Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא מפחיד אף אחד :)

 

אם אתה רוצה ידני - טנדרים הם כמעט האופציה היחידה שלך

 

גם שברולט אופטרה נמכרו קצת ידניות, אך הן די נדירות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

טנדרון זה הבחירה הטבעית שלך, חבל שאתה נמנע מזה בלי להקשיב להיגיון.

בקשר למה שכתבת קודם על רכב ישן, כמה זמן אתה מעוניין להחזיק את הרכב שתקנה?

כי נניח ואתה מוציא 30K על אוטו מ2005 למשל ומחזיק אותו 5 שנים בעבודות גננות, אתה תמכור אותו בפחות מ10K אחרי זה, וגם בו יהיו לך תיקונים, אוטו בן 10 זה לא בדיוק חדש.

אם אתה קונה אוטו ישן ב5K, גם אם היית צריך להשקיע בו בהגזמה 10K בתיקונים במהלך ה5 שנים האלה (וזה ממש מוגזם) יוצא שאתה מפסיד פחות.

לא סתם כל הגננים נוסעים בסובארו טנדר :wink:

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

Slowride אם אתה חושב שלהוציא על קנגו/ברלינגו 10K בחמש שנים זה הרבה - אתה חי בסרט. אני צריך להשתמש באצבעות שתי ידיי כדי לספור את כמות האנשים שאני מכיר שהוציאו על הטנדרון המקרטע שלהם 10K בשנה אחת, לפני שמכרו אותו ב-5K למרות שבמחירון הוא עולה 15K.

 

במחשבה נוספת אם תמתח את התקציב של במעט תוכל לרכוש רנו לוגאן ידנית מ-2009 שנראה לי שעומדת בדרישות שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

Slowride מה שZvit אמר זה נכון מאוד ואתה יכול לראות שבעבר היה לי טנדר, השקעתי עליו יותר מ10 בשנה, יותר חשוב היה לי בזבוז ימי עבודה שהרכב היה במוסך ובמקרים שהיה צריך שכרתי רכב בשביל לעבוד,



אז זה גם עוגמת נפש וגם הוצאות שלא קורות לי היום ולא קרו לי בעבר עם רכב פרטי.

כיום עם מאזדה 323F ובעבר עם סובארו גראנד לאונה סטיישן.

לאח שלי יש רנו לוגאן, זה לא רכב לצעיר רווק אבל התחלתי לשקול אותה בין היתר בגלל הטיפולים והחלקים הזולים.

×
×
  • תוכן חדש...