול שלהם בגליל התחתון.

s-l1600.jpg

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק חבל שקשה להשיג את הסכינים האלו בשאר הארץ

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם (נערך)

ואו. עכשיו גם אני חייב להעלות את הצילומים ההיסטוריים של המכשיר ששימש אותי לפני 40 שנה. מונח אצלי במגירה יחד עם עוד כמה מזכרות עתיקות יומין. יש לי באיזה מקום גם מכונת גילוח ששימשה אותיבהמשך השירות הצבאי - סאניו שפעלה על זוג סוללות AA, כאשר סוללות נטענות היו דבר נדיר ויק.

 

 

IMG_20160217_204335.jpg

 

IMG_20160217_204424.jpg

 

IMG_20160217_204506.jpg

 

מי שיגדיל את התמונה העליונה יראה שכתוב עליה SHANGHAI-CHINA.

הדבר הזה נרכש באיזה שוק, לא זוכר איזה, בגלל הקומפקטיות והמחשבה על הטירונות הממשמשת ובאה. העובדה שהמכשיר הגיע מסין בהחלט ראויה לציון, שכן באותם ימים הסינים החרימו אותנו כמו כל שאר המדינות הקומוניסטיות. אבל, כקוריוז, העבודה הראשונה שלי בגיל 14 או 15 היתה באיזה מפעל קטן לאלקטרוניקה שייצר מוצר כל כך ייחודי - היום היינו קוראים לזה היי טק - שאפלו מדינות מחרימות ישראל רכשו אותו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמעט. המסטינג ששימש אותי בגדנ"ע הלך בדרך כל כלי.

 

אם רוצים שרשור נוסטלגיה אני צריך להפוך את המחסן, ובעקר את זה של אמא שלי. אולי יהיו כמה דגמי רכב משנות ה-60.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התכוונתי להשיג בארץ, אם אני מזמין כבר שווה לקחת פדר.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

ספריאל, מה היה המוצר?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

עם הצהרה כזו אתה חייב לפרסם גם קישורים

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

המוצר היה משהו שקשור לבקרת איכות של קופסאות שימורים. עד כמה שאני זוכר היה מדובר בטיב הייצור של הקופסאות עצמן כדי שיגנו על המזון כנדרש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
פורסם

וכעת, אני חושב שיהיה נכון להמשיך בנושא שלאחר הגילוח: אני כבר הבנתי שבגילי עדיף קרם/תחליב לאחר הגילוח, ולא משהו נוזלי. מישהו כבר הזכיר כאן את ניוואה. מה עוד מומלץ? תיאור או קישור להיכן רכשתם - כמובן מבורך.

אני השתמשתי עם משהו מצוין במשך שנתיים (!) - קרם בשפורפרת של הוואי, שעשה לי פשוט טוב; הריח נכון וגם נטמע נכון בעור, עד שיום אחד קיבלתי אליו אלרגיה מטורפת. הוא גרם לאדמומיות ולגרד ונאלצתי להפסיק, לצערי. כעת משתמש זמנית עם משהו שנרכש בשוויץ, עולה כמו מטוס פרטי ולא רלוונטי. אז כמובן שכדאי לדבר כאן גם על מחיר שפוי.

פורסם

כמעט כל יצרן קוסמטיקה מיצר תחליבים כאלה, הם נקראים Balm. המחירים בהתאם ליצרן - בין אירו בודדים למוצרים זולים למאות ליוקרתיים. יש שרשור מקביל שעוסק ברכישת מוצרי קוסמטיקה ברשת, בדוק באתרים הרשומים שם.

 

גם אני משתמש במוצרים דומים בעקר בנסיעות, כאשר אני מעדיף שפופרת קטנה ולא בקבוק זכוכית של אפטר-שייב (עד כמה שאני משתמש בו בכלל).

 

לדוגמא - על המדף של אחד הבנים שלי מונח תחליב של Cien, מוצר שנמכר בכל רחבי אירופה בפרוטות ועושה את העבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
וכעת, אני חושב שיהיה נכון להמשיך בנושא שלאחר הגילוח: אני כבר הבנתי שבגילי עדיף קרם/תחליב לאחר הגילוח, ולא משהו נוזלי. מישהו כבר הזכיר כאן את ניוואה. מה עוד מומלץ? תיאור או קישור להיכן רכשתם - כמובן מבורך.

.

 

נתחיל מזה שאין שום קשר לגיל -בכל גיל אני ממליץ על קרם לחות לא אפטר-שייב. (רצוי מגיל צעיר)

למה? אלכוהול הורס/מייבש את הפנים וגורם לגירויים.

 

אני מגיל צעיר משתמש רק בקרם לחות (מודה יקרים מעט) עקב עור בעייתי. לקח לי עוד קצת זמן להבין

שרק על בסיס מים. (גם מבחינת מראה הוא לא בולט) בנוסף העור לא זקוק לשומן, הוא יודע לייצר אותו ללא עזרה.

 

לדעתי מי שנוהג להשתמש בתחליבי לחות מגיל צעיר תורם למראה העור.

מעבר לתורשה,תזונה,מצב נפשי וכד'.

 

מגיל צעיר אני דוחף את הילדים שלי (כבר גדולים) להשתמש רק בתחליבים ולא אפטר -שייב.

 

 

כתבתי כאן בפירוט על צורת גילוח נכונה +טיפים לשמירת העור כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?473167-%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%96%D7%99%D7%A4%D7%99-%D7%96%D7%A7%D7%9F/page20

עריכה אחרונה על ידי yogev20

×
×
  • תוכן חדש...