Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים לאחרונה רכשתי בוכנות אוברסייז 060

תוצרת king ישראל עבור מנוע פינטו בנפח 2000 משיחה עם בעל מקצוע

נאמר לי שלא מומלץ להרכיב את הבוכנות בגלל שהם מתכווצות לאחר חימום והמנוע ירעיש כמו מנוע דיזל

ועדיף לקנות בוכנות תוצרת אנגליה או גרמניה.

אשמח אם תעזרו לי מה לעשות כמובן למי שיש ניסיון עם בוכנות מהחברה הנ״ל.

תודה.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

כל השנים השתמשנו בבוכנות של מוביליה וקינג בכל מיני מנועים ולא שמעתי את הטיעון הנ"ל . גם היום אני נוסע על בוכנות תוצרת הארץ וללא שום בעיה. מפעל קינג בוכנות היה בבית שמש ונסגר ובקרית גת ישנו מפעל קינג מיסבים שמייצר מיסבי גל ארכובה גם עבור השוק האנגלי.

בברכה אריק

פורסם

הבוכנות של קינג יותר מוצלחות מהמקוריות שנטו להיסדק.

אם הבוכנה הייתה מתכווצת הרכב היה מעשן דבר שלא קרה, ״הרעש הדיזל״ יכול להיות קשור לטיימינג/מותחן , אבל קשר לבוכנות?!?!

נ.ב תתפלא לראות בוכנות של קינג שמורכבות על המנוע שלך כיום

פורסם

תודה רבה על ההתיחסות רק אוסיף שהמנוע לא יהיה סטנדרתי.

בין היתר יחס הדחיסה יעלה מ 8.2-1 ל 10.0-1

בנוסף תותקן מערכת הצתה אלק׳ של MSD + קרבורטורים כפולים + סעפת פליטה 4-2-1 משודרגת.

ואני מפחד שהבוכנות לא יעמדו בעומס בעיקר מבחינת יחס הדחיסה.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

לא יודע למה אני לא רואה את התגובה שכתבתי ..

בכל אופן הבוכנות של קינג יותר מוצלחות מהמקוריות , בבוכנות המקוריות בחריץ שנכנסים הרינגים בצדדים החריץ פתוח (חורים) ואילו בתחליפיות החריץ לא פתוח מצד לצד , במילים אחרות הבוכנות המקוריות יותר נוטות להישבר ואילו התחליפיות מוצלחות יותר מהמקוריות

×
×
  • תוכן חדש...