Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע מעט..הרוב בעיר..מחזיק אוטו הרבה שנים..חשוב לי שיהיה עם נתוני בסיס טובים ..כמו מכני טוב וקילומטרא'ז נמוך.

ניתן למצוא היצע סביר מפרטית ? או חבל"ז וללכת יש לליסינג ?

 

כמו כן ..יש ליסינג שמחזיק"מאזדה" יותר מאחרים ? או כולם מחזיקים הכל ? וממה להיזהר בבדיקה ?

פורסם

למה דווקא מאזדה 3?

אם זה רכב לעיר לא כדאי להתמקד מיני או סופר מיני?

מה הצרכים שלך חוץ מאמינות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תא נוסעים לשלושה -ארבעה אנשים לא קטני מימדים, לשבת במושב נהג ברווחה..מחיר ביטוח סביר( שמעתי באוקטביה המחיר בשמיים ..) ..תא מטען לא קטן..נוחות נסיעה בעיר.

פורסם

ביטוח אני ממליץ לך להתקשר ולבדוק בעיקר כי לצרכים שלך האוקטביה נשמעת עדיפה. היא נוחה יותר, מרווחת יותר ויש לא תא מטען גדול.

בכל מקרה, אם תחליט שאתה רוצה מאזדה, אז כן. מכל המאזדות 3 שיש ביד 2 שנתונים 2012-2013 כולן מתחת ל-90 אלף ש"ח. אז כן, אפשר למצוא אחת שמורה, יד 1 עם ק"מ נמוך ופרטית במחיר הזה. אפילו תוכל למצוא אחת עם מנוע 2.0 ולא ה-1.6 העגלתי וזולל הדלק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ו פ.;4991289]ביטוח אני ממליץ לך להתקשר ולבדוק בעיקר כי לצרכים שלך האוקטביה נשמעת עדיפה. היא נוחה יותר, מרווחת יותר ויש לא תא מטען גדול.

בכל מקרה, אם תחליט שאתה רוצה מאזדה, אז כן. מכל המאזדות 3 שיש ביד 2 שנתונים 2012-2013 כולן מתחת ל-90 אלף ש"ח. אז כן, אפשר למצוא אחת שמורה, יד 1 עם ק"מ נמוך ופרטית במחיר הזה. אפילו תוכל למצוא אחת עם מנוע 2.0 ולא ה-1.6 העגלתי וזולל הדלק.

 

תודה ..

×
×
  • תוכן חדש...