Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מתלבטת בין מזדה CX-5 שנת 2012 או סוזוקי קרוסאובר חדשה

מצד אחד מאוד אהבתי את מזדה

מצד שני בסוזוקי מקבלת רכב חדש

רוב הנסעיות למשפחה בתוך העיר

מה דעתכם ?

תודה

פורסם

המאזדה יותר גדולה מהקרוסאובר ויותר "ג'יפון".

בהפרש של 3,000 ש"ח יש את הסוזוקי ויטארה, לדעתי עדיף על הקרוסאובר , על הנייר הצריכת דלק עירונית של הויטרה יותר טובה משל הקרוסאובר.

פורסם

מדובר בשני רכבים שונים לחלוטין.

כחדשה, הקרוסאבור היא חבילה מאוד מוצלחת.

האם מוצדק פער של כ - 40K בשביל המאזדה? אני לא משוכנע בכלל.

אבל פה כבר נכנסות העדפות אישיות.

מציע לבחון כחדש גם את הויטארה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

את מתלבטת בין שתי קטגוריות שונות. ה CX5 גדולה יותר, רוחק סרנים ארוך יותר (מרווח פנימי), ביצועים גבוהים יותר. צריכת דלק טובה אבל של הקרוסאובר טובה יותר והקרוסאובר חסכוני יותר בבירור. במידה ורוב הנסיעות ואתם לא משפחה גדולה במיוחד ולא חושקים בביצועים יותר טובים אז לכי על הקרוסאובר. עושה הכל בסדר גמור עם גדש על צריכת דלק טובה, תא מטען יחסית גדול (400+ ליטר) ואורך שיסתדר לך בחניות ובעיר. בהצלחה

פורסם

מצטרף להמלצות על הקרוסאובר, רכב פשוט נפלא גיר אוטומטי רציף - אין העברות מאוד נח בעיר. גם מבחינת מקום ושימושיות הרכב מצויין. נח, יציב ובכלל מומלץ.

 

לגבי המאזדה אני לא מכיר :-)

בהצלחה

פורסם

המאזדה גבוהה, מרווחת, שקטה, מהירה ונוחה יותר.

וגם נראית יותר טוב :)

בזה סיכמנו את העובדה שמדובר ברכב יקר יותר ומוצלח יותר.

הסוזוקי - חבילה טובה במחיר שלה, ולא צריך להיסחף מעבר לכך.

הגיר הרציף הופך אותה לרועשת וההגה מאוד רגיש. איכות החומרים נמוכה יותר והתחושה פשוטה יותר.

אחרי שכל זה נאמר -

הסוזוקי היא חבילה מוצלחת למחיר שלה יותר מאשר המאזדה במחיר שלה.

בסגמנט של הסוזוקי, הסוזוקי היא אחת הבחירות הטובות.

בסגמנט של המאזדה יש כבר רכבים שלפחות לטעמי מוצלחים יותר מהמאזדה.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

נהגתי על שניהן ויש הבדל הגדול בנהגיה נוחות ועיצוב בפנים בין סוזוקי ומזדה.

במזדה ממש כיף לנהוג בסוזוקי אין את זה ובפנים הרכב נרה זול ופשוט.

פורסם

את די ענית פה לעצמך , החלטה כאן יותר סובייקטיבית. המאזדה גדולה ו "מפוארת " יותר והאחזקה שלה תהיה יקרה יותר. כנראה שהקרוסובר תענה על הצרכים שלך אבל השאלה היא מה את רוצה?

...Our necessities are few but our wants are endless

×
×
  • תוכן חדש...