Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קצת חוסר ידע בנושא הזה.

בזמן שאני נותן חצי סיבוב לסוויץ' נדלקות כמה נורות של מנוע ושמן.. וכמבון נכבות עם ההנעה של הרכב.

מאתמול אחרי שיצאתי מהחלפה של תושבת מנוע במוסך שמתי לב שגם המנורה של כרית האוויר דולקת ונכבית עם ההנעה..

אני אמור לבדוק את הנושא או שאם היא לא דולקת בזמן נסיעה זה אומר שהכל טוב?

מאזדה 3 2007

 

תודה מראש

פורסם

היא צריכה להידלק לביקורת לפני ההתנעה, כמו כל יתר הנורות.

 

לדעתי היא הייתה נדלקת גם מקודם, רק לא שמת לב.

 

 

פורסם
היא צריכה להידלק לביקורת לפני ההתנעה, כמו כל יתר הנורות.

 

לדעתי היא הייתה נדלקת גם מקודם, רק לא שמת לב.

 

אני כמעט בטוח שאתה צודק בקטע שהיא הייתה נדלקת גם לפני פשוט לא שמתי לב..

אבל בטוח ב 100% שאם יש בעיה ברכב רק בזמן נסיעה שהרכב מונע כמובן היא אמורה להידלק?

פורסם
אני כמעט בטוח שאתה צודק בקטע שהיא הייתה נדלקת גם לפני פשוט לא שמתי לב..

אבל בטוח ב 100% שאם יש בעיה ברכב רק בזמן נסיעה שהרכב מונע כמובן היא אמורה להידלק?

 

בבעלותי רכב זהה, הסר דאגה מליבך הכל בסדר.

במידה והנורה תידלק לך בזמן נסיעה/אחרי הנעה אז כמובן שיש בעיה במערכת כריות האוויר .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
בבעלותי רכב זהה, הסר דאגה מליבך הכל בסדר.

במידה והנורה תידלק לך בזמן נסיעה/אחרי הנעה אז כמובן שיש בעיה במערכת כריות האוויר .

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...